-A lamellák nem kocognak a kosárban?
-A fedélben a "fogasléces" tengely mennyire stabil? Perselye van? Nem lötyög? Egyáltalán hogyan van megvezetve?
-Az egyész kupplung kosár mennyire stabilan űl?
-Mik azok a kopás szerüségek a "fogasléces" tengely végén?
-Hogy néz ki a kivett csapágy? Van rajta elhasználódás/kopás nyom?
-Mennyi a km a gépedben? (egész újnak tűnik a bendője)
-Kéne fotó a fedélbeli fogasléc fészekről is. Szerintem...
-Könnyen lejött a fedél? Nem szakad a tömítés? (Fel kell e rá készülni.)
-Tényleg csak 2 fedélvezető persely van? Ráadásul az is egyoldalon? Elképesztő!
-Próbáltad forgatni a kosarat? Nem üt? (Óra? mérős?)
-A kosár alsórész rögzítés tök stabil ugye?
Nekem még 3000 azt én is csinálhatom asszem...
A hang azonos.
Le van az is írva a gépkönyvben, hogy milyen hosszúnak kell lennie a rugóknak. Ha jól emlékszem 41.8 és 42.8 között valahol. Nekem az alsó határon van, de sztem ez csak a lamellák egymásnak nyomásának erősségét befolyásolja, vagyis ha gyenge lenne a rugó, csúszna a kuplung.
Képzeld el úgy, hogy azon a tengelyen, amibe beleakasztod a bowdent van egy fogaskerék, azon pedig ami a kuplungot kihúzza van egy fogasléc. Így amikor a tengely elfordul, a fogaslécen és a csapágyon keresztül kihúzza a tányért, amit az öt rugó nyom befelé. Sajnos semmiféle központi megvezetés nincs, lötyög az egész, és ez az új csapággyal is így van.
Azért küldök egy képet másik nézetből, hátha az jobb. Kép
Teljesen egyértelmű a leírás, csak azt ne látom, hogy maga az a kar, amelybe a bowdent akasztom bele, az hogy akad bele a kosárba, vagyis hogy mozgatja azt?
Kíváncsi vagyok, hogy javult e a helyzet. Várjuk a másik hangot, meg esetleg több képet.
Nagyon köszi
Miután ilyen hangok hagyták el a blokkot: link
ingerenciám támadt a kinyomó (kihúzó) csapágy cseréjére. Rendeltem is csapágyat a legközelebbi Yamaha kereskedésben, ára 3320 Ft volt illetve az alatta lévő acél alátétet is cseréltem, ami 900 Ft. Pikk-pakk meg is jött (4 hét), ma elhoztam, neki is álltam.
1. Leengedtem az olajat. Ez volt a leghosszadalmasabb művelet, mivel kellett találnom valami nagyon tiszta edényt, amiből majd vissza is tudom bele önteni az olajat anélkül, hogy összekoszítanám.
2. Kiakasztottam a kuplungbowdent.
3. Kitekertem a csavarokat és óvatosan kézzel lehúztam a blokk jobb felét.
4. Kitekertem a nyomórugókat tartó csavarokat (5db). kép1
5. Levettem a tényért, ami alatt a csapágy van.
6. Kicseréltem a csapágyat és a nyomólemezt az újra, leellenőriztem a ferodor lamellák vastagságát, majd elkezdtem összerakni.
Összerakásnál használtam tömítőpasztát, hogy ne csöpögjön a blokk (nem vettem új tömítést), meg nyomatékkulcsot, hogy nehogy túlhúzzam a csavarokat. Sztem nagyon egyszerű volt az egész, egyedül az olaj leengedés-visszatöltés macerás. Holnap feltöltöm az "after" hangot.
Néztem 7000Ft a tömítéskészlet. De egyenlőre úgylesz ez megoldva, hogy egy 650 Ft os csapot teszek a csőre. Aztán majd mikor lesz fölösleges lóvé rá akkor megcsinálom. De legalább tudom mi a baja. Köszi
Két esélyes. Ha a lehúzott csővön folyik és nem szanaszét, akkor a csap talp a alatti tömítés gátjai haltak meg, vagy a membrán ereszt el, ha kifolyik akkor a csapnál ment szét a tömítésed, vagy a membránod lukas. A rosszhír, hogy nem olcsó a tömítéskészlet! Bár a benga drágább.
Sziasztok.
Azt valaki meg tudná mondani nekem, hogy a benzincsapból miért jón nekem folyamatosan a benzin? Bármerre fordítom folyamatosan ömlik a benya...
Köszi
http://www.youtube.com/watch?v...
-A fedélben a "fogasléces" tengely mennyire stabil? Perselye van? Nem lötyög? Egyáltalán hogyan van megvezetve?
-Az egyész kupplung kosár mennyire stabilan űl?
-Mik azok a kopás szerüségek a "fogasléces" tengely végén?
-Hogy néz ki a kivett csapágy? Van rajta elhasználódás/kopás nyom?
-Mennyi a km a gépedben? (egész újnak tűnik a bendője)
-Kéne fotó a fedélbeli fogasléc fészekről is. Szerintem...
-Könnyen lejött a fedél? Nem szakad a tömítés? (Fel kell e rá készülni.)
-Tényleg csak 2 fedélvezető persely van? Ráadásul az is egyoldalon? Elképesztő!
-Próbáltad forgatni a kosarat? Nem üt? (Óra? mérős?)
-A kosár alsórész rögzítés tök stabil ugye?
Nekem még 3000 azt én is csinálhatom asszem...
A hang azonos.
Azért küldök egy képet másik nézetből, hátha az jobb. Kép
Kíváncsi vagyok, hogy javult e a helyzet. Várjuk a másik hangot, meg esetleg több képet.
Nagyon köszi
Miután ilyen hangok hagyták el a blokkot: link
ingerenciám támadt a kinyomó (kihúzó) csapágy cseréjére. Rendeltem is csapágyat a legközelebbi Yamaha kereskedésben, ára 3320 Ft volt illetve az alatta lévő acél alátétet is cseréltem, ami 900 Ft. Pikk-pakk meg is jött (4 hét), ma elhoztam, neki is álltam.
1. Leengedtem az olajat. Ez volt a leghosszadalmasabb művelet, mivel kellett találnom valami nagyon tiszta edényt, amiből majd vissza is tudom bele önteni az olajat anélkül, hogy összekoszítanám.
2. Kiakasztottam a kuplungbowdent.
3. Kitekertem a csavarokat és óvatosan kézzel lehúztam a blokk jobb felét.
4. Kitekertem a nyomórugókat tartó csavarokat (5db). kép1
5. Levettem a tényért, ami alatt a csapágy van.
6. Kicseréltem a csapágyat és a nyomólemezt az újra, leellenőriztem a ferodor lamellák vastagságát, majd elkezdtem összerakni.
Összerakásnál használtam tömítőpasztát, hogy ne csöpögjön a blokk (nem vettem új tömítést), meg nyomatékkulcsot, hogy nehogy túlhúzzam a csavarokat. Sztem nagyon egyszerű volt az egész, egyedül az olaj leengedés-visszatöltés macerás. Holnap feltöltöm az "after" hangot.
Azt valaki meg tudná mondani nekem, hogy a benzincsapból miért jón nekem folyamatosan a benzin? Bármerre fordítom folyamatosan ömlik a benya...
Köszi
Vége a nyaralásnak már Pesten vagyok!