Számolgathatsz!
Nálunk 5000Ft.-ért csinálják, garival számlával!
A profi szett kb. 45-50e Ft, tehát 10év a megtérülése és dolgoztál vele egy csomót!
Vannak, akik nyáron motoroznak és télen az unalom űzéseként szétborítják a gépet, ha ezek közé tartozol, amely már a hobby kategóriába nem lehetsz meg nélküle!
Mindennel én se rohanok a szerelőhöz olaj csere, fékjavítás még megy házilag az elektromossággal is elboldogulok, de a motort inkább szerelőre bízom.
Kösz Lupus. A német és angol E-bayen van sok, de nem mindegyik postázik hozzánk, és mindegyik nagyjából 60-70e Ft.- körül van. Mármint a négy. Ha minden kötél szakad akkor rendelek ezektől. De amíg van esély a bajai bontóból beszerezni addig nem.
Szia!
Vannak hozzá cuccaim csak találd ki milyenre szeretnéd kihozni.
Mi a baja a fejnek?
650 es polce fejem van bontva szelepekkel, össze kéne hasonlítani.
Üdv.: Biti
Sziasztok! Tudna esetleg valaki 83as xj 750seca-hoz1 egészséges hengerfejet (vagy valamit ami csereszavatos lehetne esetleg), donor blokk is érdekelne, még akár 900is, bár még annyira nem merültem bele, hogy mi,férne még be a bölcsőbe)? Nyáron vettem a paripát, de sajnos még picit beteg a szive, eddig csak a körítéssel foglalkoztam,de most belevetettem magam a sűrűjébe, szeretném ha a következő szezonra 1 épkézláb bringa összeálna!előre is kösz mindenkinek!
Hát, az FJ-vel egy kissé megvezettek. Igaza volt Berbernek, tényleg rafkós volt a csávó. Persze a kipróbáláskor nem lehetett belelátni, hogy az összes schuber-vákuummembrán meg van ragasztgatva... ugyanis ki voltak repedezve.
Tehát most ilyenekre vadászom. A gyárinak DARABJA 63500 Ft.-
Namármost van ugye E-bay, ahol a négyet adják ugyanennyiért, meg vannak a bontók. Baján a Sugomotors most vár egy bontani való FJ-re, miánst megvan a moci, már küldik is a karbisort.
A 7 liter szerintem nagyon sok. Nekem '95 -ös 900 -asom van és 6 lityó fölé nagyon ritkán megy. Mondhatnám csak akkor mikor a Bükkben vagy a Mátrában húzogatom neki, de akkor is alig éri el a hatot. Nekem a szélső értékek 4,2 - 6,2.
Én sem értem. Mintha '96előtt nem lett volna tétel, hogy mit fogyaszt egy gép. A kutyát se érdekelte, aztán megjelent az első környezetvédelmi előirás, és a gyártók elvettek a feleslegesen adagolt benyából, első körben. Aztán jöttek a finomabb módszerek, majd a katalizátorok és injektorok. Ma már ugyan annyit esznek, sőt többet mint '96 előtt, igaz több lóra képesek a gépek, amit meg 90%-ban nem használunk ki. Szóval az elfogyasztott és ezáltal kiválasztott CO2 mennyisége mit sem változott (mert anyag nem vész el), csak a CO, NOx, és egyéb arányok változtak 10%-ról 3-4%-ra. Eltűnt az mérgező ólom, de jöttek helyette Paltiniumsók és egyéb nehézfémsók a katalizátorokból.
Ja a tulaj mondta hogy 6,5-7 az átlagfogyasztása a gépének... és büszke volt rá!
Nálunk 5000Ft.-ért csinálják, garival számlával!
A profi szett kb. 45-50e Ft, tehát 10év a megtérülése és dolgoztál vele egy csomót!
Vannak, akik nyáron motoroznak és télen az unalom űzéseként szétborítják a gépet, ha ezek közé tartozol, amely már a hobby kategóriába nem lehetsz meg nélküle!
Mindennel én se rohanok a szerelőhöz olaj csere, fékjavítás még megy házilag az elektromossággal is elboldogulok, de a motort inkább szerelőre bízom.