A minap összeakadtam egy sráccal (leveleztem vele) hogy talpra akar állítani egy XJ-t elküldte a fotóját és az alvázszámot is.
A motorozzon mint lorysot szerepel. Felhívnám a figyelmet a gyártási számra! a PVAnr után látható 80/6506 azt jelenti hogy a gépte 1980-ban gyártották! Hivatalosan az övé a legrégebbi XJ amit ismerünk! (Más a gyártás, és a forgalomba helyezés)
Hoppá, sajnos mégsem tudok ott lenni pénteken 10:00-kor a Lidl-nél Szfehérváron. Legkorábban 11:30-ra tudok ott lenni, de ez már egy biztos adat. Tehát, megvártok, vagy menjek utánatok ? Bocs.
Szeva mindenkinek,a kérdésedre a válasz: ez egy pihenő hely szép nyugis környezettel,tűzhely van,aludni sátorban tudtok ha hoztok,tehát a vadon kiszolgáltatottjai leszünk,kis és nagy dolgainkat is így tudjuk intézni,de szeretném hogy utánunk REND ÉS TISZTASÁG maradjon,cél hogy rólunk és a gépekről jó emberek barizásáról szóljon ez röpke talizás. A város 3-5 percre van ha akartok kaját inni valót ott is tudtok venni, ez most így sikeredett de ha jó lesz jövőre lehet valami fedettebb helyen is.
Sajnos én személyesen nem jáam ott, hanem lupus nézte ki a helyet. Az fix, hogy a közelben Teszkó/Ósan/Bármi van, occó sörrel. Azt ne szuszakolj. Hogy a sampont fogod e tudni használni, abban se vagyok bizti. Egyáltalán pöce van e? Mosdó, nem tudom. Tó van az fix.
Lupus majd megmondja! Ő tudja. Egyébként írta is hogy milyen jellegű a hely. (Én ott se jártam még.)
Sziasztok!
Most már biztos, hogy megyünk Kecskemétre (1+1fő) + kardános 750.Tehát feliratkoznák én is.
Csak az idő legyen jó!Délután tudok indulni munka után, kb. 18 órára tervezem az érkezést.
Mivel az útvonaltervező pályának (M1/M0/M5) is és Dunaföldvárnak is azonos távolságot dobott ki (208/211km) ezért a gyorsabb útvonalat választom és pályának megyek.2 órának elégnek kell lennie.
Már nagyon várom, hogy megismerhessem a csapatot!
Üdv.:XJ750
Berber!
A hely felszereltségéről tudnál valami bővebb infót adni?
Van -e büfé, zuhanyzó, ilyenek? Vagy ez egy amolyan egyszerű pihenőhely, minden ilyesmi nélkül?
Nem mindegy, hogy az utolsó kevéske helyre tusfürdőt vagy 1 doboz sört erőszakol be az ember...
Kösz!
No áthozok pár linket a Kecskeméty XJ party-ról azok miatt akik nem láthatják:
A találkozó 2 napos, sátrazós, szalonnázós, hardcore buli lesz
Mindenki hozzon sátrat, ágyat, sört, nőt, vagy amit akartok.
Műsor lesz, persze, ha csinálunk :-D
Szeretnék látni vizespólós versenyt, meg rekeszmászást, meg erotikőlájvsót, persze ehhez rekesszám kell hozni a sört, meg a nőt.. khöm.. szóval lesz minden jó ha hoztok!
Lehet egynapra is jönni, de inkább 2 a józanosodás végett.
Ja és mindenkit szívesen látunk. Nem baj ha nincs XJ-je, hát nem lehet mindenki tökéletes, de legalább motorozzon!
Minden szolgáltatás magánfizetős, de akciós árakon.
Sziasztok be szereztem mindent a traktorho! Fényezés aztán kezdem összerakni. Már nagyon viszket a hátsóm egy jó motorozásra. Talán októberben berepülhetem megint! Most mi lesz Kecsón? Oda megyek oszt jóvan. Informáljatok már légyszi. Mindenkinek kilóméterekben gazdag szeptembert kívánok!
Fura, kopogó hangot ad a gép gyorsítás közben.
Láncfeszességet állítottam, kicsit laza volt, de így is csinálja.
lánckerekek nem kopottak, lánc sem, viszont a láncról hiányzik olyan 10-15 gumigyűrű, ezek egy részét megtaláltam a dekniben, ahol még volt egy cseresznyemag, fé' kiló zsíros főd, valamint két piros műanyag karika, ami a lánckeréken volt régen. Az egyik el is volt törve.
1. kérdés : Mi lehet a kopogás ?
2. Miért fogynak a gumigyűrűk a láncról ?
3. Mik azok a piros karikák, mire (voltak) valók ?
Érdekes dolgot tapasztaltam tennap. A sebességmérő eccer csak megállt, és sacc 5 Km.-en keresztül szüneteltette a mÚködését. Majd, minden előzmény nélkül egyszercsak újra mutatni kezdett, ráadásul hajszál pontyosan, mintha mi sem törpént volna. Sem előtte, sem utána nem ingadozott, nem volt pontatlan sem. Most ez spirál, vagy mÚszer hiba lehet ?
Sziasztok,
A legfontosabb, mielőtt bármit is csinálnál, a SZÍNE.
Ha más színt akarsz mint az eredeti, akkor a festést eredetvizsga előtt meg kell ejteni, mivel a törzskönyvben szerepelni fog a színe.
Utána jön az átírás, amire mint tudjuk van 15 napod, azután pedig akkor műszakiztatod le, amikor akarod...
(ha csak műszakira festeted át, akkor minden papírját, ahol szerepel a szín, újra kell csináltatni )
Az átírás '94-es évjárat, 600ccm esetén 25Ft/ccm volt két hete, gondolom azóta nem sokat változott
Ami még kimaradt, az a 8000Ft, amit az Ocsmányiroda kér a forgalmiért.
A két héttel ezelőtti átírás ez év végéig befizetett kötelezővel (Allianz volt a legolcsóbb) 56040Ft-ot kóstált. Ebből 10886Ft volt a KGFB)
Viszont ebben nem volt műszaki vizsga, ami 4300Ft-tól akármennyibe is kerülhet
(Nekem egy hónapja 8000Ft-ba, volt fékhatásmérés is (nem nekem kellett ráállni, így úgy húzkodta a féket, ahogy akarta )
Bár asszem összességében intenzívebb volt az udvarlás, mint az állapotfelmérés
A motorozzon mint lorysot szerepel. Felhívnám a figyelmet a gyártási számra! a PVAnr után látható 80/6506 azt jelenti hogy a gépte 1980-ban gyártották! Hivatalosan az övé a legrégebbi XJ amit ismerünk! (Más a gyártás, és a forgalomba helyezés)
Sok sikert a talpra állításhoz!