Leveszed az ülést, leveszed a tankot (2 csavar, benzincsap tekerentyű, vékony gumicső lehúz). Leveszed a légszűrőt, amelyet a kormánycsapágyhoz közel egy csavar fog, illetve a karburátorok tetején a gumiszívócsonkok vannak, ami a karburátort köti össze a légszűrőházzal, ott van négy bilincs, azt lazítsd ki, majd húzd le a légszűrőt.
Itt felhívom a figyelmed, hogy a légszűrőházat és a karbisort összekötő elem GUMI, és nem műanyag. Próbáld meg összenyomni. Ha úgy érzed műanyag (nem tudod benyomni), akkor csere. A karburátorokba belenézel, látsz egy ilyen műanyag tolattyút teljesen lecsukva (persze némi rés van). Először mozgasd meg ezeket, hogy könnyen mozognak-e. Ha valamelyik akad, az baj. Aztán a karburátorok menetirány szerinti elülső felén lesz négy műanyag fedél, amit 2-2 csavar tart. A két középsőt könnyen ki tudod szerelni, viszont a két szélsőhöz a karburátorokat alul, a szívócsonkoknál is le kell lazítani, hogy ki tudd mozdítani az egészet a helyéről. Vigyázz a fedél levételekor, rugó feszíti. És most tudod kivenni a tolattyúkat. Összeszerelés fordított sorrenbe történik, figyelj arra, hogy a súbertű visszataláljon a kehelycsőbe.
Ezt leírni pont annyi idő volt, mint megcsinálni.
Sok sikert hozzá. Ha kell majd olyan gumi, lehet tudok neked eladni, ha sikerül szereznem karbisort.
Hínnye, még a végén meg lesz nálam is a probléma oka. 140 fölé nem akaródzott soha sem menni a vasam (1szer 5-ben sikerült a 160, de azóta sem - nem mintha ez lenne az utazótempóm, csak tünetjelként gondolok rá). Viszont hol kell keresnem ezt a gáztolattyút ?
Nekem már volt ilyen gondom, akkor leégett az indítórelé. Ez a 900 Secán az akksi fölött van, egy gumiharang takarja. Mivel akkor XJ-hez nem találtam sehol, egy FZR 1000 EXUP reléje lett berakva, ami 100%-ban ugyanolyan.
Ettől függetlenül még produkálhat ilyen tüneteket az is, ha lemerült az akksid, vagy, ami genyább, az önindító szénkeféi koptak el. Ez esetben sokáig ne próbáld tekertetni, mert könnyen megég a forgorész kommutátora.
Kis segítséget kérnék a karburátoros témához.
A gépkönyv szerint 3 féle van:
1. Az amerikai: Mikuni BDS26
2. Európai '92-95: Mikuni BDST28
3. Európai '96-tól: Mikuni BDS28
Az enyém biztos hogy 92-es, műanyagfedeles. Van a fémfedeles, az melyik lehet? Én '97-est vagy '98-ast szeretnék, az milyen fedelű, honnan ismerem meg? Mikortól van a szívató a kormányon? Akinek ilyen van (talán Berbernek) segítsen!
Köszönöm!
Skacok lenne egy kis gondom.Nem indít az önindítóm nyomom a start gombot és csak az ülés alatt levő kis /relé vagy nem tudom mi az kattan / tehát nem az önindító kattan .volt valakinek hasonló problema? Köszönöm a segítséget!
Szia! Fix klub e?Fix hogy ez a legjobb klub! Tehát jó helyen vagy !Persze feltétel, aaaz van! Töltsd ki rendesen az adatlapod.ennyi. ÜDVÖZÖLLEK KÖZTÜNK! Ja és bánhatod ,hogy lemaradtál a Kecskeméti buliról!
Üdv mindenkinek! Nem ez év februárjában vettem egy XJ900S -t és az érdekelne, hogy a tietek fix klub-e. Tehát lehet-e csatlakozni, ha igen van-e valami feltétele, stb. Üdvözletem mindenkinek.
A Kecskeméti talin alaposan átnéztük egy más gépeit, sajnos egy hiányosságot fedeztem fel a gépemen. A blokkból kiálló kuplung kar rugója hiányzik a gépemről. Idáig nem hiányzott, de biztos megvan az oka, ha a japó odarakta.
Érdeklődnék, van e valakinél ilyen rugó elfekvőben?
K*rva anyját, most végeztem a szereléssel, már tudom miért fogyasztott nekem 9 litert az XJ. KISZAKADT A VÁKUUMOS GÁZTOLATTYÚ GUMIJA . Pedig tavasszal még semmi baja nem volt. Most meg aztán "elszalad" a vákuum, nincs mi felhúzza a gáztolattyút, így a főfúvóka előtt lényegesen nagyobb lesz a levegő áramlási sebessége, ami lényegesen több benzint visz magával. Bernoulli bácsit üdvözlöm!
Hasonló kérdés foglalkoztat engem is, 600N vs 900 viszonylatban. Petya89, a beszúrt képen úgy tűnik, hasonló helyen vannak a felfogatási pontok, mint az enyémen. Próbáltad már 600-ra, és biztos nem jó?
Itt felhívom a figyelmed, hogy a légszűrőházat és a karbisort összekötő elem GUMI, és nem műanyag. Próbáld meg összenyomni. Ha úgy érzed műanyag (nem tudod benyomni), akkor csere. A karburátorokba belenézel, látsz egy ilyen műanyag tolattyút teljesen lecsukva (persze némi rés van). Először mozgasd meg ezeket, hogy könnyen mozognak-e. Ha valamelyik akad, az baj. Aztán a karburátorok menetirány szerinti elülső felén lesz négy műanyag fedél, amit 2-2 csavar tart. A két középsőt könnyen ki tudod szerelni, viszont a két szélsőhöz a karburátorokat alul, a szívócsonkoknál is le kell lazítani, hogy ki tudd mozdítani az egészet a helyéről. Vigyázz a fedél levételekor, rugó feszíti. És most tudod kivenni a tolattyúkat. Összeszerelés fordított sorrenbe történik, figyelj arra, hogy a súbertű visszataláljon a kehelycsőbe.
Ezt leírni pont annyi idő volt, mint megcsinálni.
Sok sikert hozzá. Ha kell majd olyan gumi, lehet tudok neked eladni, ha sikerül szereznem karbisort.