Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A trabiklubon keresztül kell megkötni a szerződést.

A székhelyük a következő címen van:
Trabant-Wartburg Klub
Bp. 1112 Barackfa u. 4. (székhely és iroda)
Képviselő:
Muczán Gábor elnök 06(30)9241129
email: trabantklub@invitel.hu

Minden le van írva a korábban általam megadott honlapon ... ügymenettel, elérhetőségekkel.

De ahogy én csináltam:
-2 digitális fotó a biztosítandó járműről
-mailben elküldeni a trabiklubhoz a képeket, a jármű fő paramétereivel,hazsnálat módjával és érdeklődni, hogy az adott járvűvet biztosítják-e.
-ha megjön a válasz azzal hogy igen, akkor mehet tovább a dolog és amikor elérkezik a biztosítótársaság cserés időszak, akkor minden okmányodat bescanneled a kitöltendő papírokkal, meghatalmazásokkal együtt és megint csak elküldöd emailben.
-valahol időközben lesz egy tagdíj befizetéses móka is, arról is kell a bizonylat fénymásolata

a klub képviselője mindent el tud intézni a nevedben, amennyiben meghatalmazást adsz neki rá. Én mindegyik gépemre így kötöttem a biztosítást, nem volt gond. Egy ismerősöm, meg egyszerűen nem volt hajlandó meghatalmazást írni és ő személyesen ment fel ezeket elintézni.
Mindkét út teljesen járható, őt is biztosították.
és akkor ezt az alianznál tudnám megcsinálni? vagy hol van telephelyük ? :D
Ó igen, erről az 1ről megfeledkeztem.

A válasz sajnos az, hogy náluk semmilyen bónusz rendszer nincs legjobb tudomásom szerint, de szerintem megér egy telefonhívást a kérdésed. Nálam nem volt nagy gond a bónusz rendszer hiánya, mivel életem 1. saját autójára köttettem meg a biztosítást náluk, ami bárhol máshol 40E Ft-omba került volna.

A motoroknál meg nem volt olyan hatalmas a biztosítási összeg mert eléggé kicsi és öreg motorjaim voltak a Divi előtt, de amikor az hozzámkerült, akkor már nagyon számított hogy 40E vagy csak 5E a biztosítás.
és bónusz rendszer megy náluk tovább?
Sajnos a szinkron oly' keveset javít vagy ront a helyzeten, hogy az szinte irreleváns.
Ami a fogyasztást növeli az a karburátor kopása. Sajnos a kehelycső, és a benne folyton fel és alá csúszkáló súbertű egy idő után kikopik, tehát a keresztmetszet nagyobb lesz, több benzin áramlik be (feleslegesen). A másik kopás a gáztolattyúnál következik be, amit a vákuum (vagyis az átáramló levegő által okozott nyomáscsökkenés) emelget. Itt minél nagyobb a rés, annál kisebbet emel, annál lejjebb marad a gáztolattyú, ami alatt nagyobb lesz az áramló levegő sebessége, ami több benzint "húz" magával a főfúvókán és a kehelycsövön keresztül. Ellenőrizd le Te is a membrán gumikat a karburátoraidban, esetleg egy rovátkányit tedd lejjebb a tűket. Ha jobbnak érzed a motort, akkor hagyd úgy, ha nem, akkor tedd vissza az eredeti pozícióba.
Én őket ajánlanám figyelmedbe:
kedvezményes biztosítás

A trabanklubon keresztül lehet velük szerződést kötni. 1 évre a biztosítás jelen pillanatban 5200Ft/év ! (nincs elírva, ez ennyi)

Tagdíjas a dolog (azt hiszem 5-6000 Ft/év), de azzal együtt is elenyésző a biztosítás évi költsége. Nekem az autóm és 2 motorom is náluk van. Kb 50E Ft-ot takarítok meg évente azzal hogy náluk vagyok biztosítva.

Nem kell félni sem tőlük, tényleg biztosítva leszel, ha szerződsz velük. Volt már szerencsém ügyet intézi náluk. Csak is pozitív tapasztalataim vannak.
Autónál létezik, biztosan motornál is hasonló a forgalomból ideiglenesen kivonás. Ahogy mondod, rendszám leadásával bejegyeznek a forgalmiba, valami 1500ft illetékkel max 6 hónapra lehet ideiglenesen kivonni (aztán lehet talán hosszabbítani is). Erre az időre nem kell kötelezőt fizetni, de a szerződés él, tehát a bónusz nem vész el (csak persze be kell jelenteni a biztosítóba a forgalmival). És a teljesítményadót sem vetik ki rá az év elején, de a forgalomba visszahelyezés havának utolsó napján igen, és az összege ugyanannyi lesz.
Nekem egy személlyel nagyrészt városban 5,5-5,9-es átlagokat produkál, részben ezért is gondolkoztam a szinkronon. De arra nem gondoltam, hogy az ronthat is a helyzeten
Oké, akkor jöhet :)
Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy hallottam hogy van arra lehetőség hogy az önkormányzaton télre leadni a rendszámot vagy forgalmit (ebben nem vagyok biztos) és akkor télre nem kell biztosítást fizetni. Ez hogy van pontosan? És a bónusz megy tovább ha leadom télre?
Előre is köszi a válaszokat.
Ja szerintem, 2személyel ezzel a tempóval ez nem sok Berber koma.
Sajna nem én voltam,de köszi a megfejtést
Szia lupi!
Nem téged láttalak Fehérvár határában Szombat du.? Na mindegy.
A DOT szám megfejtése: 19. hét 2007-ben. Ennyi!

Baszki, a karbiszinikron után felment a fogyasztásom! Győr -Fehérvár 120-140-el 2 személy 5,00 Remélem pillanatnyi megingás, meg a hideg idő, meg mittom én.
Szia xeri, a profil mélység a futófelület közepén 5mm,a dot szám pedig 1907,hogy te ebből mit tudsz ki hámozni azt nem tudom de ez van rajta.
Örülök neki !
Üdv.
Szia! Szerencsére csak a szénkefék koptak el,nagyon jól mükszik.
Szia! Nekem eladó a XJ 900 Diversion-om! 80cm az ülésmagasság!
Itt mindenféle mociról találsz műszaki adatot:http://www.motor-katalogus.hu/...
Oké, eddig érdekel a dolog, de a dot-számot meg a profilmérést még megvárnám (valószínűleg úgyis csak a következő szezonra fogom már feltenni). Akartak eladni nekem egy hónapja is újként olyan gumit, amiről kiderült, hogy 8 éve áll a raktárban, ezért kérdeztem a gyártási időt. Másrészt még nem sokat tudok erről a gumiról, de hallottam már olyan fajtáról, aminek ez a 2-3000 majdnem a teljes élettartama - ha ez nem ilyen, annál jobb, mert nem pályára kell.
De szerintem folytassuk mailben, ne szemeteljük tele a fórumot
Mondjuk pl Érden?
Idén tavasszal vettem,és kb.2-3000 mentem vele mondhanám új!
Jól van már no Berber koma,rajta vagyok az ügyön ha megvan szólok.
A többi kérdésre ezek szerint stimmel Berber válasza? (főleg a gyártási ideje érdekel, meg egy profilmélységet mérhetnél a közepén) Hol tudnánk összefutni? Jöhet mailben is...
Eladó: Yamaha xj900 blokk. 23900km-el. Iá:50000ft. suzuzki vx800 blokk hajtókarhibával 14800km-el iá:50000ft. motorsokk@citromail.hu 06307101501
Szia xeri,10e szeretnék érte kérni, annyit hidd el meg ér!
Valószínű erről van szó. Én 2 éve járok 140670-18-as BT45-ön, nagy örömömre. A 150 nagyon necces, azért sürgetem a manust, de a fülit se mozditja. A felni nem elég széles hozzá. A 140 a felső határ, azt még egy pici, de az már gumi függő. Oldalfal merevségétől függ. Labilisabb érzésű is lehet, mint a 130-as. Szóval igen kérdéses.