Üdv mindenkinek ! Nem emlékszem Vilman,talán a másnaposság miatt . Nekem is volt ilyesmi az XJ-n . Kiderült,hogy az önindító gomb ragadt be és világított a piros lámpa .Általában mosás után jött elő a probléma.
Először is el kéne dönteni, hogy Nomád Berberek módjára minden nap más szálásra megyünk, vagy egy szálást kinézünk, és csillagtúrákat indítunk. Magam részéről a csillagtúrára szavazom sok időt spórolhatnánk és nem kéne az összes motyót magunkkal cipelni. A helyi lakosokat is jobban megismerhetnénk (Kocsma túra)
Gondoltam Debrecenben lenne a találkozó, kb. félúton van a Tordai hasadék bár merre is lenne a szálás.
Központi helynek talán jó lehet Gyergyószentmilkós.
Amit szeretnék mindenképpen megnézni:
-Transz fogarasi út
-Parajdi Sóbánya
-Gyilkos tó
-Békás-szoros
Én is jártam már így, fel is tettem a kérdést itt, ahogy most te.
Azóta vagy négyszer volt már hasonló eset, volt, mikor üzem meleg motornál 100-as tempónál kezdett el világítani. Téptem a féket, de mire megálltam, elaludt. Én meg felébredtem. Nem sokat foglalkozok vele.
ó lenne egy viszonylagos utitervet készíteni és tavasszal legurulhatnánk a kört fixálni.Én is annak a híve vagyok, hogy annak fizessünk, aki a szolgáltatást adja Nekünk.A Cseh túrán is harmadárból voltunk a saját szervezés miatt és nem volt eltévedés és extrém kóválygás.
Nekem is volt 1x ilyenem. Se előtte se utána, csak Sárvári esős-hüvös kinnalvós buli után , pedig maxi olajam van szintileg. Azonnal fel is emeltem oldaltámaszról és néztem mint Makk Marci . Valahol Mafecónak lehet igaza. Aztat gondolom.
Jó lenne egy viszonylagos utitervet készíteni és tavasszal legurulhatnánk a kört fixálni.Én is annak a híve vagyok, hogy annak fizessünk, aki a szolgáltatást adja Nekünk.A Cseh túrán is harmadárból voltunk a saját szervezés miatt és nem volt eltévedés és extrém kóválygás.
Nálam is jelentkezett már ez a tünet, de csak hideg motornál.
Ha jól tudom az XJ-ben csak olaj szint visszajelzés van, én arra gyanakszom, hogy az oldal sztenderre állított motorban a sűrű olaj nem tér vissza elég gyorsan a nívószint érzékelőhöz.
Az olajat a felső szinten tartom, és nem jelentkezik a probléma.
Hy
Lenne egy kérdésem:
ellenörzöm az olajszntet megfelelö menyiség van benne
Elinditom a motort melegszik pár perc csak mig felveszem a bukot meg a kesztyüt
elindulok vele 500 méter mulva kigyulad az olajjelzö lámpa kigyulad megállok van amikor elég üresbe rakni vagy leállitom ujrainditom és nem ég tovább utána nem gyulad ki többet
ez miért van?
Akár ki is írhatjuk a jövőévi túrát, mint annó a kecskemétit. Aki ott jelentkezik, az listás lesz, csak még naon korainak tartom. Addig még koccintani kell, meg fát gyujtogatni, meg szezonnyitni, és lehet lesz megen egy Jeli Cooltúra.. Keresték páran. Lassan hagyományos, hagyományokkal teli klubbá válunk. Szerintem egy fiktív 15 motorral nyitunk, és 4-5 nappal. Ilyen távlatban lehet egy kis szórás.
Aztán mi lenne ha mindenki tenne hozzá mondjuk egy látványos helyet, és egy szállást, amit meg is szervez! Ha sok döntünk, ha kevés, van még idő plusszra. (Lehet megvalósítom a demokráciát )
Talán nézzük, meg hány fővel számolhatunk, minden szervezésnek ez az alapja.
Úgy gondoltam megnyitom a sort egy névsorral, akit komolyan érdekel, másolja ki a listát és írja be magát, így kaphatunk egy megközelítő létszámot.
Nem kell félni annyira , hogy nem talál az ember szállást, mert én is úgy szoktam indulni Ausztriába, hogy majd lesz valahogy. Bár azért egy kicsit körűlnézek, de ott rengeteg panzió van. Erdélyben is sok van, főleg az ismert turista helyeken, de inkább azért kell a szállást lefoglalni, mert azért 15-20 főnek egyszerre nem lehet csak úgy bezuhanni valahova. Neten azért szerintem le lehet rendezni. Hirdetik a nagyobb helyeket.
Gondoltam Debrecenben lenne a találkozó, kb. félúton van a Tordai hasadék bár merre is lenne a szálás.
Központi helynek talán jó lehet Gyergyószentmilkós.
Amit szeretnék mindenképpen megnézni:
-Transz fogarasi út
-Parajdi Sóbánya
-Gyilkos tó
-Békás-szoros
Azóta vagy négyszer volt már hasonló eset, volt, mikor üzem meleg motornál 100-as tempónál kezdett el világítani. Téptem a féket, de mire megálltam, elaludt. Én meg felébredtem. Nem sokat foglalkozok vele.
Mafecó+életempárja Yamaha XJ600S
Puzsi Suzuki Intruder
Kis Puzsi Honda CBF 600
HJózsi Honda CG125
bozontos42+anyatigris,divike
Berber XJ600 öregvas
FAndi VTZ250 méregzsák
lupus+a jány XJ600N "a brutál hangún"
Yamahaxj+feleség
Bapity (XJ900S)
Vasárnap a hazaindulás előtti melegítésnél, asszem Imo-nak még meg is említettem, nemtom emléxik-é rá...
Mafecó+életempárja Yamaha XJ600S
Puzsi Suzuki Intruder
Kis Puzsi Honda CBF 600
HJózsi Honda CG125
bozontos42+anyatigris,divike
Berber XJ600 öregvas
FAndi VTZ250 méregzsák
lupus+a jány XJ600N "a brutál hangún"
Yamahaxj+feleség
és az olajszint is majdnem a felsö szinten van
Puzsi Suzuki Intruder
Kis Puzsi Honda CBF 600
HJózsi Honda CG125
bozontos42+anyatigris,divike
Berber XJ600 öregvas
FAndi VTZ250 méregzsák
lupus+a jány XJ600N "a brutál hangún"
Ha jól tudom az XJ-ben csak olaj szint visszajelzés van, én arra gyanakszom, hogy az oldal sztenderre állított motorban a sűrű olaj nem tér vissza elég gyorsan a nívószint érzékelőhöz.
Az olajat a felső szinten tartom, és nem jelentkezik a probléma.
Puzsi Suzuki instuder
Kis Puzsi Honda CBF600
HJózsi Honda CG125
bozontos 42+anyatigris,divike
Berber XJ 600 öregvas
FAndi VTZ 250 méregzsák ?
Lenne egy kérdésem:
ellenörzöm az olajszntet megfelelö menyiség van benne
Elinditom a motort melegszik pár perc csak mig felveszem a bukot meg a kesztyüt
elindulok vele 500 méter mulva kigyulad az olajjelzö lámpa kigyulad megállok van amikor elég üresbe rakni vagy leállitom ujrainditom és nem ég tovább utána nem gyulad ki többet
ez miért van?
Puzsi Suzuki instuder
Kis Puzsi Honda CBF600
HJózsi Honda CG125
bozontos 42+anyatigris,divike
Aztán mi lenne ha mindenki tenne hozzá mondjuk egy látványos helyet, és egy szállást, amit meg is szervez! Ha sok döntünk, ha kevés, van még idő plusszra. (Lehet megvalósítom a demokráciát )
Eladó, ALKATRÉSZNEK, vagy felújítani.
http://kepesmotor.hu/yamaha-tu...
Úgy gondoltam megnyitom a sort egy névsorral, akit komolyan érdekel, másolja ki a listát és írja be magát, így kaphatunk egy megközelítő létszámot.
Mafeco + életem párja, Yamaha XJ600s
Puzsi Suzuki instuder
Kis Puzsi Honda CBF600
HJózsi Honda CG125