Köszi az infót! Látom jól átolvastad.
Ezen a második napon még, -és az egész túrán- komolyan rágódni kell. KrisztiánFZ6 szerint 1,5-2 óra lenne a t.fogarasi, ami nem annyira sok. Viszont a rövidítés, lehet, hogy negatívan sülne el...
Engem inkább a fogarasi érdekel, mint a Drakula vár... vessetek meg, ilyen vagyok. A másik szempont meg a minél kevesebb szálláshely előnye. Még nem sikerült igazi kompromisszumra lelnem. Ott vannak azok a fránya hegyek...
Helló Berber! Megnéztem a Motorozz.hu írt útvonaltervet, és nekem tetszik, jó. De szerintem a második napi etap az egy kicsit húzós lesz. A transzfogarasi út az megfogja az embert szerintem, ott nem biztosított a gyors haladás a szerpentineken, de kihagyni meg szerintem nem lenne jó.
A másik, Romániában motorkerékpárra nem kell útdíjatfizetni,azt csak az autóknak és a teherautóknak kell venni.
Rossz utat keresel? Teli az ország vele! Pl: Medgyesegyháza - Kétegyháza. Veseköveseknek különösen ajánlott!
Vagy például Kaszaper- Csabaszabadi. De tudom ajánlani lakó közvetlen környezetem nagy forgalmú útját a 43-as tranzit utat. A kamionok által kimélyített vályús út azért feladja leckét egy egy előzésnél, nehogy elessél amikor keresztezed az úttesten található hosszanti vályút.
Érdekes és tanulságos volt a leírás!
Érdemes megjegyezni, hogy a száláson elfogyasztott pálinka nagyban fokozza a túra élményt!
A rossz minőségű út? Aki járt már Abádszalók Jászberény között az tudja, hogy a 60k/ó is tud életveszélyes lenni. Tengeri beteg lettem és az aranyerem felszállt fögtömésnek.
A gyári Yamaha olajszűrő itt a palotai Yamaha szervizben utoljára, tavasszal 2300 Ft.- volt.
Persze ez az én '88-as 900 Secámhoz való papír szűrő. Szerintem nem nagyon különbözik a Divié sem.
Jah és az utángyártott 200 Ft.-al drágább. Komolyan...
Szia Berber!
Engem is érdekel a tank horpadás eltüntető módszer,sőt már olvastam is róla ugyan ezeket csak még "szakit" nem találtam illetve nem tudtam kideríteni hol végeznek ilyen beavatkozásokat.
Üdv
Tankhorpadást mifelénk úgy szokták javítani, hogy egy vákuumos kis készülékük, amit rácuppantanak a horpadásra és kiszippantják a horpadást. Nem mondom, hogy egyáltalán nem lehet észrevenni, de nagyon meg kell nézni. Mifelénk, volt egy baromi nagy jégesső, és fél Miskolc autóit összeverte a jég. Láttam autót, amit ilyennel javítottak, és tetszett az eredmény.
Másik kérdés: Valaki a yamaha szervízből vett már olajszűrőt? Kíváncsi lennék rá, hogy ott mennyiért vesztegetik..
harmadik: Múltkor említettem, hogy fogom vinni a fékbetéteimet felragasztatni. Mondtátok többen, hogy kellene. Felmérném, hogy ez hány embert jelenten.
Köszi
Maradt bennem kétely bőven!
A fémek hideg hajlításnál mindig nyúlnak, a visszahajlításnál szintén. Szerintem csak kicsit hullámos felületet tudnak létrehozni.
A tank kihúzásnál biztos jobb a régi melegítem- hűtőm megoldásnál, de a fényezést nem lehet megúszni, de legalább a szén nem ég ki az acélból.
Kíváncsi vagyok a gyakorlat rá cáfol e az elméletre!
Érdekelne ez a tankjavítás! Egyik barátomnak van egy 3 éves Hondája rászakadt a polc a garázsban alig észrevehetően benyomódott, még a fényezés sem karcolódott meg.
Kíváncsi vagyok a technológiára, valahogy nem tudom elképzelni, hogy a fényezés sérülése nélkül kiegyengeti a lemezt.
Érdeklődve várom a beszámolót!
Ezen a második napon még, -és az egész túrán- komolyan rágódni kell. KrisztiánFZ6 szerint 1,5-2 óra lenne a t.fogarasi, ami nem annyira sok. Viszont a rövidítés, lehet, hogy negatívan sülne el...
Engem inkább a fogarasi érdekel, mint a Drakula vár... vessetek meg, ilyen vagyok. A másik szempont meg a minél kevesebb szálláshely előnye. Még nem sikerült igazi kompromisszumra lelnem. Ott vannak azok a fránya hegyek...
A másik, Romániában motorkerékpárra nem kell útdíjatfizetni,azt csak az autóknak és a teherautóknak kell venni.
link 45€ + 8€ szállítás
Vagy például Kaszaper- Csabaszabadi. De tudom ajánlani lakó közvetlen környezetem nagy forgalmú útját a 43-as tranzit utat. A kamionok által kimélyített vályús út azért feladja leckét egy egy előzésnél, nehogy elessél amikor keresztezed az úttesten található hosszanti vályút.
Érdemes megjegyezni, hogy a száláson elfogyasztott pálinka nagyban fokozza a túra élményt!
A rossz minőségű út? Aki járt már Abádszalók Jászberény között az tudja, hogy a 60k/ó is tud életveszélyes lenni. Tengeri beteg lettem és az aranyerem felszállt fögtömésnek.
Persze ez az én '88-as 900 Secámhoz való papír szűrő. Szerintem nem nagyon különbözik a Divié sem.
Jah és az utángyártott 200 Ft.-al drágább. Komolyan...
Rengeteg van! Lehet válogatni.
Engem is érdekel a tank horpadás eltüntető módszer,sőt már olvastam is róla ugyan ezeket csak még "szakit" nem találtam illetve nem tudtam kideríteni hol végeznek ilyen beavatkozásokat.
Üdv
Másik kérdés: Valaki a yamaha szervízből vett már olajszűrőt? Kíváncsi lennék rá, hogy ott mennyiért vesztegetik..
harmadik: Múltkor említettem, hogy fogom vinni a fékbetéteimet felragasztatni. Mondtátok többen, hogy kellene. Felmérném, hogy ez hány embert jelenten.
Köszi
Egy kis úti beszámoló Erdélyből.
http://www.motorostura.hu/buil...
Néhány helyen kitér az útminőségre.
Széles utat!
Laci
A fémek hideg hajlításnál mindig nyúlnak, a visszahajlításnál szintén. Szerintem csak kicsit hullámos felületet tudnak létrehozni.
A tank kihúzásnál biztos jobb a régi melegítem- hűtőm megoldásnál, de a fényezést nem lehet megúszni, de legalább a szén nem ég ki az acélból.
Kíváncsi vagyok a gyakorlat rá cáfol e az elméletre!
Érdekelne ez a tankjavítás! Egyik barátomnak van egy 3 éves Hondája rászakadt a polc a garázsban alig észrevehetően benyomódott, még a fényezés sem karcolódott meg.
Kíváncsi vagyok a technológiára, valahogy nem tudom elképzelni, hogy a fényezés sérülése nélkül kiegyengeti a lemezt.
Érdeklődve várom a beszámolót!