Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üzleti :Nolan felnyithatós bukóm a piacon http://www.motorozz.hu/main.pl...
Az új is Nolan matt fekete nyithatós (csak a felismerhetőség és a hagyományok miatt)
Nahát megin kitalátá valami jót! ott a helyem!
Agyon mértem, háromszögeltem meg mined, és a legszebb, hogy matemetikailag NEM lehet középen! 141 mm-et kell 146 mm-be betenni, úgy hogy az egyik oldal határozott.... és Olasz. Hagyjuk, kibylogoltam.
Hali!
Sajnos az idő hiányzik . Nekem (kop-kop) semmi problémám a benzinpumpa meghibásodása és cseréje óta.Pont ma járattam egy kicsit át közép támaszon sebességben is.Pöccre duruzsol a v2 Lehet, hogy az 500-as kapott valamit korábban nem?Valami féle méregetést végeztél már?
Köszi Berber és Biti, mindezek fényében átagyalom még párszor a dolgot.

Jah Berber, mind a 4 gumim javíthatatlan, úgyhogy van min gyakorolni.

szia Bozontos! nagyon szépen köszönöm! az enyémen ott nincs rajta, de ki tudja, remélem Te szerencsével jársz:) nagyon fontos lenne, mert (én egy festőműhelyben dolgozok) és egyik kártyának se volt hasonló a színe. a gép pedig csak fekete színt hozott ki ehhez a típushoz:S már csak a festés kéne aztán kész is lenne...:(
Szia Vilman!
Ma beestem a bikerworld-be és asszonta a jó árfolyam miatt 26-ért már tudna hozni.
Üdv.
Szia!
Holnap megmérem, de érzésem szerint nem ott van a difi, hanem dugattyú átmérőben a 650-es 2mm-rel kissebb mint a 750-es. A kipuf része tutu u.a. most nekem a 750-en a 650 Police rendszer van fent. Vez tengelyein sajna nincsenek így üresen van a fej.
Hali! A donor blokk téma kicsit padlót fogott. Mert az xj900 kipuf csonk átm nagyon más, nekem meg most készült el a rozsdamentes kipuf rendszerem. Neked a 650 es fejhez megvannak a vez tengelyek? Nekem sajna az is elég gatya! Esetleg meg tudnád mérni a szivócsonk átm-t, kipuf cs. átm-t, Mert nekem a 750esen mind a kettő 30mm. Előre is köszönöm!
Szia ziziboy! Nekem is zöld a divim ,holnapra megnézem a színkódját.Gondolom a vázon a bilétán rajta van .
Kézzel símán lepattintotta! Mondom kilelt a hideg. Aztán látta hogy rosszul vagyok (akkor már tudtam az árát) gyorsan vissza rakta. Ezzel most nem azt mondtam, hogy a Tied is ugyan így működik! (de nem lehet sok difi) Ha nem bízol benne ne tedd! Keress szakit. Vagy ha javíthatatlan légy úttörő (gumigyilkos) az vezet a tudás felé. A dolog onnan van, hogy egy efféle gumisütő szerszám vadállat drága, és nem szükséges mindíg újat kreálni.

Gondolkodtam rajta, hogy gyártatom a gumit, de sajnos a szerszám ára miatt nem lehetne 200 Ft a tétel....
sziasztok! ha valamelyikőtöknek 92körüli diversion-je van, a gyári zöld színű és gépkönyve van hozzá az legyen szíves adja meg nekem a színkódját! az én motormon gyárilag a nagy plexi volt és ahoz van két műanyag elem amit újra szeretnék fényezni, és sajnos a színkódot nem tudom. nagy szerencsémre gépkönyvem sincs! nagyon megköszönném, légyszíves segítsetek!
Jah és még valami, én úgy látom hogy ezek a gumik általában teljesen egyformák. Kizárólag a schuber (vagy síber ) tolattyú átmérője a különböző rajtuk . Ha tévednék b*sszatok le...
Berber !

Mesélj nekem kérlek egy kicsit bővebben erről a vákuumgumi lepattintásról !
Tehát :
- Kézzel le lehet ezt pattintani ?
- Ha igen, hogyan lehet újra összerakni ?
- Kell-é ehhez valamilyen szerszám vagy egyéb eszköz ?

Előre is köszi !
Próbáltam már hő és benzinálló szilikonnal, de nem sikerült megoldani a problémát. Jobb lett valamivel de szinkront állítani lehetetlen rajta. Viszont mióta tudom hogy le lehet pattintani a gumit a schuberről, (Áldunk Téged Berber !) egyből mások az esélyek...
Berber ! Vazzeg, ha én ezt tudtam volna...

Köszi hogy vagy nekünk !
Kösz a gyors jelzést. A fejböl a hoszu évek során elkövetett hibák következtében, majdnem az öszes menet ki van szaggatva, mind a 2vez tengely csapágyfedelét leszorító csavarjai, mind a szelepfedél csavarjai. Úgy volt összeteknyolva eladásra................! Ma tudomásomra jutott 1 donor blokk, igéretesnek tünik, bár még nem láttam, lehet, hogy majd jol pofára esek....,de szeretném azt elöbb megnézni mielött belefogok a szögelésbe(a blokk aljá beütötta a sztender, az is össze ven az enyémen taknyolva, és még nem tudsz mindent). Jelentkezem ha pofára estem. ( Amugy szerintem az égéstér méretében lehet valami nyüansznyi különbség) Mindenesetre köszönöm a válaszod! hali!
Innen vettem az információt!
http://www.biker-world.hu/kate...


ttam már olyan megoldást is ami max 1000Ft! Falapra felszerelt mipolán csövekből eszkábálták.
Sajnos nincs lehetőségem az otthoni szervizre így marad a szaki.
Pont ma vittem át a vasat nagy szervizre kellemes havazással kisérve.
A mester szerint max 30e-be fog fájni.
Beszerezni nem hiszem hogy megéri, de maga a művelet pofon egyszerű, semmiféle szaktudást nem igényel. Sőt csinálni is lehet elég egyszerűen, de a 15 eFt-s árral nem sok futni való van....
Vilman!
A gumi könnyedén leszedhető a siberről! Az enyémet a szemem láttára pattintotta le a szerelő srác, miközben én majd görcsöt kaptam! Csak egyforma gumit keress!
Na mitt tanultam ma!

Xenonlámpa
Igen nagynyomású kisülőlámpa, amelynek töltőgáza xenon. A töltőgáz nyomása, hideg állapotában is meghaladja az atmoszférikus nyomást. Ezért szállítani, szerelni csak védőburában szabad. Negatív ellenállás-karakterisztikája miatt csak előtét közbeiktatásával üzemeltethető. Begyújtáshoz nagyfeszültségű impulzust adó gyújtót kell alkalmazni. A mesterséges fényforrások közül a xenonlámpa spektrális teljesítményeloszlása közelíti meg legjobban az 5400 K színhőmérsékletű természetes fényt. Igen kedvező színvisszaadása miatt textíliák, festékanyagok színvizsgálataiban, filmvetítőkben, színházi fényvetőkben, színes filmtechnikában alkalmazzák. Fényhasznosítása 25-30 lm/W, tehát nem tekinthető energiatakarékos fényforrásnak, ezért általános világítás céljára ma már alig alkalmazzák. Újabb fejlesztésű típusait eredményesen alkalmazzák gépjárművek reflektoraiban.

Ezitt kérem a szentírásból van.
Na-na-na Mafeco,kérlek tisztelettel, a gyári műszerek lehet hogy ilyen áron vannak de én pont most néztem ki egyet 15-ért órás és teljesen tökéletes. Azt a tényt elfogadom ha valaki nagyon laikus az ne álljon neki mókolni otthon akkor jobb a szakembere bízni !
üdv!
csak hogy énse maradjak ki...

az enduro fejidom csak móka... bár kitudja..valami normálisabbal nem lenne rossz szerintem