Nem kell kivenni! Ha kiveszed akkor hogy méred? A vezérműtengelyen lévő bütyők és a szelep közötti hézagot méred. Mi nem vettük ki a 600N meg az enyémnél se!
Berber, ki kell venni a vezérműtengelyt a szelepállításhoz ?
Beszéltem a sráccal, ettől is függ a dolog. Ha ki kell venni, akkor jobb lenne nála hagyni egy, max. két napra. Jah Ő is motorozik, egy GSX 1200-asa van.
helo
750 körül de a doboztartókonzolt nem adom meg a dobozokat! Hátsódoboz tartó konzolom van hozzá meg egy hátsódobozt is adok! De tudok segíteni konzol meg doboz beszerzésbe!
Sziasztok!
Hosszas rágódás után eldöntöttem hogy megválok imádott gépemtől! Nagyon megszerettem, sose volt vele gondom! Nem árulok zsákbamacskát ,ezt gondolom tanúsítják akik az XJ talin ott voltak!
Köszi, Majd valahol télen eljáccok vele. Hogy lehet megoldani, hogy egy napos meló legyen? Minden méret ott legyen amikor szerelsz? Az a lényeg! Nem ám szétszedni, oszt 1 hét amíg megjön a lapka szükséglet.
Talán nem tudja mindenki mik azok a vezetéstechnikai fogások, amelyet Jani említ. (Ellenkormányzás, kiülés, stb.)
A szívem egy része még mindig az MZé nagyon jó tanuló motor volt.
Az alábbi linken nagyon jó leírást olvashatok ezekről, a vezetéstechnikai trükkökről, képekkel és fizikai magyarázattal.
A zárt pálya tökéletes helyszín ezen tudományok elsajátítására. http://www.szocimotoros.hu/hu/...
Sziasztok!
Jaj de ügyes vagy a mociddal! A legközelebbi tanórámon én is kipróbálom!
Berberke! Nem robogózni akarok! Nagylány lettem, hát nem látod?
Szép Napot Mindenkinek!
Lehet, hogy a következő XJ tali, az Kakucsi pályanap lesz? Innen a fehérvári topikról rendszeresen mennek a srácok speedekkel... a végén XJ-k árasszák el a pályákat?
Hát igen.. komolyan gondolja, hogy nagyobbra ülne. Tud valaki eladó Vmaxj-t? Le se tette a vizsgát, azt már meg akar halni! A gizda nője? Ki veszi le róla a vasat, ha placcsan egyet?
Zavarosak még a gondolatai...
Szevasztok!
Ma voltam a Kakucs ring-en pályázni! Az elején elkopott a bakancsom orra és a lábtartóm végén levő kis csavar, majd odajött egy krapek aki megmutatta, hogy kell kanyarban leszállni a motorról / ja és ellenkormánnyal/ és így gyorsabban és bakancskopás nélkül tudtam motorozni!
Az egyik pihenőnél odajött az Autómánia motoros tesztpilótája és megkért rá, hogy lekamerázhatják-e azt ahogy veszem a kanyart és leér a lábtartóm, mert látja, hogy a maximumot hozom ki a motoromból! Még nem tudom, hogy mikor lesz adásban, de nézzétek!
Hát ha már a fogyasztást felhoztad én is értetlenül állok a tény előtt csurig nyomtam itthon a gépet és mentem360km-t és még mindíg nem tettem tartalékra, na ezt magyarázzátok meg!
Vilman! Segítenél, azzal a karbiszinkronos haverrel összejönni? Kéne szelephézag is, és ha ott járuk, vezérműlánc fesz. Tud olyat a koma?
Aggódok. Cuccostól, csajostól a Kecskeméty partin 4,77 volt a fogyasztásom. Láttál közlekedni... Ez még a végén éhenhal itt nekem. (Ez is lehet hibaüzenet....) szerintem.
Jose nagyon hamar ellépett! Kár. Vett volna Yamahát, maradt volna.
Megpróbálom egy helyre összegyűjteni a képeket. Csináltam neki egy FTP oldalt, légyszi az e-mail címemre írd meg a Te e-mail címedet, oda elküldöm a szükséges információkat. Köszönöm!
Beszéltem a sráccal, ettől is függ a dolog. Ha ki kell venni, akkor jobb lenne nála hagyni egy, max. két napra. Jah Ő is motorozik, egy GSX 1200-asa van.
750 körül de a doboztartókonzolt nem adom meg a dobozokat! Hátsódoboz tartó konzolom van hozzá meg egy hátsódobozt is adok! De tudok segíteni konzol meg doboz beszerzésbe!
Hosszas rágódás után eldöntöttem hogy megválok imádott gépemtől! Nagyon megszerettem, sose volt vele gondom! Nem árulok zsákbamacskát ,ezt gondolom tanúsítják akik az XJ talin ott voltak!
Talán nem tudja mindenki mik azok a vezetéstechnikai fogások, amelyet Jani említ. (Ellenkormányzás, kiülés, stb.)
A szívem egy része még mindig az MZé nagyon jó tanuló motor volt.
Az alábbi linken nagyon jó leírást olvashatok ezekről, a vezetéstechnikai trükkökről, képekkel és fizikai magyarázattal.
A zárt pálya tökéletes helyszín ezen tudományok elsajátítására.
http://www.szocimotoros.hu/hu/...
persze hogy segítek. Ma felhívom és majd írok hogy mikor ér rá. Palotai a srác, van szinkronműszere, és ráadásul autószerelő a szakmája.
Jaj de ügyes vagy a mociddal! A legközelebbi tanórámon én is kipróbálom!
Berberke! Nem robogózni akarok! Nagylány lettem, hát nem látod?
Szép Napot Mindenkinek!
Zavarosak még a gondolatai...
Ma voltam a Kakucs ring-en pályázni! Az elején elkopott a bakancsom orra és a lábtartóm végén levő kis csavar, majd odajött egy krapek aki megmutatta, hogy kell kanyarban leszállni a motorról / ja és ellenkormánnyal/ és így gyorsabban és bakancskopás nélkül tudtam motorozni!
Az egyik pihenőnél odajött az Autómánia motoros tesztpilótája és megkért rá, hogy lekamerázhatják-e azt ahogy veszem a kanyart és leér a lábtartóm, mert látja, hogy a maximumot hozom ki a motoromból! Még nem tudom, hogy mikor lesz adásban, de nézzétek!
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Aggódok. Cuccostól, csajostól a Kecskeméty partin 4,77 volt a fogyasztásom. Láttál közlekedni... Ez még a végén éhenhal itt nekem. (Ez is lehet hibaüzenet....) szerintem.
Jose nagyon hamar ellépett! Kár. Vett volna Yamahát, maradt volna.