Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kösz a linket néztem az akciósokat is, de ebben a méretben nem láttam. Vagy 130/70-18 helyett lehetne 150/60-18-at felrakni? Van annak értelme? Vagy Lupus is épp ezt tette?
Vagy nagyon okos a 900-as XJ is! Lehet én arra ugranék inkább.
Azt a BT 45-öt hagyd fenn. (annál jobbat nem kapsz.. ) Bár az egyformaság sem elhanygolható szempont. A gumi feltalálási helye: IRC gumik Felhívnám a figyelmedet a különleges ajánlatokra!
Más. Az XJ-nek nincs kiegyenlítő tengelye. Sajnos ettől jár annyira keményen 4000-nél. Nadehát ki motorozik 80-al? menj 110-120-at az a kedvence!

lupus beszolhatna már ezzel a gumival kapcsolatban. Lehet vennék készletre egyet amíg az akció tart!
Azért gondoltam erre, mert a Haynes-féle leírásban olvastam, hogy túlfogyasztást, túlmelegedést és vibrációt is okozhat a szinkronhiba.
Én 183cm vagyok, de kicsinek érzem! Javaslom inkább túra endurót nézz ( TDM, Vstrom)
Szia Vilman !
Nem mindig csak kevesebbet írok és többet olvasok.
Rossz hír múlt héten begurultam 75-tel lakott területen a
trafiba. A táblától már 10 m-re egy kanyar után.
Az vigasztal,ha 1-el több sebesség 30 helyett 45 ugrott
volna.
Még meg is jegyezte a zsaru pont egy lánc ára így.
Üdv. Sok sikert FJ-hez
Az szerintem nem a karbi hibája. Ott nekem is rezonál egy kicsit, igyekszem is kerülni azt a fordulatszámot, és nincs is baj...
Kösz az infót, a lényeget leszűrtem (óccó ). Hol lehet vajon elsőt kapni hozzá, ha egyformát szeretnék? Vagy maradhatna a BT45 bridgestone elöl, ha még bírja (a hátsóm igazából a cserés)?
Az lehet a karbiszinkron hibája, hogy 4000-es fordulat körül remeg a motor? Másik xj600-nál is éreztem kb. ugyanott, de jóval gyengébben.
Ha igen, akkor mondjatok kelet-pesten vagy környékén megbízható szakit, mert emiatt nem vennék műszert :)
Szia !
77 cm, de gondolom úgy is kipróbálod majd !
Tök új gumija van neki, alig fél éves se. Csak azért adja el, mert szélesebbet tett fel szerintem
Valami Japán belpiacos, a Bridgestonra hajazzik és occó!

Bocs lupus hogy belewauuu!
Hát nem tom. Ettől szerintem erősebb nem nagyon lesz. Tulajdonképpen ettől az egész hajcihőtől amit a karburátor körül csináltunk, csak a pénztálcám lett laposabb. Már nem is értem miért nem én kaptam szét csakhát annyira kézenfekvő volt. Helyszín, műszerek, stb. A srác ügyes, jól megfontoltan, tisztán dolgozott. Azt amire este hazaértem fennakadt az 1-es tűszelepem azt ömlött a benya. Szedhettem szét a gépet.
Erősebb meg nem lett egy dekát se. Sőt... kissé mintha mosottabb lenne a nyomaték. Nem annyira brutálisos. A szivató viszont nem kell. Majd meglátjuk mit eszik. (Azt tehetem vissza azt a lapkát....)
Hello!
Lehet, hogy érdekel. Milyen típus, és mikori gyártású? Fotót tudsz küldeni róla? Meg egy irányárat?
Na csodát látok! Hát jársz még erre? Légy üdv. Azért csináltam meg mert egyszer említetted!
Én pedig dolgoztam gyári szalonban
Tudnék mesélni....
Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy az xj-nek mennyi az ülésmagassága?Ha minden összejön tavasszal akarok egyet venni A 195 cm-el nem lesz kényelmetlen!
Köszi!
Sőt, még a vezérműlánc is elszakadhat ha tartósan túlzottan feszesen hajt. Bár én is így jártam az xj-vel, egy racnit ráspanoltam és szép csendes lett.
Mi újság ! Sikerült életet lehelni az önindítódba?
Üdv.
Sajnos nem mindig előny a itthoni szalonok munkája. Nekem eddig
csak a kocsiknál volt negatív tapasztalatom mások rémtörténeteiből.
Téli napokon én is terveztem szelephézag ellenőrzést annak
hatására, hogy melegen erősen szelephangot lehet hallani
és hidegen teljesen csendes a motor. Arra számítok evvel is kicsit
emelkedik a teljesítménye. Mit javasolsz érdemes?
Na mi a helyzet? Felfér a 150-es? Hogy néz ki? Nyomnyá fotót!
Szia !
Kiinduló pontnak egyik Villányi barátom által ajánlott Horváth
pincészetnek telefonszámát adnám meg, a boruk 1 osztályú
a kaja is remek és bőséges. A tulajdonost Horváth Milánnak hívják
a 06-30/5588779 számon letudjátok tisztázni a fontosabb
dolgokat.
Remélem összejön a dolog és jól fogjátok magatokat érezni.
Örülök ha evvel segíteni tudtam Nektek.
A fórumon lévő telefonszámomon elértek, én pénteken már este
Pécsen leszek, de valószínű szombaton elnézek Villányba motorral.
Úraim,ha valakit érdekel eladnám a hátsó gumimat 130/70-es IRC kb.3000km futott, teljesen jó állapotban van mondhatni újszerű.
Ejha Berber, érdekes dolgokat mondasz...mik ki nem derülnek...
Nem annyira, csak a karbiszinkron esett meg, meg a szelephézag, meg volt egy karbi tisztítás. "Sajnos" a karbiszinkron szükségtelen volt, a szelepekhez nem kellett nyúlni, és a tisztogatás sem volt egy fenenagy mutatvány.... Viszont ettől az egész kidobott pénz lett!
Enyhítendő a káromat, az egyik szivató csatornában egy lapos, lemez fémdarabkát (~6x2x0,5 mm) találtunk (a gyári, bontatlan karbiban), ami feltámasztotta a szivató tolattyút, ezért elvileg mindíg szivatósan működött a gép 1-ik hengere Kicsit ledöbbentem. Persze be is szívhatta, de hát a légszűrőházat se pisztergálták állítólag túl sokat. Kicsit nem értem ezt a gépet.
A tulaj újnak vette (Szegedi szalonból), és én törött lámpatartóbakot találtam rajta hőre lágyuló ragasztóval kókányolva. Most meg ez.... Ha megnézitek a fotót a kettes szívócsonknál valami sérüléses rész is van...
Na így vegyetek szalonból gépet!
Amugy ennek a membránja alatt volt a pöcök. Kiállt a lukból. Szemben a membránnal Én nem tudom. Ki vagyok akadva...
Hi!

Megvan a szállás, Ságvári E u. 20. Tegzesnének hívják a tulajt.
Szerintem szombat du. négykor érünk oda és egy motoros kolléga intézte, 8-10-en leszünk Nagykanizsa és környékéről.

Hajdi