FAndi,
a leírtak alapján egyértelműen az XJ-re szavazok !
Némi elfogultság is van a dologban, de az igazság az, hogy szerintem a CB egy elavultabb technika még a Divihez képest is. Aztán itt van még a motorozhatóság, az ergonómia, a szervíz- és alkatrészigény, ezeknek a költségei, a hasznáhatóság kérdése. Ha ezeket a dolgokat számba vesszük, szerény véleményem szerint a Divi a jobb.
Fandi.
Látom vacilálsz a két motor között. Én a múltkor vezettem 200 km-t egy 500as cbt, talán 99es volt. De az, egy magas kényelmetlen üléspozíciójú, és nagyon szélzajos motor. 110nél, szinte már lehetetlen menni vele. Szerintem a kettő közül az xj minden képpen.
Szia FAndi,kicsit elgondolkodtam a kérdéseden. nos szerintem a 600-as ha állapotában elfogadható talán nem rossz, bár a km nem kevés és a baridnak köszönhetően nem ismeretlen a típus. Az 500-as viszont kérdéses számomra, igaz 98-as és kb. fele annyi a km ,viszont 100e kér pluszba no és még mire forgalmia és rendszáma lesz az ha jól sejtem kb 60-70 ezer tehát még 170 ezer péz (de ez ügyben van itt aki már végig csinálta ezt,ők tapasztaltabbak ezen a téren)tehát nem biztos hogy jó bót ez. Én még várnék,keresgetnék lesz még jó lehetőség,ezek csupán az én gondolataim.
Sziasztok!
Köszönöm a jó kívánságokat, és a jól megérdemelt gratulációkat a vizsgámhoz!
Most van két lehetőségem is nagyobb mocira cserélni, megosztom veletek, mi a véleményetek melyik útat járjam? Na jó helyen kérdezem...
Az egyik, hogy a kis VTZ-met elcserélnénk egy úriemberrel. Ő adna egy 1994-es 600-as xj-t, én a kis VTZ-met és 80.000,-Ft-ot.
A másik: Én kapnék egy 500-as Honda cb-t, 1998-ast, és adnám szintén a mocikámat és 100.000,-Ft-ot még. Tehát a fizetésben minimális a különbség, viszont a hondácska külföldi papíros, tehát ott lenne még reg.adóm. (37.000,-Ft körül) Ez a mocika 1998-as, és 38.000 km-es, a yamaha -szívünk csücske ugye-, ő 1994-es, és 60.000 km-t futott, ő viszont rendesen magyar papíros.
Jővő hét végén megyünk Berberkével megnézni először a cb-t, aztán a yamahát.
Most azért eléggé lázban vagyok, és izgulok!
Huh! Lehet, hogy jővő hét végén már egy gyönyörű nagy mocin ülhetek! Szép az élet, ugye?
Szurkoljatok!
Béláim, szívok a karbimembránokkal. 1-2 repedezett, van lyuk is némelyiken. Előbb-utóbb genya lesz mert gázadásra fulladni fog a motor. Szerintetek javíthatóak ezek a gumik ?
Link : http://doktorchopper.blog.hu/2...
Szia Berber!
Éppen a minap kérdezte az asszonykám, hogy Andinak sikerült-e már a vizsga. Kecskeméten beszélgettek erről.
Ezek szerint akkor meg van!
Gratulálunk neki!
Sok-sok balesetmentes kilométert kívánunk és hajtsa a vasat ne hogy kimenjen a gyakorlatból!
Gondolkodom rajta, hogy felteszem a rutin órán csinált összevágott videókat mementóul. A v.biztos aszonta, sok srácra rávert tudásban kezelésben, bátorságban. Intette is, hogy fogja vissza magát, mert elütik a nagy vagányságban.
Gratulálok a vizsgához! Nem elbízni magát! Tavasszal egy oktatáson érdemes lenne még szembesülni a hiányosságokkal. Nem károgok. A motoros oktatás nagyon az alapra és a lehúzásra épül jelenleg.
a leírtak alapján egyértelműen az XJ-re szavazok !
Némi elfogultság is van a dologban, de az igazság az, hogy szerintem a CB egy elavultabb technika még a Divihez képest is. Aztán itt van még a motorozhatóság, az ergonómia, a szervíz- és alkatrészigény, ezeknek a költségei, a hasznáhatóság kérdése. Ha ezeket a dolgokat számba vesszük, szerény véleményem szerint a Divi a jobb.