Sziasztok! A4 ezer körüli rázkódás nemlehet attól ,bár csak tip,hogy a blokk tartó gumik vagy kengyelek túl kemények már és átadják a vázra a rezgéseket?
Ja! Kár hogy hiányzik a kiegyenlítő tengely... Bár mindíg mondom, hogy bennünk a hiba. Nem ültél még HD-n. Az mindenütt rezeg! Ha hangos a kuppliung, nem hallottál még Ducatit.. stb. Minden csak viszonyítás.
hali!
kis élménybeszámoló ha megengeditek:
tegnap mentünk egy kis kört (kb 60km), 2 személy, országuti turatempós, ismerkedös gurulás.
ami nem tetszett: 4ezernél rezeg, bizsereg a láb, kéz, fenék...
110 körül eléggé a fejemre kapom a huzatot (utángyártottt gagyi plexi+lehet hogy a fjem rossz helyen van)
a rezgés miatt nem tudok 6 ban 90-el menni...igazán a 110km/ó (5ezres fordulat) a kellemes
ami tetszik: kényelmes üléspozicio, kelemes futómű, jol reagáló blokk
fogyasztásra még kiváncsi vagyok...
szóval:
Köszi a válaszokat, és Berber neked is a képeket.
Könnyű azt mondani hogy ne használjam. Ma is bevetésen voltunk, és semmi különöset nem tapasztaltam, bár tudom, hogy nem minden ok odalent. Szóval a váltónál
Jó olvasgatni a hozzászólásokat ill. a válaszokat igazán kellemes elfoglaltság.
Most én is egy kérdéssel vagy kéréssel fordulok hozzátok.
Ugyanis eltörött a jobb első irányjelzőm burája (Xj600S 1995).
Nagyon nem elegáns a cellux .Ha tudtok búra lelő helyet kérlek osszátok meg velem.
Előre is köszönöm
igen, ahoy domi irta
rárakta a feszméröt az akksis(13,1 körul mutatott terhelés nélkul) aztán adott neki terhelést és mindjárt 1 azaz egy volt alatti értéket mutatott.
hibáztam,mert gyujtás ráadása nálkül mértem feszültséget.. ha ráadtam volna a gyujtást rögtön kibukott volna a dolog
Berber!
nagyon köszönöm a tippeket és a rajzot.
kiderült:
behalt az aksim. bemérték : szakadt. vagy ilyesmi, csere gariban másik tipusra.(ez unibat volt, sorozathibásak, a csak a héten ez volt a harmadik amit visszavittek)
ott lett a gyanus a dolog hpogy bikázva minden rendben volt...
jo hogy nem álltam neki lebontani a motort
Nem hiszem. Teljesen nincs áram, vagy csak nem forgat? Mert ha nincs akkor neked elszált a vezetéked, ha van akkor csak a relével v. ~nél lehet valami. Érdemes az összes csatlakozást átkezelni (akár egy kontakt spry-el befújni) mert a kor nagyon megnöveli az átmeneti ellenállást és az meleghez, + szikrákhoz vezet.
Mivel a pontos évjáratot nem tudom itt egy sacc rajz:
ahogy igértem az első kérdés:
az ülés alatti biztositékokon kivül van még valahol elrejtve máshol is?
tegnap felraktam tőltore az aksit.
ma vissza, gyújtás ráad,visszajelzó világit.megnxomtam az üninditot, kattanás azéta se kép se hang...
tegnap forgatott az onindito normálissn
Emlékszem !
Nem ígérek semmit, de ha majd szemrevételeztem dönteni fogok.
Elég gyakran bent vagyok Pécsen, ha e-mailben elküldöd a telefon
számodat jelentkezni fogok. Most hétvégén is bent leszek pénteken
és szombaton. Köszi !
Az adatlapod kitöltése, én néhány fénykép feltöltése után igyekszünk a Hozzád lehető legközelebbi, legolcsóbb és legjobb alkatrészforrás elérhetőségét megadni. Üdv a klubban!
Tavasszal vettem egy xj 600 S-t. Előtte nem volt motorom.
Teljesen műkedvelőként járom az utakat.
Abban szeretném kérni a segítségeteket, hogy a mocihoz szükséges alkatrészek beszerzése hol a legmegbízhatóbb és hol lehet jót és olcsón venni?
Előre is köszönöm.
Nemazé, de ennyit a projektre szántam! Vitzet félretéve, kösz, de ezek a bikeresek megen kiakasztottak. Tudnék DVD lejáccót Philipset majd ennyiért. Kicsit több benne az ész.
kis élménybeszámoló ha megengeditek:
tegnap mentünk egy kis kört (kb 60km), 2 személy, országuti turatempós, ismerkedös gurulás.
ami nem tetszett: 4ezernél rezeg, bizsereg a láb, kéz, fenék...
110 körül eléggé a fejemre kapom a huzatot (utángyártottt gagyi plexi+lehet hogy a fjem rossz helyen van)
a rezgés miatt nem tudok 6 ban 90-el menni...igazán a 110km/ó (5ezres fordulat) a kellemes
ami tetszik: kényelmes üléspozicio, kelemes futómű, jol reagáló blokk
fogyasztásra még kiváncsi vagyok...
szóval:
Könnyű azt mondani hogy ne használjam. Ma is bevetésen voltunk, és semmi különöset nem tapasztaltam, bár tudom, hogy nem minden ok odalent. Szóval a váltónál
Jó olvasgatni a hozzászólásokat ill. a válaszokat igazán kellemes elfoglaltság.
Most én is egy kérdéssel vagy kéréssel fordulok hozzátok.
Ugyanis eltörött a jobb első irányjelzőm burája (Xj600S 1995).
Nagyon nem elegáns a cellux .Ha tudtok búra lelő helyet kérlek osszátok meg velem.
Előre is köszönöm
rárakta a feszméröt az akksis(13,1 körul mutatott terhelés nélkul) aztán adott neki terhelést és mindjárt 1 azaz egy volt alatti értéket mutatott.
hibáztam,mert gyujtás ráadása nálkül mértem feszültséget.. ha ráadtam volna a gyujtást rögtön kibukott volna a dolog
a gép meg 93-as
a jellemző kuplunghanggal már rendelkező jol bejáratott darab
nagyon köszönöm a tippeket és a rajzot.
kiderült:
behalt az aksim. bemérték : szakadt. vagy ilyesmi, csere gariban másik tipusra.(ez unibat volt, sorozathibásak, a csak a héten ez volt a harmadik amit visszavittek)
ott lett a gyanus a dolog hpogy bikázva minden rendben volt...
jo hogy nem álltam neki lebontani a motort
Mivel a pontos évjáratot nem tudom itt egy sacc rajz:
az ülés alatti biztositékokon kivül van még valahol elrejtve máshol is?
tegnap felraktam tőltore az aksit.
ma vissza, gyújtás ráad,visszajelzó világit.megnxomtam az üninditot, kattanás azéta se kép se hang...
tegnap forgatott az onindito normálissn
ulés alatti biztik rendben...akksiban 13.3volt...
köszi elüre is...
Nem ígérek semmit, de ha majd szemrevételeztem dönteni fogok.
Elég gyakran bent vagyok Pécsen, ha e-mailben elküldöd a telefon
számodat jelentkezni fogok. Most hétvégén is bent leszek pénteken
és szombaton. Köszi !
Én is azért terveztem, hogy télen beépítek egyet az ülés alá.
Egy gépkocsiból kibontott darabot. Az a legolcsóbb !
Tavasszal vettem egy xj 600 S-t. Előtte nem volt motorom.
Teljesen műkedvelőként járom az utakat.
Abban szeretném kérni a segítségeteket, hogy a mocihoz szükséges alkatrészek beszerzése hol a legmegbízhatóbb és hol lehet jót és olcsón venni?
Előre is köszönöm.