Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm Uraim!
Úgy tűnik van egy 93-as Celldömölkön, 15e+posta, holnapra itt is lesz. Amennyiben nem azonos visszaveszik. Korrekt nem? Azért köszönöm a segítséget.
Hajdi
Szia Hajdi,
Két felfogatási pont középpontja közti távolság 27,5 cm. Mindkét felfogatási pont belső átmérője 12mm, csavar 10mm. Felső, betéttel 35mm széles, betét nélkül 25mm. Alsó betéttel 55mm széles, betét nélkül 45mm. Rugó leszerelt állapotban 16,5cm hosszú az alsó peremtől a felsőig. Legnagyobb külső átmérő 8cm. Ha megvan melyik modell rugóstagjával lehet helyettesíteni, kérlek írjátok meg, kiváncsi vagyok. Köszi, Csepregia
Úgytűnik mégis jó a 900-asé!
Sajna méretet nem találtam, de annyira spec, hogy megy szemre is. Itt a kedvencem is. Ez egy kép az ebayon, de ez 129+18€. Ennyiért itthon is kapsz.Néztem a többit, nem nagyon hasonlít... nagyon meg kéne nyúlni. Talán a '93 R1 van hozzá a legközelebb.
Igencsak úgytűnik, próbáltam 2. majd 3. fokozatban, de szinte uo.szar. Azért kellenének méretek, hogy más típus is szóba jöhessen.
Üdv.
Köszi a linkeket Berber ! Van 1-2 jóság köztük azt megmondom !
Mégiscsak rossz a központi tag? Néztem ám abayon, de nem találtam megfizethetőt.
Üdv Csepregia!
Érdeklődnék, ha megvan az általad lecserélt rossz rugóstag, megtennéd hogy leméred a méreteit ( legnagyobb külső átmérő; felfogatási pontok távolsága, szélessége, belső átmérője ) és belinkelnéd a fórumba, vagy elküldenéd privibe?
Előre is köszi, Hajdi.
Hoppácska...

peter.vilmos@chello.hu

Köszi !
Talán ha valahol ott lenne az emiled!
S.O.S. !

Néhány hónapja megosztottam veletek az XJ 900 Seca szervízkönyvét, .pdf formátumban volt feltöltve. Most meg nem találom itthon, lehet hogy letöröltem a gépről véletlenül. Nincs meg valakinek ?
Dr. Berber!
Azt a lukat nem kellene bolygatni! Nem ott a gond! Ha a pöcök zörög akkor a fedélben lévő fészket kell piszkálni, mert ez a kettő áll! A pöcök is meg a fedél is. NEM KOPNAK csak tengelyirányban járkál néha. Ráadásul megszűnik a konzolosság, és a fura fogterhelés. Nem fog az zörgeni, de a persejnek rugalmasnak kell lennie a dekliben. A csapágy is kímélődni fog.

Viszont meghallgattam sztetoszkóppal mert van, és nagyon az az érzésem, hogy ez a durva hang nem a kispöcöktől jön. Inkább a kosarat okolnám. Az lehet kiverődve.
Még hogy fékpad...meg R6 adatok...dilettáns banda.
A 12-e lehet sanszos, a 13 nekem csúnyán tele van melóval, de nem akarom sajnáltatni magam. No induljon a nosztalgia party, Jose, mehetsz 100-as papírzsebkendőt venni, a szempárásodás elleni harc jegyében.
Ma délelőtt leműszakiztattam a vasparipát. Semmi gond nem volt, de ez a fékhatásmérés mekkora egy baromság. Kijelentik, hogy ők felelősséget nem vállalnak, aztán állj rá a görgőre, fékezzél, de ne ess el, meg úgy húzd a fékkart ahogy ők gondolják. Ráadásul nem volt XJ paraméter a gépben, így R6 fékhatást kellett produkálnom. Elég élmény volt a következő két évre.
Igen az a baj, hogy elég komoly méréseket kellene hozzá csinálni, hogy megmutassa mi a baja. De engem továbbra is az zavar, hogy a szervízkönyv is ekkora rést mutat. Vajon nem lehet, hogy a lamellák fogai vannak elkopva a kosárban és az adja ki ezt a hangot. Jó lenne valami megoldást találni rá.
Értem mit mondasz, de én félnék az a lyukat lekicsinyíteni, mert mi van ha a dekni és a kuplungfedél lyuka nincs teljesen egyvonalban, és direkt hagyták a japók ekkorára a rést, hogy majd valahova beáll, te lekicsinyíted a lyukat, aztán első indításnál összever mindent. Akkor meg inkább hallgatom tovább így...
Tudom nekem is mindig ezt a mondatot emlegetik, de ezzel engem egyáltalán nem szoktak megnyugtatni. Most lehet majd megpróbálok bele szerezni egy másik fedelet, aztán ha az is kivan akkor, vagy megperselyezetetni, vagy felrakóhegesztés és méretre esztergáltatni. Vagy valahogy csak meg lehet oldani ezt a dolgot.
Akkor elmondom, hogy a szerelőm mit mondott erre a problémára:
"Ez ilyen, ne foglalkozzá' vele"
Amugy most néztem a szervízkönyvét, ott legalább ekkora, de inkább még nagyon rés van az egyik képen.
Az az igazság, hogy hallani talán a felvételen, hogy egy nagyon picivel jobb, de tényleg csal egy kicsivel. Azt nem tudom, hogy abba a fedélbe vezették volna meg gyárilag azt a kinyomó rudat? Mert ha az akkorát kopott, akkor nemcsoda hogy zörög. Tulajdonképpen meg kellene próbálni megperszelyeztetni azt a fedelet, de csak valami nagyon laza illesztéssel a tengelyhez képest, mert nem lehet szoros a fedél forgása miatt.
Kardánosnak ott leszek én is.

Hooray for boobies !
Sziasztok
Kardános nagytesó jelentkezik a partyra!
Csongrád megyei XJ-sek nyeregbe!
A kuplunghangokat feltöltöttem:
Előtte: link
Utána: link
Fülre jobb lett, mondjuk nem sokkal, nem az igazi még mindig, de nem is a csapággyal van a baj, hanem azzal a fedéllel szerintem, ami nyomja össze a lamellákat. Szerintem idővel az verődik ki, és azért zörög az egész. De mivel okos jappán mérnökök nem tettek bele perselyt, így az egész fedelet cserélni kell. Nézzétek meg a képen (még fel is nagyítottam), hogy mekkora rés tátong már felül. Kép Amúgy a működés szempontjából nem számít, csak a hangja ami bántja a jó ízlésű ember fülét.
Ha ennyire szeretnétek kardánost látni Kecskeméten, lehetséges, hogy én is ott leszek!
Bár addig még sok víz lefolyik a Dunán...
Jó lenne legalább pár órát eltölteni veletek!
De ez még feltételes módban.
Üdv.:XJ750