Az átírás teljesen független a vizsgától!
Eredet vizsgálat kell az átíráshoz!
Akkor vizsgáztatod amikor akarod, de az átírást 15 napon belül meg kell ejteni különben megbüntetnek. A biztoításban nem vagyok biztos, de mintha úgy rémlene, hogy az is szükséges.
Az eladónál kérdeklődj a biztosiás folyamatos fizetéséről mert különben veled fizettetik ki X ideig!
Azthiszem azt a 250 Ft-ot már javították. A klubbtagság csak egyszeri költség, esetleg a K&H még a kövi lépcső, átverősek! A barinőmnek telóba évi 4500,--at mondtak, amire odaért 1/4 év lett belőle.
Az enyémis trabis. Nem vacakoltak. Lehet a kora miatt tényleg 20 Ft. Nem tudom.
Köszi a tanácsokat....
Bár... máshol azt hallottam, hogy műszaki nélkül nem írnak át. Pl. Aztán 250ft köbcentiként, az annyi, mint 150000?.... kevesebbért veszem a motort... 20forintot mondtak máshol.
Aztán trabant klub jó hely, de mondjuk azt nem mondtad, hogy tagdíjas. Így nem ötezer, hanem 10, de így is olcsóbb. Nem kötnek bele szerinted, hogy miért lenne a motorom hobbijármű?
De ezért köszi!
BOCSI Berber,de nem, minden sorrend jó így csak előbb legyen meg a festés és utána jöhet az eredetiség vizsga. Tehát :fesd át, eredetiség vizsga,én müszakiztatnám,utána mehet az átiratás, és a stb.
Persze, sőt előre láthatóan műszaki sumóbirkozás is lesz, aminek a témálya: Mitől zajos az XJ kupplung! Ennek keretein bellül egyes kiválasztott egyedeket esetleg élve boncolunk, majd a kinyert alkatrészek körül tűztáncot járunk, és áldozatot mutatunk be a nagy XJ-nek, a következő évek békessége érdekében. Esetleg kisebb rendezvényeken lehet még résztvenni, pl. kinek fogyaszt kevesebbet a motra, vagy miért is van a kormánycsapkodás (ez lehet hogy elmarad, érdeklődés hiányában) Közben a tisztelt lovasság szent italokat fogyaszt. Éjjfélkor a "Hozsanna a gépgurunak, hogy megteremté XJ-t" énekelünk áhitattal. (ebben az egyéb típusok képviselői NEM vehetnek részt) Ez után kezdődne az erotiklájvsó, amit sajna senki sem intéz.
Ha valakinek marad kedve még áriázhat a tűz körül, én spec aludni megyek....
Pár szóban:
Adásvételi szerződés+forgalmi+törzskönyv a kezedben!
15 napod van átiratni.
Először eredetvizsga ~17 eFt.
Aztán biztosítás (ajánlott a Trabantklubb 5200,-/év http://www.kedvezmenyesbiztosi... )
Mehetsz átiratni ~250Ft/ccm, és szólsz, hogy még nem lesz műszaki.
Aztán megcsinálod a gépet, és műszakiztatsz ~5000,-?.
Vissza az ocsmányirodába forgalmiért.
Ugye nem is olyan bonyolult?
Sziasztok!
Most fogok vásárolni egy xj 600-as, és tanácsot szeretnék kérni. Annak is örülnék, ha elmondanátok, amit a típusról tudni kell. Igaz, már ki van szemelve az áldozat.
Amiben viszont igazán segítség kéne, az a papírmunka.
A motoron most nincs műszaki. Ilyenkor hogy, mit, milyen sorrendben érdemes csinálni? Először irassam át, aztán műszaki, vagy fordítva? Illetve át is akarom festeni, azt is gondolom még műszaki vizsga előtt meg kéne ejteni. Befolyásolja-e ez a vizsgát, vagy az eredetvizsgálatot?
Aki tud segíteni, köszi annak!
Huba
Srácok.
Még a kuplung csörgésre visszatérve, egy szerelő annyit mondott nekem, hogy ezeknek a motoroknak a kuplungjának a külső kosár részében, van valami "Préselt rugók", ami idővel fáradnak és ez okozza a csörgést. Vélemény erről?
Kecskemétre milyen útvonalon szándékozol menni ? Láttam hogy raktál ki egy veszprémi induló pontot, aztán lehet hogy átigazolnék hozzád
Eredet vizsgálat kell az átíráshoz!
Akkor vizsgáztatod amikor akarod, de az átírást 15 napon belül meg kell ejteni különben megbüntetnek. A biztoításban nem vagyok biztos, de mintha úgy rémlene, hogy az is szükséges.
Az eladónál kérdeklődj a biztosiás folyamatos fizetéséről mert különben veled fizettetik ki X ideig!
Az enyémis trabis. Nem vacakoltak. Lehet a kora miatt tényleg 20 Ft. Nem tudom.
Bár... máshol azt hallottam, hogy műszaki nélkül nem írnak át. Pl. Aztán 250ft köbcentiként, az annyi, mint 150000?.... kevesebbért veszem a motort... 20forintot mondtak máshol.
Aztán trabant klub jó hely, de mondjuk azt nem mondtad, hogy tagdíjas. Így nem ötezer, hanem 10, de így is olcsóbb. Nem kötnek bele szerinted, hogy miért lenne a motorom hobbijármű?
De ezért köszi!
Még a végén elijeszted itten szegény srácot az XJ ásárlástól...
Az XJ Partyn ringlispil, vattacukor, és bándzsidzsámping leessz ?
Kecskeméty XJ party
Kéretik legalább feliratkozni!
Ha valakinek marad kedve még áriázhat a tűz körül, én spec aludni megyek....
Adásvételi szerződés+forgalmi+törzskönyv a kezedben!
15 napod van átiratni.
Először eredetvizsga ~17 eFt.
Aztán biztosítás (ajánlott a Trabantklubb 5200,-/év http://www.kedvezmenyesbiztosi... )
Mehetsz átiratni ~250Ft/ccm, és szólsz, hogy még nem lesz műszaki.
Aztán megcsinálod a gépet, és műszakiztatsz ~5000,-?.
Vissza az ocsmányirodába forgalmiért.
Ugye nem is olyan bonyolult?
Most fogok vásárolni egy xj 600-as, és tanácsot szeretnék kérni. Annak is örülnék, ha elmondanátok, amit a típusról tudni kell. Igaz, már ki van szemelve az áldozat.
Amiben viszont igazán segítség kéne, az a papírmunka.
A motoron most nincs műszaki. Ilyenkor hogy, mit, milyen sorrendben érdemes csinálni? Először irassam át, aztán műszaki, vagy fordítva? Illetve át is akarom festeni, azt is gondolom még műszaki vizsga előtt meg kéne ejteni. Befolyásolja-e ez a vizsgát, vagy az eredetvizsgálatot?
Aki tud segíteni, köszi annak!
Huba
Érdeklődnék, hogy Kecskeméten lesz-e valami kúltúrális rendezvény ennyi motorosra?
Még a kuplung csörgésre visszatérve, egy szerelő annyit mondott nekem, hogy ezeknek a motoroknak a kuplungjának a külső kosár részében, van valami "Préselt rugók", ami idővel fáradnak és ez okozza a csörgést. Vélemény erről?