Sziasztok!
Egy kérdésem lenne hátha valakinek van, vagy tud segíteni. 82-es XJ 750 seca-hoz keresnék első sárvédőt. Tavaj összetört az eleje és a 4K0-s 650-es elejével lett összerakva, idén sikerült találnom hozzá sajátját, sajna sárvédő néklül. Fentebb került a kerék és nem forog el. Előlre is köszönöm.
A Csepel Művek területén tudok egy bowdenest. A havernek csináltattam kuplung bowdent a ház jó volt csak a kötelet cserélték 2800Ft. volt a szerelés, helyben megvárható.
Ha érdekel, megnézem, a tel. számukat
Nagyon nem tudtam megnézni, mert csak karbinyi benya volt a gépben. Feltoltam rögzítés nélkül, hát nem köpte le, ami jó pont. Böfög alapjáraton rendesen. Azt úgy hidegen kicsit megcibáltam, és mintha elhalkult volna Legalábbis a blokk mintha hangosabb lenne. Felpereg villám gyorsan, nem értem. Nem lehet túlfolytva. Nem tudom leírni. Luk még fér rá. Menni kéne vele.
Azt levettem néztem úgy is! Netuddmeg!
Valahogy így gondoltam:
Alap elképzelés, hogy a kiömlő a legszűkebb keresztmetszet.
Ezen kívűl lesz elég áramlási ellenállás. Viszont a relatíve rövidebb kiömlő kedvezőbb.
Kiőmlőben interferenciát okozni a szembe áramoltatással, ezzel is csökkenthető a lökéshullám.
Kiömlő luk 33mm : 855 mm2
Takarás 35mm : 962 mm2
Belső nagy átmérő 48mm :1809 mm2
Palást melletti rés : 847 mm2 - 855mm2 majdnem elég!
Kis luk felület ha 8mm : 50 mm2 kell 17db 4sor*4db+1 a végere 854 mm2
Ha meglenne az összes törött dirib-darab, akkor nem lenne lehetetlen helyre pofozni, de ha csak ennyi van belőle, amennyi a képeken is látszik, akkor kevés az esélye hogy ebből még lesz is valaha valami.
Nem, én nem láttam semmi hasonlót hozzá a karburátoron.
Amit találtam rajt helyette, az egy kis réz színű gomba valami, ami ha jól emlékszem a karburátor jobb szélső úszóházából állt ki 2 vagy 3 vezetékkel egyetemben.
A tiéden most van vagy nincs? Mertha van akkor beköt mert kell az elektrónikának. Ha nincs akkor nem fogyaszt ilyet a CDI. Az elektricska kartán nincs a '92-esen TPS. Más úton szabályoz.
Lehet az fordulatszám függő is. Ez csak a kívánt mennyiséget érzékeli előre, de spec CDI kellene hozzá.
Ennyire egyszerű lenne a dolog ?! Csak simán nem bekötni ?! Levenni semmit nem szeretnék, ha nem muszáj. Ki tudja hogy mi lesz vele a jövőben ... esetleges egy későbbi tulaj (nem, nem szándékozok én eladni semmit ) hátha nem emlegetné a felmenőimet, ha fent hagynám
Hogy lehet az hogy a throttle position sensor nem hiányozna, ha nem lenne bekötve ... én úgy sejtettem, hogy esetlegesen az előgyújtáson állítana valamilyen módon, hogy ideálisabb legyen a gyújtás minden fordulaton.
Paragraf. A régi karbisorodon baloldalt nincs gázhelyzet érzékelő? (TPS= Throtle Position Sensor, az a 3 csatlakozós dugós dolog az uj bal oldalán.) Mert az írás nem mutatja. Az csak az új elektrónikákhoz kell. Ha neked nincs, egyszerűen le kell venni, hogy ne legyen útban.
Hát hát, jó kérdések ezek, de azt kell mondanom hogy fogalmam sincs. Nem vagyok a moci közelében, de majd megpróbálom továbbítani az infót a szerelő srácnak.
Nem tudom hol tartotok a karbicsekkel, de találtam pár adalékot.
A tieden is van valszeg thermo érzékelő az űlés alatt! Az olaj rele és az olajcső kivesz. ledugóz. Nyomom a kötéseket.
A gáz helyzet érzékelőről nem találtam még infót, de mintha a tiéden is lenne nem?
Az a furuja hol kapható? És jóe ebbe, és attól még megnézetném én a kipu tömetet, de nem lenne rosz, ha biztos lenne a vizsga, majd valahol Februárban....
Az akinek nyitott kipuja van és meghaladja az előírt zajszintet, az általában fém mosogató szivaccsal szokta kitömni a kipu belsejét a vizsga erejéig (viszont nagyon durván visszafogja a gépet). Ez a módszer természetesen közúti közlekedésre teljesen alkalmatlan, de legalább van rá esély hogy a gép átmegy a műszakin.
Tartós, egyszerű, olcsó megoldásról sajnos nem tudok.
Egy kérdésem lenne hátha valakinek van, vagy tud segíteni. 82-es XJ 750 seca-hoz keresnék első sárvédőt. Tavaj összetört az eleje és a 4K0-s 650-es elejével lett összerakva, idén sikerült találnom hozzá sajátját, sajna sárvédő néklül. Fentebb került a kerék és nem forog el. Előlre is köszönöm.