Kösz a linket néztem az akciósokat is, de ebben a méretben nem láttam. Vagy 130/70-18 helyett lehetne 150/60-18-at felrakni? Van annak értelme? Vagy Lupus is épp ezt tette?
Azt a BT 45-öt hagyd fenn. (annál jobbat nem kapsz.. ) Bár az egyformaság sem elhanygolható szempont. A gumi feltalálási helye: IRC gumik Felhívnám a figyelmedet a különleges ajánlatokra!
Más. Az XJ-nek nincs kiegyenlítő tengelye. Sajnos ettől jár annyira keményen 4000-nél. Nadehát ki motorozik 80-al? menj 110-120-at az a kedvence!
lupus beszolhatna már ezzel a gumival kapcsolatban. Lehet vennék készletre egyet amíg az akció tart!
Szia Vilman !
Nem mindig csak kevesebbet írok és többet olvasok.
Rossz hír múlt héten begurultam 75-tel lakott területen a
trafiba. A táblától már 10 m-re egy kanyar után.
Az vigasztal,ha 1-el több sebesség 30 helyett 45 ugrott
volna.
Még meg is jegyezte a zsaru pont egy lánc ára így.
Üdv. Sok sikert FJ-hez
Kösz az infót, a lényeget leszűrtem (óccó ). Hol lehet vajon elsőt kapni hozzá, ha egyformát szeretnék? Vagy maradhatna a BT45 bridgestone elöl, ha még bírja (a hátsóm igazából a cserés)?
Az lehet a karbiszinkron hibája, hogy 4000-es fordulat körül remeg a motor? Másik xj600-nál is éreztem kb. ugyanott, de jóval gyengébben.
Ha igen, akkor mondjatok kelet-pesten vagy környékén megbízható szakit, mert emiatt nem vennék műszert :)
Tök új gumija van neki, alig fél éves se. Csak azért adja el, mert szélesebbet tett fel szerintem
Valami Japán belpiacos, a Bridgestonra hajazzik és occó!
Hát nem tom. Ettől szerintem erősebb nem nagyon lesz. Tulajdonképpen ettől az egész hajcihőtől amit a karburátor körül csináltunk, csak a pénztálcám lett laposabb. Már nem is értem miért nem én kaptam szét csakhát annyira kézenfekvő volt. Helyszín, műszerek, stb. A srác ügyes, jól megfontoltan, tisztán dolgozott. Azt amire este hazaértem fennakadt az 1-es tűszelepem azt ömlött a benya. Szedhettem szét a gépet.
Erősebb meg nem lett egy dekát se. Sőt... kissé mintha mosottabb lenne a nyomaték. Nem annyira brutálisos. A szivató viszont nem kell. Majd meglátjuk mit eszik. (Azt tehetem vissza azt a lapkát....)
Sőt, még a vezérműlánc is elszakadhat ha tartósan túlzottan feszesen hajt. Bár én is így jártam az xj-vel, egy racnit ráspanoltam és szép csendes lett.
Sajnos nem mindig előny a itthoni szalonok munkája. Nekem eddig
csak a kocsiknál volt negatív tapasztalatom mások rémtörténeteiből.
Téli napokon én is terveztem szelephézag ellenőrzést annak
hatására, hogy melegen erősen szelephangot lehet hallani
és hidegen teljesen csendes a motor. Arra számítok evvel is kicsit
emelkedik a teljesítménye. Mit javasolsz érdemes?
Szia !
Kiinduló pontnak egyik Villányi barátom által ajánlott Horváth
pincészetnek telefonszámát adnám meg, a boruk 1 osztályú
a kaja is remek és bőséges. A tulajdonost Horváth Milánnak hívják
a 06-30/5588779 számon letudjátok tisztázni a fontosabb
dolgokat.
Remélem összejön a dolog és jól fogjátok magatokat érezni.
Örülök ha evvel segíteni tudtam Nektek.
A fórumon lévő telefonszámomon elértek, én pénteken már este
Pécsen leszek, de valószínű szombaton elnézek Villányba motorral.
Nem annyira, csak a karbiszinkron esett meg, meg a szelephézag, meg volt egy karbi tisztítás. "Sajnos" a karbiszinkron szükségtelen volt, a szelepekhez nem kellett nyúlni, és a tisztogatás sem volt egy fenenagy mutatvány.... Viszont ettől az egész kidobott pénz lett!
Enyhítendő a káromat, az egyik szivató csatornában egy lapos, lemez fémdarabkát (~6x2x0,5 mm) találtunk (a gyári, bontatlan karbiban), ami feltámasztotta a szivató tolattyút, ezért elvileg mindíg szivatósan működött a gép 1-ik hengere Kicsit ledöbbentem. Persze be is szívhatta, de hát a légszűrőházat se pisztergálták állítólag túl sokat. Kicsit nem értem ezt a gépet.
A tulaj újnak vette (Szegedi szalonból), és én törött lámpatartóbakot találtam rajta hőre lágyuló ragasztóval kókányolva. Most meg ez.... Ha megnézitek a fotót a kettes szívócsonknál valami sérüléses rész is van...
Na így vegyetek szalonból gépet!
Amugy ennek a membránja alatt volt a pöcök. Kiállt a lukból. Szemben a membránnal Én nem tudom. Ki vagyok akadva...
Megvan a szállás, Ságvári E u. 20. Tegzesnének hívják a tulajt.
Szerintem szombat du. négykor érünk oda és egy motoros kolléga intézte, 8-10-en leszünk Nagykanizsa és környékéről.
Más. Az XJ-nek nincs kiegyenlítő tengelye. Sajnos ettől jár annyira keményen 4000-nél. Nadehát ki motorozik 80-al? menj 110-120-at az a kedvence!
lupus beszolhatna már ezzel a gumival kapcsolatban. Lehet vennék készletre egyet amíg az akció tart!
Nem mindig csak kevesebbet írok és többet olvasok.
Rossz hír múlt héten begurultam 75-tel lakott területen a
trafiba. A táblától már 10 m-re egy kanyar után.
Az vigasztal,ha 1-el több sebesség 30 helyett 45 ugrott
volna.
Még meg is jegyezte a zsaru pont egy lánc ára így.
Üdv. Sok sikert FJ-hez
Ha igen, akkor mondjatok kelet-pesten vagy környékén megbízható szakit, mert emiatt nem vennék műszert :)
77 cm, de gondolom úgy is kipróbálod majd !
Valami Japán belpiacos, a Bridgestonra hajazzik és occó!
Bocs lupus hogy belewauuu!
Erősebb meg nem lett egy dekát se. Sőt... kissé mintha mosottabb lenne a nyomaték. Nem annyira brutálisos. A szivató viszont nem kell. Majd meglátjuk mit eszik. (Azt tehetem vissza azt a lapkát....)
Lehet, hogy érdekel. Milyen típus, és mikori gyártású? Fotót tudsz küldeni róla? Meg egy irányárat?
Tudnék mesélni....
Érdeklődnék, hogy az xj-nek mennyi az ülésmagassága?Ha minden összejön tavasszal akarok egyet venni A 195 cm-el nem lesz kényelmetlen!
Köszi!
Üdv.
csak a kocsiknál volt negatív tapasztalatom mások rémtörténeteiből.
Téli napokon én is terveztem szelephézag ellenőrzést annak
hatására, hogy melegen erősen szelephangot lehet hallani
és hidegen teljesen csendes a motor. Arra számítok evvel is kicsit
emelkedik a teljesítménye. Mit javasolsz érdemes?
Kiinduló pontnak egyik Villányi barátom által ajánlott Horváth
pincészetnek telefonszámát adnám meg, a boruk 1 osztályú
a kaja is remek és bőséges. A tulajdonost Horváth Milánnak hívják
a 06-30/5588779 számon letudjátok tisztázni a fontosabb
dolgokat.
Remélem összejön a dolog és jól fogjátok magatokat érezni.
Örülök ha evvel segíteni tudtam Nektek.
A fórumon lévő telefonszámomon elértek, én pénteken már este
Pécsen leszek, de valószínű szombaton elnézek Villányba motorral.
Enyhítendő a káromat, az egyik szivató csatornában egy lapos, lemez fémdarabkát (~6x2x0,5 mm) találtunk (a gyári, bontatlan karbiban), ami feltámasztotta a szivató tolattyút, ezért elvileg mindíg szivatósan működött a gép 1-ik hengere Kicsit ledöbbentem. Persze be is szívhatta, de hát a légszűrőházat se pisztergálták állítólag túl sokat. Kicsit nem értem ezt a gépet.
A tulaj újnak vette (Szegedi szalonból), és én törött lámpatartóbakot találtam rajta hőre lágyuló ragasztóval kókányolva. Most meg ez.... Ha megnézitek a fotót a kettes szívócsonknál valami sérüléses rész is van...
Na így vegyetek szalonból gépet!
Amugy ennek a membránja alatt volt a pöcök. Kiállt a lukból. Szemben a membránnal Én nem tudom. Ki vagyok akadva...
Megvan a szállás, Ságvári E u. 20. Tegzesnének hívják a tulajt.
Szerintem szombat du. négykor érünk oda és egy motoros kolléga intézte, 8-10-en leszünk Nagykanizsa és környékéről.
Hajdi