Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv

Azt tudom, hogy most 41 lovas, csak gondoltam van még benne pár rejtett paci, de akkor nincs. Mondjuk így is szuperjó.
Szinkront minden komolyabb motorszervízben csinálnak, egy spec múszerrel, amin négy vákuummérő műszer van. Általában egy 5-öst szoktak kérni érte.
Berber.

Na erről beszéltem, az biztos hogy nem 17000 van benne. Inkább 117000. Na meg a hirdetett árát sem fogja megkapni tőlem az tuti.
De, összességében, ha kell is rá pénzt és időt áldozni, lehet még jó mocit csinálni belőle. Jól meggondolom majd.
Szia!
KArbiszonkront ki csinál, (vagy hogy kell)?
Forog, forog, ha rátekerem a gázt, akkor könnyebben, de összességében nagyon vontatottan. És belendül, tehát az elején lassabb, aztán "gyorsul", de nem éri el a normáális sebességet. Zizegő hang nincs. Kivettem az indítómotort, külön magában elforog gond nélkül. Mondjuk a szénkefék elég kopottak....
Nem tudom, mennyit állt, állítólag tavasszal ment bele olaj, és nemrég volt gyertyacsere, mégsem megy az egyik henger...
Üdv az xj-sek között, de lehet most, hogy elcserélem egy 400-as xs-re....
Azért köszi a segítséget!
Na nem kell rohannod azzal a vételle! Nem hülyegyerk akinél van . Őszintén, kell még rá vagy 200 eFt amire megbízható VAS lesz belőle. A kissebb tételek: Gumik (még a 20-on éves eredti!), lánc (nó O gyűrű, azt szétcseszi a fogaskereket is...), karbi(?) Ha ezeket veszem+ az árát, + a papírozást, hát ennyiből pöpec gépepet kapni! (650 eFt VFR800! 2001) Nincs rajta NEM károsodott fémfelület, talán csak a telószárak. Gumiperselyek, bakok, tömítések oda vannak. Idom repedt, a kóklerkedés miatt. A kipufogón Awab bilincs teljesít szolgálatot(csont rozsdás az is), és olajsáros! (17 ekm-nél ez igen érdekes!)!
420-ért 40 eKm-el van 92-is! Szóval nekem nem. De Te is gondolkodj, és alkudj!
Ilyen a hátsódoboz tartó
Én komolyan gondolom az eladást! De mindenből lehet alkudni kérdés hogy érdemes e?
Hello
Nem jó a 600 as xj re!
Na Berber, hallottam megnézted az FJ-t...

Nem nem tévedsz az xjr nek más a motorja. A 400 as diviben nekem is 41 ló volt a forgalmiban.
IfjuBiker, neked is üdv az XJ-sek közt !

Híjj hogy sokasodunk he ! Na, háát szerintem a 41 ló az reális érték lehet. Honnan van gép ? Pl. Németországban létezik 27 lovas változat is. Különben az XJR 400 motorja nem ugyanilyen szerintem.
Vagy tévedek ?

Divisek ?
Üdv az XJ-sek közt Bikalakat !
Na igen, a karbiszinkron motorvételnél az első dolgod legyen az olajcsere után . Sokat állt a gép ? Az önindító próbál forogni, vagy meg sem nyikkan ? Hallasz-e zizegő hangot ha megnyomod az indítógombot ?

Sok szerencsét !
Sziasztok!
Most vettem egy 86-os xj 600-ast, és nem akar talpra állani. Segítetek, Pest-Szigetszetnmiklós környékén hol találok szerelőt?
Nem megy az indítómotor (vettem új aksit is, kiderült, hogy nem az a gond), egyik henger sem megy rendesen, talán karburátort kell szinkronizálni... Köszi!
Petya89, a hátsó doboztartó konzol érdekelne, ha külön eladó és mondasz rá árat (xj600n-re lenne, gondolom jó rá).
Nah megmostam a gépest Csillog mint a salamonnak az a bizonyos...
Üdv. Nemrég lett egy XJ 400-as gépem. Az lenne a kérdésem, hogy a 41 Le az le van-e folytva? (mert az XJR 52 lovas)
Jóóvanmilyenvaagy !

Uccse fog tetszeni...

Khm.. Rossz helyen kerestem. A hétvégén én is bevizsgálom... csak hogy féjjé b.m.g!
Ott van az Berber, nem vette le...
Levette a fazon! Nem találom. Nézz utána, bár a sós víz nem tartozik a kedvencek közé.......
Na jah, az FJ... Nem egyszerű dolog az tuti. Kipróbáltam vasárnap. Sacc 3 nap meló hogy normálisan lehessen használni azt a motort.
Lényeges baja nincs, leszámítva hogy sokáig állt. NAGYON SOKÁIG.
Egy garázsban, közel az olasz tengerparthoz. Ez meg is látszik szegényem külalakján...
Szerintem brutális lehet az árkülönbség.... Az FJ most reálisabb... Petya nem akarja azt a gépet mindenképpen eladni. Tisztán látszik. Sokan feldobták szeretett, és pöpec gépeiket most, látva a mélyen nyomott árakat (tovább növelve a kínálatot, és süllyesztve az árakat) abban a reményben hogy válthatnak, "ha valaki ennyiért elviszi"! Viszont az FJ-s még így is sokat kér (szvsz látatlanban)

Tévedtem. A Babják pajti 680-ért adná. Na az már üzleti ajánlat!
Az FJ most a "meggondolós" stádiumban van Berber. Pillanatnyilag 50/50 %. Csak érdekelt a nagyDivcsi ára is...

A szelepállításról annyit hogy épp ezért mondja a srác hogy megcsinálja, de kell neki 1 vagy 2 nap. Hát, ez a négy ütem átka !
Mi baja van az FJ-nek? Merthogy nem vetted meg, ha érdekel a 900-as! Amúgy 720-ért árulja a Babják is. Az se csúf gép, csak a gond, hogy nagyon komoly gépeket is árulnak ennyiért, sőt sokkal fiatalabbakat is!

Szelep állítás: A probléma, hogy ez a "félórás munka" akkor az ha minden méret a kezedben van és csak cserélgeted. Egyébként meg méred a hézagot, méred a lapkát, aztán számolsz, jegyzetelsz, majd rendelsz és újra szereled. Ez a rémület!
Szia Vilman,
Nekem tavasszal volt állítva a szelephézagom (két hétig tartott, mire minden lapkát sikerült beszerezni ... ingyen
Mi sem vettük le a veztengelyeket. Sikerült kölcsönözni egy spec szelepkulcsoló szerszámot, amivel le lehet nyomni azt a kis perselyt, amiben a lapka van ... amiről hamarosan kiderült, hogy a 400-ashoz nem jó, így 2 fő segítségével(meg csavarhúzókkal) a lenyom-kipöcköl módszerrel szépen ki lehetett szedni őket
Egyébként ahogy nézegettem, 2500Ft körül kóstál darabja.
Persze érdemes játszani az innen-oda módszerrel, aztán csak ami végképp hiányzik(és nem lehet csinálni nagyobból), csak azt kell megvenni