Én is feltettem azt a néhány képet amit csináltam Berber által említett módon. Ha valaki szeretné, hogy valamelyik kép lekerüljön, akkor írjon és leszedem. Fel fogom tölteni majd valahova egybe is, ha lesz egy kis időm, kreálok valami FTP-s marhaságot.
Készíthetsz (volna) Saját fotóalbumot is, a
Sportmotor fekete fejléc--Fotók--Fotógaléria feltöltése-- Új galéria hozzáadása-- -n keresztűl.
Oda tömegével mehet a kép fel!
Az új hozzászólás szöveges része alatt találod a tallózás gombot.
Ott kikeresed a képet, ha több képet akarsz feltenni ismételni kell a folyamatot.
Csináltam néhány apró videót, feltegyem a sportmotor videó oldalára?
Ez a páratlan kombinációja zseb a bringád készült kiváló minőségű hőálló 1680D nylon PVC bevonattal. A zsákok lógtak az univerzális rendszert, és szabadon állítható tépőzáras pánt, vagy a nyereg vagy a csomagtartó a legtöbb motorkerékpárok. A felső pouch kapcsolódik a 4 rejtett csat lezárások a két Seitenbags és lehet eltávolítani gyorsan és egyszerűen. Ez a táska egy nagy fő tároló rekeszben és 3 kiskorúak, és a kényelmes hordozófül, valamint a levehető és szabadon állítható vállpánt. Így ez a csomag is gyorsan eltávolított szünetek, és használni, mint egy utazótáska. A két Seitenbags élén egy-egy nagy fő tároló rekeszben, egyenként 2 kisebb területek és terek, és további kiegészítő hálós zseb. Továbbá eladjuk szíjak és a D-gyűrű további szerelési lehetőségek maximális támogatást. A zsákok nagyon jó minőségű és a legjobb teljesítményt nyújtanak az egyes turné. Minden zsák eső terjed elhelyezték a ruháidat száraz marad minden időben. Amennyiben azt tervezi, egy kis túra a zsákok külön a motoron lesz szíjazva. Fényvisszaverő anyaggal töltött garantálja az Ön biztonsága az utcán ezen a világon.
A rakodási kapacitás 70 liter, így tud szállítani mindent, amire szükség van a motoros túra.
Motorkerékpár üzlet ezen a területen fog kerülni 159,99 € csoda
Ezzel az egyedülálló motorkerékpár nyereg táska, akkor van jól felkészülve minden útra.
Material: Nylon 1680D / PVC bevonat
Szín: Fekete
Felső zseb-méret (L / W / H): kb 40 / 30 / 30 cm
Oldalzseb Méretek (L / W / H): kb 44 / 22 / 39 cm -
Térfogat: 70 liter
csatlakoztatva használja 4 rejtett csatok
/ zsák, 1 fő
kisebb-nagyobb tárgyak és kiegészítő egységek
-Holding rendszer szabadon állítható tépőzáras öv
Kéz-erősítésű fogantyú
-levehető, állítható vállszíj szabad a felső zseb
Erősítést az oldalsó falak
-és egy-egy külön-külön tárolják eső terjed
Hőálló anyag
-alkalmas szinte minden motorkerékpárok
-Ez a cikk alá tartozó hajózási csoport 3 További részletes információkért lásd: "Fizetés & Szállítás"
lezárt márkák áruk
Húha, nehéz kérdés, mivel nem én szerelem a gépem, inkább ide járok vele: www.kawaszati.hu . Annyit tudok, hogy a két karbi nem egészen kompatibilis, úgyhogy egyrészt a szívatóval kellett valamit varázsolni, másrészt a fűtést kellett volna be-/átkötni, ez viszont még nem történt meg. Biztos még egy csomó mindenen kellett állítani, ez viszont nem az én asztalom, de ha gondolod, megkérdezem.
És még egy dolog, amin gondolkodom: próbált már valaki nagyobb első fogaskereket felrakni? Tehát a gyorsulás rovására csökkenteni az utazósebességen a fordulatot? Szerintem elég nyomatékos hozzá a motor, jelen állapotában már 60-tól lehet 6-ban használni, de én nem bánnám, ha később kapcsolnék fel és kevesebbet pörögne 100nál.
Persze ez nyilván azért van, mert dízel autót vezetek egyébként, és a 7-8ezres tartományt még nem soroltam át az elmebetegből az elfogadható kategóriába
Tegnap nézegettem a motoromat (xj600n), és találtam a fényszóró mellett lógva egy helyzetjelző izzót Ennek vajon hol a helye hivatalosan? Mert a fényszórót szétszedtem, de abban nincs sehol, pedig a szerelési leírás szerint ott kéne lenni egy lyuknak. Lehet, hogy a fényszóróm belseje valami más típusból való?
A hétvégén pedig úgy jártam, hogy kifogyott a benzin (a vásárlás óta először), gyorsan áttekertem tartalékra, de kisvártatva megállt a motor. Akkor még nem tudtam, hogy a középső állás mire való, és mivel lötyögött benne a benzin, ezért csak sokára jöttem rá, hogy mégis az üzemanyag hiányzik neki. A benzincsapról lehúzva a csövet azt láttam, hogy a középső állásban jön, alsóban-felsőben nem jön a benya, de mire eddig jutottam, lemerült az akksi. Végül hoztak bele egy kannával és beindult, de azóta gondolkodom, hogy esetleg a tartalék-állás eldugult-e (simsonnal jártam már így, de azt reméltem, hogy azzal semmilyen hasonlóságot nem mutat majd az xj ). Járt már így valaki?
Később olvastam, hogy ha áll a motor, akkor egy vákumszelep elzárja a benzincsapot, tehát valószínűleg ezért is nem jött, amikor próbáltam, de valamitől mégis leállt úgy, hogy még volt benne kb. 3 liter. Hogy lehet ezt a vákumot egy teszt erejéig szimulálni? elég, ha megszívom a csövet?
Utolsó kérdés: pest környékén tudtok-e jó bontót, pár apróságot vadásznék a gépre, de bajára nincs kedvem elmenni miatta.
http://www.sportmotor.hu/motor...