hosszabb változatban is durva.
megvettem a motort. forgalmi rendben, ACI papír rendben, adásvételi rendben.
műszakin minden rendben, regdij befizetve.
okmányirodábol jön az info gond van a papírokkal nem adják ki a rendszámot, forgalmit. aznap este jöttek a rendörök lefoglalták a motort: lopás miatt körözik az olaszok.
ez aug 3án volt.
2hete csütörtökön bent voltam tanuként kihallgattak.
tegnap szóltak : a motort vihetem haza,(kőrözés törölve) menjek okmányirodába, kapom a forgalmit és a rendszámot.
voltam megkaptam:)
hétvégén már motorozás lesz
ime pár kép
a doboztatrot eladnám rola az inedexekkel együtt...árat még álmodok róla...
Egyetértek Berberrel. Valószínű a léptető villa, vagy villák és a kukactengely kopott meg. Szerintem így ne használd, mert egyre költségesebb lesz a javítás. Lassan úgyis itt a tél lehet szétdobni a vasat :-(. Az is lehet, hogy nem ez a gond, de szerintem mindenkép nézz utána, mert ez nem normál működés...
végre ÚJRA xj tulaj lettem.
roviden:
előszor július közepén,de a forgalomba helyezés közben lefoglalták a motoromat, mert az olasz hatóság körözte.
másodszor meg ma, mert végre kiderült a motor rendebn van. és végre visszakaptam
sajnos 2 hónapnyi motorozást kihúztak az életemből
elkezdtem már az elejétől olvasni a forumot, de majd biztos lesz kérdésem...
Új projektbe kellett fognom, mivel minden hétem Pestre járok bulizni a BME-re és hajnalonta (értsd 1/2 7kor) indulok, párszor már fagyhalál közeli állapotba kerültem.
Jose tudja mennyire vagyok fázós. Az ötlet innen származik. Kicsit módosítva.
Csak azt nem tudom, hova teszem nap közben. Esetleg valakit érdekel?
Ja! Honan lehet fedeles csatlakozó bigyót applukálni? 10A-körül
Halvány kis vélemény, szerintem a váltó villád kilépett a helyéről (lehet megkopott), és picit elgörbült. Most valamihez súrlódik talán. Ez egy szekvenciális szerü váltó, és egy vezérhenger mozgatja, valószínű hogy ennek a léptetőkarja, ami a hengert forgatja , lehet a bünös. A blokk szétszedésével javítható, vagy talán tud valaki jobbat...
Nekem van 1-2 tippem, de csak tapasztalat nem értek hozzá igazából, hülyeséget meg nem akarok írni. Mégis azért valami: huzasd ki jobban 2-be és úgy próbáld a 3-at.
Sziasztok!
Lett egy kis problémám a váltóval. Tudna valaki mondani valami ötletet, hogy mi a baj?
3-ból 2-be raktam vissza, és onnantól nem akart engedelmeskedni. Hiába próbáltam feljebb váltani, nem ment. Végül erőszakos lábmozdulattal belepaszíroztam a 3-ikat, utána aránylag símán ment a többi. Most felfele jó, viszont lefele kissé nehézkes.
Üdvöz légy!
Köszönöm kérdésed, minden nagyon rendben volt. Kilenc motorral mentünk Harkányig (szállás) este 6-kor busszal át Villányba, 11 körül vissza, ivászat hajnali kettőig a Prima Pékség melletti ivóban, majd alvás. Délelőtt 11 irány haza, megérkezés.
Néhányan átmentünk Villányba ( Harkányból) és Siklóson a várba is felmentünk kb. 420 km volt az út, minden ok a géppel ( egy hónap 1500 km).
Elégedett vagyok.
Üdv Petya89!
Valami ilyesmiben gondolkodom. Igaz, hogy szezon vége van, de nem árt időben elkezdeni a keresgélést.
Meghirdetted már a motort valahol?
Vannak róla képek?
Mennyit szeretnél kapni érte?
Most kinek mondjam... szóval az üzemmeleg motornál nem kellett csak szivató. Hatérozottan haldoklott szivató nélkül, ami egy utcahossz után megszünt. Most korrekt. Erős.
Amúgy a szivató valahogy nem a benyára hat, hanem a síbereket tartja lenn, mer elereszti alóluk a nyomást. Érdekes dolog. Azóta is azon gondolkodom, hogy mit okozott a pöcök a jelenlétével, mivel nem engedte lezárni a furatot teljesen. Van ott egy nagyobb és egy igen kicsi luk amit a dugattyú egymás után zár le. Én azthiszem a kicsiket folyamatosan használtam. Azt észrevettem már, hogyha rajta felejtettem egyszer-kétszer épphogy állásban, nem látszott meg a fogyasztáson. Szerintem elvette a teljes torku nyitást, de akkor mitől ment 200-al?
Amúgy van egy megnyugtatóbb v.lánc állítás is. A középső csavart hajtod ki, kiveszed a rugókat és egy rugóátmérőjű rúddal előrébb szuszakolod a racsnit. A csavart a rugók miatt kicsit körülményes visszatenni. Ennyi. Egyébként valahogy azok a rugók nem voltak a helyzetük magaslatán ill. nekem 2-3 fogat is előre ment. Igaz közben mozgattam a főtengelyt, hogy összeszedjem a lánc teljes hosszáról az összes lazaságot.
Hello Berber!Szóval mint lentebb írtad is a vezérműlánc feszítés csinját-binját, azért ezzel kapcsolatban van egy kis vitám. Ugyanis én kiszedtem az egész szerkezetet , mármint a feszítőt, és azt tapasztaltam, hogy ez egy rohadt egy szerű racsnis rugós szerkezet, ami szeritem önfeszítös. Mivel a rugó nyomja előre ezt a racsnis rudat ami nyomja szerintem a láncfeszítőt, de úgy van kialakítva a szerkezet, hogy vissza nem tudja nyomni. Tehát, ha lazul a lánc akkor a rugó előre nyomja a racsnis tengelyt az kattan egyet előre és már feszesebb az egész.Az egész önbeálló, pofon egyszerű és ötletes. Határ esetnél, amikor már majdnem előre kellene ugrani a racsninak akkor lehet, hogy amit írtál az beválik. Minden esetre azért megpróbálom én is így , ahogy írtad. De engem idegesít az a kelepelő hang ami csak jó meleg motornál hallatszik, hidegen semmi. Nem tudom másnak van ilyen zaj a motorjában?
Én hideg motornál, télen nyáron szívatóval indítózok, mert máskép nem indul el. Meleg mocinál nem kell.
Karbiszinkron - A 900 Secámnál mindíg csak a 3-as karbi volt elállítódva, de az általában 30-40 %-al.
Szerintem a szinkron igen nagy mértékben befolyásolja a fogyasztást, és a motor járását s. Tapasztalatból mondom.
Csak nem azt mondod, hogy még langyos motornál is kellett a szívató? Vagy csak a teljes hideg motort értetted a nem üzemmeleg szóval? Én nem is emlékszem mikor indítottam utoljára szívatóval.Talán még a tavasszal. De most komolyan.
Van benne egy egy brutális lánc az önindítónál. Ha a hangot nem a kuplung okozza, akkor ez bizti nem annyira. A vezérműláncot viszont jó dolog feszíteni, de érzéssel!
A fogyasztás növekedésem 90%-hogy a karbitisztítás miatti. Tudtam hogy ez lesz, csak reméltem, hogy nem ennyire. Megaztán lehet a hidegidő jobban dominél a dologban mint gondolnám.
Viszont most nem kell minden nem üzemmeleg indításnál szivató!
Üdv mindenkinek! Szóval lehet, hogy újat nem mondok, de a karbi szinkron az arról szól a több hengeres motoroknál, hogy a porlasztó pillangó szelepei szinkronban azonos mértékben nyissanak illetve zárjanak. Ezáltal a motor alapjárata egyenletesebb lesz. Valamint mindegyik karburátor mivel egy forma mértékkben nyitnak a pillangó szelepeik, ezért ugyan annyi kaját kap. Vagyis ezáltal a motor símább járású lesz, illetve nyomatékosabb lesz, mert én utána én ezt tapasztaltam. A fogyasztásban szerintem elvileg nem igen szól bele, kivéve, ha nagyon elvoltak állítodva a karbik.
Delenne egy kérdésem, a Diviben van primer lánc?És az ha van merre van? Vagy fogaskerekes a primer áttétel? A szelep ad kelepelő hangot, vagy valami más csinálja nekem ezt baloldalt?
Köszi a válaszokat előre is!
Ma azért jó motoros idő volt, kerültem is egy laza 100 km / azért csak ennyit, mert múlt vasárnap kb 500-at! most elég volt ennyi is/ .Egy kép az Orfűi tó mellől:
asszem multkor Pécsett kertvárosban melléd álltam Pannóniával az egyik lámpánál. Utassal voltál Te is meg én is..
a doboztartót akár cserélhetjük is: oda adod a Tiedet + gyári indexeket+ némi aprópénzt. vélemény?