Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudok egy föss 900 Secát Berber !

Nem kő neki ?
Az alábbi linket párezer posztal ezelőtt XJgirl adta közre aki azóta gurulóhokedlin teljesít szolgálatot

Motorbontók

Apropó, benzintik! A párom szerdán sikeres A korlátlant tett maxi pontszámmal, min. idő alatt. Agyon lett dícsérve. Most nagyobb mottort keres.
Számomra érthetetlen, hogy angliában, hogy lehet fele árét komplett blokkot (97-est pl, öregebbett még olcsóbbért) kapni postával együtt, mint itthon.
Pedig kint az átlagkereset is magasabb, nem azonosak az arányok. Nem hiszem, hogy kint a bontósok azért dolgoznának, hogy a kedves vásárló minél olcsóbban juthasson hozzá a kívánt termékhez, hanem egyszerűen ez a reális összeg amit ér az alkatrész (esetünkben egy komplett blokk).
Ja, biztosítólemezestül. Vagy azt gyártsak magamnak?
Ha tudná mondani internetes bontót, azt megköszönném. Hun találhatnék ilyen nyűves anyát?
Olvastam már róluk. Mennyi egy ilyen tanfolyam? 2-300 ezer? Ha nem titok.
Ezer köszönet (most lebuktam, hogy németül nem tudok ). Az angol oldalon általában egybeírják a típust, így talán könnyebb keresni, ezért külön nem is próbáltam.
Ami az itthon szerelést illeti, bizonyos szintig abszolút úgy gondolom, ahogy te is. De egy csomó spéci szerszám is kéne ahhoz, amennyire most bele akarok mélyedni, és azok árából szerintem kijön a szerelés is...
Én is szívtam már (autó)szervizekkel és hallottam egy csomó rémtörténetet, épp ezért próbálok olyan helyet találni, ami kipróbált és megbízható - mindenki nem lehet kókler
Hát makimi én is amondó volnék hogy egy gyári anya jobb volna,meglehet nem lett jó az a menet szám!
Mennyé má bontóba kérdezni! Én is úgy leltem az anyát, hogy előrántotta a kecatos dobozból. Ezt hirdessenek a bontók ne blokkot 1/2 motor árban!
jah értem.. lehet hogy mégsem sikerült akkor eltalálnia pontosan
Az eredeti, illetve gondolom az eredeti anya alapján, ami letekeredett, és kapott rendesen. A szaki alig tudta kisilabizálni, hogy hány menetes volt fénykorában, meg menetemelkedése milyen lehet. Tényleg nem tud valaki ezekről egy pontos számot mondani? Köszi.
szerintem a tengelyre nem egyszerü uj menetet varázsolni..
mi alapján készült az anya?
Na készen van az anya, és mégsem kap rá a tengelyre. Úgy gondolom, akkor az is kapott egy pofont. Ilyenkor mi van? Ki kéne bányászni a tengelyt, új menet rá? Valami ötlet?
Egyébként mennyire bonyolult szétkapni ezt a gépet, és összepakolni? Gondolom kell egy-két speckó szerszám. Szerelésben nem vagyok tapasztalatlan, csak motorszerelést nem csináltam még.
No komment...: link
Na utána néztem. Neked télleg vákumos, nem hengeres, hanem inkább az F117 forma(3 szög). Az szerencse, mert nem éghet ki a biztosítékja. Az enyém elektromos és hengerkedik. Aalcsonnyomásúak és éppcsak arra jók, hogy kikapargassák a tankból a tartalékot. Ja és az önindítózáskor kezd pumpázni. (Én már felejtettem gyujtáson a gépet, amikor nem volt műszerfalam. Nem egy élmény az akksinak.)
Arra viszont bőven sok, hogy amikor fennakadt javítás után a tűszelepem, pillanatokon belül nyakon burítsa a forró hengereket benyával, amitől azonnal heves zihálásba és meredt pislogásba kezdtem. Pedig ott voltam a szerelő mellett és mindent gyönyörűen végzett! (Csak pézért)
Hamár ott jártam, lássátok, nem kamuzok. A drága van elöl!
Compelett motor blockok ebayon
Lámpa n (ez már 40€-s)Lámpa 1
Lámpa 2
Lámpa 3
Gyakorlatilag 4 oldal lámpa. Ráadásul ez nem is tipusspecifikus. Azt rax fel amit akarsz!
Jobb lenne ha kitanulnád. Nem egy akkora durranás az. Még a karbisor is emberes, miután együtt csináltuk a szerelősráccal. Mamár inkább én csinálnám, azt nem ütne a guta a feleslegesen kilapátolt pénz miatt. A szerelők meg ha nem vagy ott, igen érdekes emberek....
Szóval a buszomban (H1) eltört a hátsó laprugó, dög nehéz, azt mégis inkább én csináltam meg.. Így legalább bízom benne. Nem adom szerelő kézre. Ehhez képest a motor, makett meló.
Minden napra irányozz elő egy egységet amit megreparálsz. Nem fog újévig tartani hidd el. Csak egy fél óra. Sorjában döntsd el hogy mit, nézd meg hogy hogyan, és szép türelmesen csináld meg. Majd egy másik nap egy másik darabkát.
Ezt a benzinpumpát meg fogom nézni, bár haynes szerint 96-tól volt elektromos a pumpa, előtte vákumos (még mindig azt mondom, hogy ha elektromos, akkor a gyújtásnak kell kapcsolnia, másképp nincs értelme). Az enyém 94-es, szerintem nem elektromos.
Egyébként nem aggódom nagyon a nehéz hidegindulás miatt, csak másfél hónapja van egy 15éves motorom, aminek az előéletéről semmit nem tudok, viszont valószínűleg még sokáig szeretném használni, mert nagyon tetszik úgyhogy azért is akarom átnézetni/rendberakatni, hogy kvázi tiszta lappal induljon és legyen hosszú életű.
Egy pár hete néhányszor előfordult az is, hogy menet közben egy-egy tizedmásodpercre kihagyott (piszok a karbiban, vagy pillanatnyi gyújtáshiba, vagy valami), aztán ment tovább. Télen használni úgysem fogom, inkább szereljék addig.
már néztem énis ezt.. a hosszu téli estéken majd méregetek szelephézagokat aztán kitalálom hova mekkora lapka kell
ménem csinálták simán csavarosra mint régen? azt könnyebb lenne állítani
köszi a gyors választ
Berber, próbálkoztam én is a cmsnl.com-on, ahonnan az alkatrészek ábráit szoktad linkelni, de nem jártam sikerrel: nem találtam xj600n-t. Fényszórót akarok keresni hozzá (legalább képen ), mert az enyém kissé viharvert, és nincs benne hely a helyzetjelzőnek. A mostaninak a búrája yamaha, YHA-121 és SAE M72 feliratok vannak rajta, de a belül lógó helyzetjelző arra enged következtetni, hogy legalábbis a belseje nem gyári. Viszont ebay-en sem találtam, és máshol sem (a yamahát még nem kérdeztem...). Hol lehet még kutakodni?
Ja az ebajon is ennyi! Úgy 150€ Mára '98-as... persze ki kell menni érte, vagy behozza DPD...
Találtam valam táblicskut téli estékre. Amolyan mankóféle.
Szia!
150000,- az irányár
Az FJ-ban van, a Secában nincs, a Diviben meg nem tudtam hogy van.