Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

FAndi,
a leírtak alapján egyértelműen az XJ-re szavazok !

Némi elfogultság is van a dologban, de az igazság az, hogy szerintem a CB egy elavultabb technika még a Divihez képest is. Aztán itt van még a motorozhatóság, az ergonómia, a szervíz- és alkatrészigény, ezeknek a költségei, a hasznáhatóság kérdése. Ha ezeket a dolgokat számba vesszük, szerény véleményem szerint a Divi a jobb.
Fandi.
Látom vacilálsz a két motor között. Én a múltkor vezettem 200 km-t egy 500as cbt, talán 99es volt. De az, egy magas kényelmetlen üléspozíciójú, és nagyon szélzajos motor. 110nél, szinte már lehetetlen menni vele. Szerintem a kettő közül az xj minden képpen.
Nekem az xj 600 átírás költségeiről van aug. végi infóm.
Eredetvizsga 17e
átírási illeték 14,4e
egyéb illeték 12e
kötelező ízlés szerint.
Szia FAndi,kicsit elgondolkodtam a kérdéseden. nos szerintem a 600-as ha állapotában elfogadható talán nem rossz, bár a km nem kevés és a baridnak köszönhetően nem ismeretlen a típus. Az 500-as viszont kérdéses számomra, igaz 98-as és kb. fele annyi a km ,viszont 100e kér pluszba no és még mire forgalmia és rendszáma lesz az ha jól sejtem kb 60-70 ezer tehát még 170 ezer péz (de ez ügyben van itt aki már végig csinálta ezt,ők tapasztaltabbak ezen a téren)tehát nem biztos hogy jó bót ez. Én még várnék,keresgetnék lesz még jó lehetőség,ezek csupán az én gondolataim.
FAndi!

nemcsak a regado.. kb ugy 90-95 ezer lenne a rendszámozása mindennel együtt(névreirva,biztositással egyebekkel)

nyilván az xj nél is ott az átirás,igazán nemtom hogy az pontosan menyi mostanság

szerintem bármelyiket választod jol jársz.
lehet hogy megköveznek de én a cb felé hajlanék
Sziasztok!
Köszönöm a jó kívánságokat, és a jól megérdemelt gratulációkat a vizsgámhoz!
Most van két lehetőségem is nagyobb mocira cserélni, megosztom veletek, mi a véleményetek melyik útat járjam? Na jó helyen kérdezem...
Az egyik, hogy a kis VTZ-met elcserélnénk egy úriemberrel. Ő adna egy 1994-es 600-as xj-t, én a kis VTZ-met és 80.000,-Ft-ot.
A másik: Én kapnék egy 500-as Honda cb-t, 1998-ast, és adnám szintén a mocikámat és 100.000,-Ft-ot még. Tehát a fizetésben minimális a különbség, viszont a hondácska külföldi papíros, tehát ott lenne még reg.adóm. (37.000,-Ft körül) Ez a mocika 1998-as, és 38.000 km-es, a yamaha -szívünk csücske ugye-, ő 1994-es, és 60.000 km-t futott, ő viszont rendesen magyar papíros.
Jővő hét végén megyünk Berberkével megnézni először a cb-t, aztán a yamahát.
Most azért eléggé lázban vagyok, és izgulok!
Huh! Lehet, hogy jővő hét végén már egy gyönyörű nagy mocin ülhetek! Szép az élet, ugye?
Szurkoljatok!
Jah és az újnak kb. 40000 Ft. darabja...
Béláim, szívok a karbimembránokkal. 1-2 repedezett, van lyuk is némelyiken. Előbb-utóbb genya lesz mert gázadásra fulladni fog a motor. Szerintetek javíthatóak ezek a gumik ?
Link :
http://doktorchopper.blog.hu/2...
Szerintem ne ásd mélyre azt a motort. Fogunk mi még mocizni idén.

én ma meglestem a garázsban a motort..szépen elkezdtem tervezgetni a tél folyamán mit, miket kellene rendberakni rajta
Ellenőrizd majd pár km múúlva, ha lejön, akkor menetrögzítőt kenjél rá...
Ahogy nálunk szokás mondani, fokhagymaszagúra húztam. Remélem jó lesz.
éljen
jol huzd meg nemám letekeredik megint
Még egy próbát tettem az esztergályosnál, és lám most sikerült egy odavaló anyát gyártani. Most már tökéletes. Egy darab ezresbe került.
Szia Berber!
Éppen a minap kérdezte az asszonykám, hogy Andinak sikerült-e már a vizsga. Kecskeméten beszélgettek erről.
Ezek szerint akkor meg van!
Gratulálunk neki!
Sok-sok balesetmentes kilométert kívánunk és hajtsa a vasat ne hogy kimenjen a gyakorlatból!

Üdv.:XJ750
Ez itt a volt IKARUS hátsó parkolója... Ide kellett a hely a kész buszoknak.
Hú vazzeg mekkora rutinpálya ! A veszprémi Turbo-pálya ennek a fele sincs sztem.
Én még ott nyomtam anno, MZ TS 125-el meg 600-as Secával...
Felraktam a vidit. A vége az olvasmányosabb...
Hali
Én nappali oktatásba vagyok! A felnőtt oktatás tandíjját nem tudom! Majd utána kérdezek!
Helló Berber koma, Andinak üzenem szép munka volt és gratula, ja és innentől már mindenki a saját járgányán terpeszkedik ám
grat neki hajrá!
Grat neki !
Gondolkodom rajta, hogy felteszem a rutin órán csinált összevágott videókat mementóul. A v.biztos aszonta, sok srácra rávert tudásban kezelésben, bátorságban. Intette is, hogy fogja vissza magát, mert elütik a nagy vagányságban.
Gratulálok FAndinak a sikeres vizsgához !
Gratulálok a vizsgához! Nem elbízni magát! Tavasszal egy oktatáson érdemes lenne még szembesülni a hiányosságokkal. Nem károgok. A motoros oktatás nagyon az alapra és a lehúzásra épül jelenleg.