Az újra tömés sem rossz ötlet,de nem kell szét szedni a kiput csak egy furuját tegyetek bele,emlékezz a találkozóra jani megmutatta hogy is müködik ,utána meg kiveszed és ennyi
Én a tömés cseréjét javallom. Amikor a dobot kiadták, garantáltan 105 decibel alatt volt (ugyan közel) mert benne van az E jel. Ujra kell tömetni, azt megen jó lesz darabig. Van is ötletem itt fehérváron.
Hali!
Délelőtti beszélgetésünkor mondtam a tankot. Komolyan ezek vannak uszkve 12 eFt-ért. Nem kamuzok, úgyhogy a 20 télleg nem jó nekem... Bár megnéztem ujra a tankot, és most ahogy látom nem biztos, hogy van értelme nagyon behozatni, annyira jó állapotú.
A többi továbbra is érdekes.
A barátomnak is valami hasonló problémája van, mint FAndinak. Pénteken vett egy SUZUKI GSX 750F-et természetesen nyitott dobbal, mire hazaért rájött, hogy ez a megy dörgés nem illik egy három gyermekes családapához és semmi szükség arra, hogy a szomszédok tudják a papa napirendjét.
A kipufogó téma mindig feldobja a társaságot, ezért megkérdezem, van, valakinek javaslata ötlete hogyan lehet ezeket a bestiákat gyorsan, praktikusan lecsendesíteni!
Nem mentünk át a vizsgán...
Már csak beálltam a csarnok elé, -pedig csak begurultam alapjáraton-, már jött is ki az ürge, fülelt mint a vadászkutya. Azt mondja nekem: ez túl hangos, már fülre is.
Kihozta a kis műszerkéjét, és hát izé... hát jóval felette voltunk mondja ő, meg Berber. Én nem értem, mi múlhat egy számjegyen, de hát ezt nézzétek el nekem, mert én ezt nem értem.
Nekem teccik, és akkor ott még nem is durrogott, ahogy szokott menet közben. Nagyokat. Mintha lőnének ágyúból.
Nos bekerült a kicsikém a műhelybe, és nekilátunk hát a felújításnak. Februárban majd újra megpróbáljuk! Hát vagy így, vagy úgy, de hát ugye MINDENKÉPP, nekem március elejére egy csili-vili, minden papírja rendben kis pöpec gépecske kell.
Most már a fejidomon gondolkodám. Legyen, vagy ne legyen? Ha nem lesz: milyen lámpa legyen. Két kerek kicsi,vagy egy nagy boci?
Jó estét mindenkinek ! Ma sikerült végre egy kis kört mennem, közel 200Km . A karika után kis lánc ápolást iktattam be,most először szedtem szét ennyire a paripát ,jó redvás volt minden a burkolat alatt!
Ma délután bekövetkezett, átfordult a kilométerszámláló az 50000-es számra! Ha tartós tesztnek szánjuk, akkor azt kell mondani, hogy hibátlanul, gond nélkül teljesítette ezt a távot. Egy vezérműlánc csere volt benne ami talán hamarabb történt mint kellett volna, 43000 km környékén. De abban meglehet, hogy én voltam a hibás, mert szakaszosan volt megnyúlva, ezért lett kicserélve, bár még azért elment volna. Más semmi!
Én 37000 km hajtottam bele 4,5 év alatt.
Szia, nekem 95-ös van azon is van a porlasztón a hőfokérzékelő, de szerintem nem sok jelentősége van.
Elvileg a porlasztón átfolyó olajat szabályozza, előmelegíti az üzemanyagot a ladánál találkoztam hasonlónál, ott csak téli üzemmód mellet működött.
Problémát nem okozhat legfeljebb tovább kell szivatózni.
Nem csak hogy a dugó nem passzol, hanem a 92es karbin nincs semmi hasonló ... ami a 92esen van és a 97esen nincs az az egyik úszóház aljából kiálló réz gomba, amibe belemegy 2-3 kábel (sajnos nem tom hogy az mi célt szolgál).
Megnéztem a karbi fűtés elektromos bekötését.
Csupaszon annyit, van benne egy fűtő kapcsoló rele ez csak azt érzi, hogy a gyujtás rajta van e.
A meghúzása a Neutrál kapcsolótól függ ahonnan a testet kapja. Ebben a körben van a kupplung és az oldalkitámasztó is, ami a logikai indíthatóságot jelenti.
A lényeg a Thermo switch, ami bontja melegen az egész miskulanciát. Egyenlőre nem tudom hova rejtették. Tehát működik, ha van gyujtás, és indítható vagy és hideg a moci.
Tehát folyamatosan nincs áram alatt. Az érzékelőnek utána nézek.
Pari!
Ha a dugó nem passzol, az egész érzékelőt kell cserélni konzolostól. NEM szabad(lehetőleg) a festett csavart oldani. De ha igen ugyan oda kell visszaállítani.
Egyébként annyi különbség tényleg nincs egy '92-es és egy '98-as karbi között!
Ha nem megy, nyugodtan elhozhatod...
Hali Overdive és természetesen üdvözlet a többi fórumtagnak is!
Sajnos az adatlapodon nics megadva az elérhetőséged, de talán ez úton utol tudlak érin.
A helyzet az hogy aktuálissá vált a karburátor csere nálam is (karbisor megvan, a 92-es szivatója kerül majd át rá, így külsőre nem lesz észrevehető a a karbi csere). A motort ma vittem el egy szererő barátomhoz, aki egyelőre nem tudja, hogy hogyan kezdjen neki a dolognak.
Ami engem érdekelne, hogy esetleg meg tudod-e nézni a saját gépeden hogy miként lett bekötve a karburátor elektronikája(van rajt egy kis műanyag csatlakozó, 3 lábbal - elvileg a gáz állást hivatott mérni és az alapján csinálni valamit talán az előgyújtásssal)? Rengeteg időt tudnánk megspórolni ezzel az információval.
Látom van CB 500 tank 2 db is. Mi lenne az ára, mert ha kifizethető, nem babrálnék a horpaszjavítókkal.
Kellene még hátsó lábtartó, kupplung kar, meg néhány apró kacat, akkor lehet egyben intézném inkább.
Délelőtti beszélgetésünkor mondtam a tankot. Komolyan ezek vannak uszkve 12 eFt-ért. Nem kamuzok, úgyhogy a 20 télleg nem jó nekem... Bár megnéztem ujra a tankot, és most ahogy látom nem biztos, hogy van értelme nagyon behozatni, annyira jó állapotú.
A többi továbbra is érdekes.
A barátomnak is valami hasonló problémája van, mint FAndinak. Pénteken vett egy SUZUKI GSX 750F-et természetesen nyitott dobbal, mire hazaért rájött, hogy ez a megy dörgés nem illik egy három gyermekes családapához és semmi szükség arra, hogy a szomszédok tudják a papa napirendjét.
A kipufogó téma mindig feldobja a társaságot, ezért megkérdezem, van, valakinek javaslata ötlete hogyan lehet ezeket a bestiákat gyorsan, praktikusan lecsendesíteni!
Már csak beálltam a csarnok elé, -pedig csak begurultam alapjáraton-, már jött is ki az ürge, fülelt mint a vadászkutya. Azt mondja nekem: ez túl hangos, már fülre is.
Kihozta a kis műszerkéjét, és hát izé... hát jóval felette voltunk mondja ő, meg Berber. Én nem értem, mi múlhat egy számjegyen, de hát ezt nézzétek el nekem, mert én ezt nem értem.
Nekem teccik, és akkor ott még nem is durrogott, ahogy szokott menet közben. Nagyokat. Mintha lőnének ágyúból.
Nos bekerült a kicsikém a műhelybe, és nekilátunk hát a felújításnak. Februárban majd újra megpróbáljuk! Hát vagy így, vagy úgy, de hát ugye MINDENKÉPP, nekem március elejére egy csili-vili, minden papírja rendben kis pöpec gépecske kell.
Most már a fejidomon gondolkodám. Legyen, vagy ne legyen? Ha nem lesz: milyen lámpa legyen. Két kerek kicsi,vagy egy nagy boci?
Mé, ott folyik olaj is ?
Én 37000 km hajtottam bele 4,5 év alatt.
Elvileg a porlasztón átfolyó olajat szabályozza, előmelegíti az üzemanyagot a ladánál találkoztam hasonlónál, ott csak téli üzemmód mellet működött.
Problémát nem okozhat legfeljebb tovább kell szivatózni.
Csupaszon annyit, van benne egy fűtő kapcsoló rele ez csak azt érzi, hogy a gyujtás rajta van e.
A meghúzása a Neutrál kapcsolótól függ ahonnan a testet kapja. Ebben a körben van a kupplung és az oldalkitámasztó is, ami a logikai indíthatóságot jelenti.
A lényeg a Thermo switch, ami bontja melegen az egész miskulanciát. Egyenlőre nem tudom hova rejtették. Tehát működik, ha van gyujtás, és indítható vagy és hideg a moci.
Tehát folyamatosan nincs áram alatt. Az érzékelőnek utána nézek.
Ha a dugó nem passzol, az egész érzékelőt kell cserélni konzolostól. NEM szabad(lehetőleg) a festett csavart oldani. De ha igen ugyan oda kell visszaállítani.
Egyébként annyi különbség tényleg nincs egy '92-es és egy '98-as karbi között!
Ha nem megy, nyugodtan elhozhatod...
Sajnos az adatlapodon nics megadva az elérhetőséged, de talán ez úton utol tudlak érin.
A helyzet az hogy aktuálissá vált a karburátor csere nálam is (karbisor megvan, a 92-es szivatója kerül majd át rá, így külsőre nem lesz észrevehető a a karbi csere). A motort ma vittem el egy szererő barátomhoz, aki egyelőre nem tudja, hogy hogyan kezdjen neki a dolognak.
Ami engem érdekelne, hogy esetleg meg tudod-e nézni a saját gépeden hogy miként lett bekötve a karburátor elektronikája(van rajt egy kis műanyag csatlakozó, 3 lábbal - elvileg a gáz állást hivatott mérni és az alapján csinálni valamit talán az előgyújtásssal)? Rengeteg időt tudnánk megspórolni ezzel az információval.
Csak rátok várok ám !
Kellene még hátsó lábtartó, kupplung kar, meg néhány apró kacat, akkor lehet egyben intézném inkább.
Nálunk kapható ez az alkatrész, ára 8000,-Ft.
Elérhetőség a profilunkba vagy itt
Eladó XJ 600 Diversion 1994-es motorblokk.
Jó időtöltést vele !
Nagyon dögös!
Kár, hogy egy ilyennel én még nem bírok...
Mi hétfőn megyünk műszakira a kicsikémmel... remélem átmegyünk!