Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Egy kérdésem lenne hátha valakinek van, vagy tud segíteni. 82-es XJ 750 seca-hoz keresnék első sárvédőt. Tavaj összetört az eleje és a 4K0-s 650-es elejével lett összerakva, idén sikerült találnom hozzá sajátját, sajna sárvédő néklül. Fentebb került a kerék és nem forog el. Előlre is köszönöm.
Köszi Mafeco !
A Csepel Művek területén tudok egy bowdenest. A havernek csináltattam kuplung bowdent a ház jó volt csak a kötelet cserélték 2800Ft. volt a szerelés, helyben megvárható.
Ha érdekel, megnézem, a tel. számukat
Hát volt egy srác, akinek pont ez a fele hiányzott és megvette volna ha a másik fele van meg. Sajnos ez van
Üdv mindenkinek ! Ma jó idő volt, így átugrottam tatába a yamahába, 27000 Ft a kuplung bowden fazerre ! Természetesen nem vettem !
Nagyon nem tudtam megnézni, mert csak karbinyi benya volt a gépben. Feltoltam rögzítés nélkül, hát nem köpte le, ami jó pont. Böfög alapjáraton rendesen. Azt úgy hidegen kicsit megcibáltam, és mintha elhalkult volna Legalábbis a blokk mintha hangosabb lenne. Felpereg villám gyorsan, nem értem. Nem lehet túlfolytva. Nem tudom leírni. Luk még fér rá. Menni kéne vele.
Azt levettem néztem úgy is! Netuddmeg!

Valahogy így gondoltam:
Alap elképzelés, hogy a kiömlő a legszűkebb keresztmetszet.
Ezen kívűl lesz elég áramlási ellenállás. Viszont a relatíve rövidebb kiömlő kedvezőbb.
Kiőmlőben interferenciát okozni a szembe áramoltatással, ezzel is csökkenthető a lökéshullám.

Kiömlő luk 33mm : 855 mm2
Takarás 35mm : 962 mm2
Belső nagy átmérő 48mm :1809 mm2
Palást melletti rés : 847 mm2 - 855mm2 majdnem elég!
Kis luk felület ha 8mm : 50 mm2 kell 17db 4sor*4db+1 a végere 854 mm2
És most csendesebb? Amúgy ha valamit rendbe kell tenni műanyag ügyben állok baráti rendelkezésedre,de az a fej idom elég szarul néz ki.
Ha meglenne az összes törött dirib-darab, akkor nem lenne lehetetlen helyre pofozni, de ha csak ennyi van belőle, amennyi a képeken is látszik, akkor kevés az esélye hogy ebből még lesz is valaha valami.
Basszus! Ez télleg olyan mintha a kukából rántották volna ki...
Bocs, a lámpa lemaradt, ára 15 ropi.

Üdv: Andi
Szia!
A plexi 8000,-Ft, fejkonzol az nincs, ez a fejidom meg elég ratyi
Megvan mi az a gomba ... az általad küldött robbantott 92-es karbi képen az 1-es számú alkatrész az, Heater thermoswitch.
Nem, én nem láttam semmi hasonlót hozzá a karburátoron.

Amit találtam rajt helyette, az egy kis réz színű gomba valami, ami ha jól emlékszem a karburátor jobb szélső úszóházából állt ki 2 vagy 3 vezetékkel egyetemben.
A tiéden most van vagy nincs? Mertha van akkor beköt mert kell az elektrónikának. Ha nincs akkor nem fogyaszt ilyet a CDI. Az elektricska kartán nincs a '92-esen TPS. Más úton szabályoz.
Lehet az fordulatszám függő is. Ez csak a kívánt mennyiséget érzékeli előre, de spec CDI kellene hozzá.
Ennyire egyszerű lenne a dolog ?! Csak simán nem bekötni ?! Levenni semmit nem szeretnék, ha nem muszáj. Ki tudja hogy mi lesz vele a jövőben ... esetleges egy későbbi tulaj (nem, nem szándékozok én eladni semmit ) hátha nem emlegetné a felmenőimet, ha fent hagynám

Hogy lehet az hogy a throttle position sensor nem hiányozna, ha nem lenne bekötve ... én úgy sejtettem, hogy esetlegesen az előgyújtáson állítana valamilyen módon, hogy ideálisabb legyen a gyújtás minden fordulaton.
Kaphatnék a fejidomról képet, a mélcímemre (adatlap)? Mi van hozzá, törött e stb? Lámpa, tartó, plexi stb?
Ja még valami. Azzal a körrel amivel az olaj solenoidot vezérelted, az új fűtőgyertyákat is tápolhatod. Nagyjából azonos a logikai kötésük.
Paragraf. A régi karbisorodon baloldalt nincs gázhelyzet érzékelő? (TPS= Throtle Position Sensor, az a 3 csatlakozós dugós dolog az uj bal oldalán.) Mert az írás nem mutatja. Az csak az új elektrónikákhoz kell. Ha neked nincs, egyszerűen le kell venni, hogy ne legyen útban.
Köszi, megmókoltam. Volt benne egy db killer, full nyitott. Most van feneke, meg lukak az oldalán...
Hát hát, jó kérdések ezek, de azt kell mondanom hogy fogalmam sincs. Nem vagyok a moci közelében, de majd megpróbálom továbbítani az infót a szerelő srácnak.
Szia!
Al taposó darabja 5 ezer, a kuplungkar 4 ezer , a fejidom le van rendesen gyalázva, 5 ezernél többet nem ér.
Nem tudom hol tartotok a karbicsekkel, de találtam pár adalékot.
A tieden is van valszeg thermo érzékelő az űlés alatt! Az olaj rele és az olajcső kivesz. ledugóz. Nyomom a kötéseket.

A gáz helyzet érzékelőről nem találtam még infót, de mintha a tiéden is lenne nem?
Az a furuja hol kapható? És jóe ebbe, és attól még megnézetném én a kipu tömetet, de nem lenne rosz, ha biztos lenne a vizsga, majd valahol Februárban....
Az akinek nyitott kipuja van és meghaladja az előírt zajszintet, az általában fém mosogató szivaccsal szokta kitömni a kipu belsejét a vizsga erejéig (viszont nagyon durván visszafogja a gépet). Ez a módszer természetesen közúti közlekedésre teljesen alkalmatlan, de legalább van rá esély hogy a gép átmegy a műszakin.

Tartós, egyszerű, olcsó megoldásról sajnos nem tudok.