Barinőm ma berepült egy XJ 400-ast Kijelentette, hogy azonnal ilyen gépet akar! Most adhatjuk el a VTZ-t. Pedig egy pacival se gyengébb a 400-asnál. Csakhát a méret a lényeg...
Szóval ha valaki jól kezelhető NŐI, vagy A korlátos motort kíván, ne tartsa vissza magát!
Nekem minden autós egyforma, nem figyelem hogy ismerős ül-e valamelyikben ... főleg nem Fehérváron
A többi autós kollégának köszönhetően én már teljesen immunis vagyok a dudaszóra
A Skoda fogyasztása szigorúan városon kívül valóban 7l,vegyesben valamivel 8 fölött, városban meg (legalább) 9l ! Most vagy öreg a verda vagy valami nem jó vagy mind2 A vas megy, engem elvisz ahova csak akarom, szóval meg vagyok vele elégedve, csak ne lenne olyan lomha szegényem.
Szóval vezérműlánc (rá)feszítés leg egyszerűbb módja:
A feszítőt ami a 2-es 3-as henger között ólálkodik, 2 csavar fogja fel és van rajta középen egy nagyobb is ami a rugót feszíti. Namost a két imbuszos csavart 1,5-2 menetnyire (!) kicsavarni, és az egész feszítőt hátrahúzni. Ekkor kattanás hallható, 1 vagy 2-ő. (Jó füllel, kicsi a racsni. Mehet vissza a két csavar. Vigyázat, nem túlhúzni! Megnőhet a fogyasztás a megnövekvő surlódási veszteségek miatt!
Ha jobban kijött, ki kell szedni az egészet, mert a racsni visszafelé nem enged!
A művelet nagyfoku zajártalom csökkenéséhez fog vezetni.
sziasztok ,nekem is van xj-m94-es.tettem rá új dobot/én csináltam/190-et mentem vele,de még egy kicsi talán volt benne.jut eszembe keresek rá egy tankot egyedi festésre akarom szánni,nagyapám portréját festetném rá.
Köszi a gyors választ! Ez olyan kúpszerű forma? Az alacsony végsebesség is lehet ettől, vagy kell még keresnem más hibát is?
Ezek az árak elég durván hangzanak .....
A tankot ha leszeded, akkor meglátod a karburátor sort. A motor eleje felé lévő oldalán, van 4 műanyag fedél. Leveszed a fedeleket és az alatt vannak a gumik, helyesebben membránok.
Most sokáig nem voltam fórum közelben, pedig amint látom épp most van terítéken az a téma ami engem is legjobban érint. Ez a tünet az enyémnél is, rengeteget fogyaszt (és a végsebessége sem az igazi) Elolvastam a gáztolattyú helyéről + szereléséről írtakat, de nem világos, hogy milyen gumit kell cserélni, ill. hol lehet ilyet kapni és mennyiért.
UI: yamaha diversion alaktrészeket keresek. föképpen egy gyujtáselektronikát.
de több más dolog is érdekel.. esetleg, ha ugy van, vanak cserealkatészeim is.
SZia
Légyszives keres meg mert érdekelne a moci.. lehet csak egyes részei de lehet az egész.
Tel:20/3627348
vagy mail:stiell@freemail.hu
Köszi elöre is..
Várom visszajelzésed.
A membránokat mindenképp ellenőrizd le, aztán ha nem repedtek vagy szakadtak akkor nincs nagy baj. Kár, hogy nem laksz kicsit közelebb, szívesen segítenék, én már annyiszor szedtem szét mire jó lett, hogy álmomból felkeltve csukott szemmel is menne. Hétvégére szar időt mondanak, ha időd engedi, lehet szerelni.
Az én átlagfogyasztásom 6,5 l, de sosem lepődök meg túlzottan amikor 7 l fölé kúszik, csak elszomorodom.
tg-xj600s: köszi a választ. Sokat segít a tünetek okának keresésében. Karbi-légszűrő összekötő gumim pont akad 1 garnitúrára való. Biztonság kedvéért berendeltem korábban, mert egy kicsit repedezett a külső rész, bár a belső ív még jónak tűnt, de a rugalmasságát nem néztem, akkor most majd erre is sort kerítek.
Tudok ajánlani egy könyvet ami a régi Nagy-Magyarország területén található összes várat bemutatja. a könyv címe értelemszerűen Magyar Várak (Bagyinszki Zoltán - Tóth Pál) szerzők. Szándékom az összeset bejárni. Nyugdjas koromig talán sikerül is.
Szia Paragraf !
Az én Divim végsebessége is csak 150-160Km/óra
A kecskeméti találkozóra igyekezve kis ellenszélben csak 145 volt!
A fogyasztásom viszont csak 4.5 liter.
Kiváncsi vagyok a Te vasad mennyit eszik?
Több forrást is találtam, még nem tudatosult hogy melyiket veszem meg, mert még egy ajánlatot várok. Kössz a Súgó motor-os tippet, nekik van, de már csak '95-ös, és 28-ért akarják adni. Meg ugye Baján van, ami nekem nem kis távolság. Te azt mondtad, hogy a Tied újabb, és csak 25-be fájt. Aztán van egy másik, az 18-at mondott, de az lehet hogy a kisebb, amerikai karbi, na az nem kell. Illetve még egy ember próbál nekem valami frisset és ropogósat szerezni külföldről, viszont majdnem dupla áron. Na még őt megvárom, hogy mit mond, aztán döntök.
Gezasz! A kép a Boldogkő-vár előterében készült. Aki nem ismerné azt a környéket és szereti a várlátogató túrákat, annak meleg szívvel ajánlom a Zemplént.
Szóval ha valaki jól kezelhető NŐI, vagy A korlátos motort kíván, ne tartsa vissza magát!