Nagyjából ezek
(Apróbetűs rész: Felelősség nem vállalása, ha a jelzett árucikk mégse lenne a megfelelő korosztályú, esetleg a szállítási költsége több mint maga az árú, (egyes esetekben 70Ł!) a keletkező károkért semmiféle reklomációt nem fogadunk el, és nem áll módunkban a kárt enyhíteni.)
93-as is lehet fémtetős, és 51J is! Tehát vigyázz! Ami jó az lapos, fém, és a közepén befelé van a rugó tájoló pup, nem kifelé. A középső két fedél cadminiumos, a szélsők chromosak álltalában. Meg ugye a szivató bowden ha láccik. Küldj mélt.
Karburátoros kérdés következik ...
Találtam olcsóért karbit angol honban (jó áron megy a font mostanában), de nincs megadva a gyártási év. Fémfedeles a sor és arra lennék kíváncsi hogy ebből lehet-e következtetni a gyártási évre.
Személy szerint 97 utáni szeretnék beszerezni és hátha ez az amit keresek csak bizonytalan vagyok a kérdést illetően.
Nekem nem lenne ellenemre! Tulajdonképpen annyira kirekesztősess, ez a XJ 600 korlátozásosnak kinéző cím! Nem is sejtem ki volt az az ős(tulok) aki létrehozta minden más ccm-et és kissebbségi verziót (xjr, tdm,Vmax) kirekesztve. Meg mikor. Bár a szándék érthető volt. Lehet, van nagyobb ill. szélesebb szerveződés ahol csoportosulni lehetne. Mindegy ez már csak így marad. Aki akar jön, akár havasember, akár csirkeszárnyas vagy ződ, aki jóember azt (szvsz) befogadjuk.
Még 1 ilyen hülye kérdés és felugrom a paripára, hogy kerítésen kívül kérdőre vonjalak. Csak azért nem a kerítésen belül, mert akkor oda a falkavezér titulusod. Havazok folyamatosan és még szigetelnem kéne a kéményt. Juniornak is csak ma tudtam válaszolni a Vasmadárral kapcsolatos kérdéseire.
Jövőre is szeretnék Veletek tartani, ha lehetne
Nekem így nézett ki tisztítás előtt !
A csavar anya egy kicsit meg volt lazulva.
Télen nekilátok biztosító lemezt készíteni, mert a következő
lánckerék cserénél valószínű a másik része is el fog törni!
Hát sok sikert hozzá! Lesz vele dolgod bőven! Ha lett volna + pénzem, talán én is bele vágok, de úgy hogy a mostani vasamat kellett volna beáldozni, nem tűnt jó húzásnak... ha megleszel vele életed jó darabig kiszolgál az fix. De a fórumot ugye azért nem hagyod el mint sokan akik más gépet vettek pl.:
Jose? (YamahaXJ)
Ugye nem nézel le minket csak azért mert neked kicsit nagyobb géped van?
majd a hosszu téli estéken rendbe rakod.. nekem is ez a tervem az xj vel:
telo szimmering+olaj csere, némi olajfolyás itt-ott, apró csinosítgatás a fényezésen..
Lesz vele egy kis meló,m mire olyan állapotban lesz mint az XJ, de az árát így is megérte. Nem tudom mennyire kivehető, de a sebváltókar környékén látható vörösesbarna részek a rozsda miatt vannak. Hát igen, a sok állás kikezdi a festést...
Helo
Sikerűl orvosolni a problémát?
Barátom 1200 Banditáján cseréltem láncszettet, szóval tudom mi a dörgés! Egyszer haverom 400 as Divijén is fityegett! Ez azért van mert nem hozzáértő egyén tette föl!
Amúgy motorszerelőnek tanulok úgyhogy ha tudok segítek ha meg nem akkor ismerek pár jó szakit!
(Apróbetűs rész: Felelősség nem vállalása, ha a jelzett árucikk mégse lenne a megfelelő korosztályú, esetleg a szállítási költsége több mint maga az árú, (egyes esetekben 70Ł!) a keletkező károkért semmiféle reklomációt nem fogadunk el, és nem áll módunkban a kárt enyhíteni.)