A tengely menete úgy néz ki sértetlen. Gondoltam rá, hogy valami biztosításnak is kellene lennie, de nem találtam semmit. Kitakarítottam az olajsártól, meg a homoktól , de semmi. A közelemben sajnos nem tudok bontót, legfeljebb esztergáltatok rá egyet, vagy odahegesztem az egészet.
Mi Van a tengely menetével? Megúszta? Amúgy hiányzik szvsz egy biztosító lemezed is. Nem hiszem, hogy csak úgy találsz effélének megfelelő anyát, habár kitudja. Esetleg bontó? Egyszer én bontóból vettem egy kormány nyak anyát 1 eFt-ért, a bolti 10 eFt helyett. Azóta is jó...
Megint akadt egy kis gond a mocival, nem tudom találkoztatok-e már ilyennel. Levettem az első lánckerék előtti burkolatot, és az anya, ami a lánckereket rögzíti, ott figyelt a burkolatban. Ha tudok teszek fel róla képet. Teljesen ledarálva a szerencsétlen, menet meg egy deka se benne. Nem tudom mióta lehet így, de szerencse, hogy a lánckerék nem esett le. Nincs rászorulva, most könnyedén le tudtam venni. Mit javasoltok? Tegyek oda egy anyát ami passzol, vagy rendeljek meg egy eredetit, ami tényleg oda való?
Adatlap?
Azt hol tudom kitölteni?
Nem vagyok egy nagy fórumozó, sorry.
MInd1, itt leírom, hogy Siófoki vagyok.
Egy 95-ös xj 600 S-m van. Szép sötétzöld
Röviden ennyi.
Na hali XJ fanok, kievett a rosseb a fehérvári kórházból.
Orrsövényműtétem volt csütörtökön, most értem a gép elé. Én jól vagyok, de az igazság az hogy a 900 Seca kínlódik a töltéssel. Barátnőm ugyebár veszprémi, és tőle hazaúton egyik este azt vettem észre, hogy minél nagyobb fordulaton megy a gép, annál kisebb a lámpák és műszerfalvilágítás fénye. A gyújtásnál nem éreztem problémát.
hello adorjani! Volt egy buktám, és akkor oda lett az indexem, pontosabban a búrája. Elmentem az első motorosboltban megrendeltem, megjött, de egy probléma volt vele. Egyszerűen csúnya volt a búra, ugyanis matt volt, mivel ez egy utángyártott darab volt! Mivel nem tetszett elmentem a szegedi Yamahához és megrendeltem dupla áron a gyári búrát, megjött, és az pont olyan volt mint az eredeti!Szóval döntsd el honnan veszed!
Van benne valami amit írsz Bozontos42,mert az enyém már úgy rezonált, hogy szószerint lezsibbadt a jobb kezem! Nem az a bizonyos 4 ezres rezonancia, mert ez valami más volt. Szóval megnéztem azokat a bizonyos motortartó szilenteket, és azt tapasztaltam, hogy a peremük elég sprőd, szinte kőkemény, azaz képes rezonanciát átadni. Amit én csináltam mivel nem hiszem, hogy ilyen gumiárut egy könnyen betudok szerezni, egy kicsit lazítottam a motortartó csavaron.Láss csodát azóta nem zsibbad el a kezem. De csak egy kicsit legyen lazább a csavar, mert különben letekeredik, és elvész, ami ugye megint gáz.
A 4000 rezonanciát meg úgy kerülöm el , hogy nem járok 90 -nel. A 110-120 közötti tempó a legsimább , nincs is érzékelhető rezgés
Szia,hát ez van mondhatni ilyen a motor konstrukció vagy típus hiba mondhatnánk, de nyugi minden 600-as xj jelentkezik ez a rezonancia + - ford.tartományon.
Nekem is eladó még a gép! http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Az árból engedek ha komoly a szándék!
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Adatlap?
Azt hol tudom kitölteni?
Nem vagyok egy nagy fórumozó, sorry.
MInd1, itt leírom, hogy Siófoki vagyok.
Egy 95-ös xj 600 S-m van. Szép sötétzöld
Röviden ennyi.
Üdv mindenkinek
használd sok km-en át
Végül is megvettem a másik tartót gyári nagy dobozzal együtt.
Orrsövényműtétem volt csütörtökön, most értem a gép elé. Én jól vagyok, de az igazság az hogy a 900 Seca kínlódik a töltéssel. Barátnőm ugyebár veszprémi, és tőle hazaúton egyik este azt vettem észre, hogy minél nagyobb fordulaton megy a gép, annál kisebb a lámpák és műszerfalvilágítás fénye. A gyújtásnál nem éreztem problémát.
Szerintetek ? FeszSzabályzó vagy genyarátor ?
Üdv
A 4000 rezonanciát meg úgy kerülöm el , hogy nem járok 90 -nel. A 110-120 közötti tempó a legsimább , nincs is érzékelhető rezgés
tényleg nem vészes a dolog csak meglepett kicsit