Hozzatok létre találkozási pontokat az útvonalon előrébb is! Aztán meg a Gyöngyösiek, Pécsiek, Debreceniek NE Székesfehérvárra gyüljenek! Az értelem az lenne ha mentében felszaporodnánk.
Én egyébként szigorúan 2. és 3. rendű utakon köulekedem.
Ja és Földvár felé, de lehet az Apostagi új duna híd is! Megeggyezés kérése.
Berber nagyon köszi a segítséget,én Veszprémből indulnék de ha többen indultok Fehérvárról szívesen átmegyek hogy együtt menjünk,aki viszont jön Veszprémen át azt megkérném jelezze és egyeztetünk!
én elég gyakran járok Kecskemétre, és olyankor igen, Enying-Simontornya-Cece-Dunaföldvár az útvonal. Többiek nem tudom, mást terveznek-e, de ez a legjobb, szerintem.
Szia! Nekem is jónak látszik az időpont, és ameddig a koponyeg.hu ellát, esélyes a jó idő is.
Ja, ne húzz még egy strigulát, én vagyok Paragraf tesója.
Köszi ez jól hangzik. Tudsz várni szeptember végéig? Akkorra várhatóan lesz pénzmagom is :-)... A karbicserét meg úgyis csak téli leállásban fogom megejteni...
örülnék is neki csak lenne pézem meg műszakira is kéne vinni ,háááát maj lössz valahugy.Kérdezem halkan ,mi lesz a talival Kecskeméten,ha törik ha szakad megyek!
140/70-18 ez (14*7=98-13*7=91)=7 mm -el magasabb mint az eredeti. Ugye ez nem sok. Kopottan lesz jó méretü (14*6=84 kicsi) A 150/60-18 (15*6=90) meg kisebb lenne 1 mm-el. Az meg semmi. Viszont az oldalfal befelé dőlése kérdéses. Egy méreten túl már instabillá válhat, hacsak nem szélesebb a felni is..
Én csak azt mondhatom, amiben bizti vagyok.
Nekem a BT fenn van 1,5 éve. Soha nem csúsztam vele. Nem pályagumi, de nem az volt a cél se. Ha lemegyek vele 25 ekm-et akkor drága se volt. Vizen tökéletes, még azon se csúsztam meg, pedig 100 körül jöttünk. Bírja a 200-at, meg a hosszú túrát, ütést, padkát, pocsolyát, kátyút. Viszont felszed mindent, mert puha. Jól melegszik. Azért ezt választottam, mert 140-es párban, ami radiál is, akkor ez volt a legolcsóbb, és fontos volt a tartósság.
Méretek: A 140 kipróbált dolog, élményszerű (nekem 1 cm a majrém, és nem pályáztam), és mutatós, a többiek virslijéhez képest. A 150 mint lehetséges, bár nincs próbálva (csak a felnire szerelhetőség szab határt), de csak IRC-ben van méret.
Előre nem annyira ajánlott eltérni, bár én gondolkodtam rajta, de több szól ellene, mint mellette. (Az 1200 Bandit 130-as elsőjét vissza kellett venni 120-ra mert vezethetetlen volt )
Viszont mindenképpen egy tipusból gondolkodj előre-hátra (az összhang miatt), új gyártású (1 éves) és ha lehet radiál .
Én egyébként szigorúan 2. és 3. rendű utakon köulekedem.
Ja és Földvár felé, de lehet az Apostagi új duna híd is! Megeggyezés kérése.
Na Paragraf és Docile, akkor Fehérváron a Lidl parkolóban talizunk majd. Érkezésemre Várpalota felől számítsatok !
A link neve fellülírja a linket!
Itt a link!
A jelentkezés helye:
www.motorozz.hu
Pijáról, kajárol, szállásról mindenki maga gondoskodtatik!
A helyszínről készült képek közzététetnek!
Ja, ne húzz még egy strigulát, én vagyok Paragraf tesója.
A részleteket várom!
Valaki a környékről ? Veszprém/Székesfehérvár ?
Különben én is ilyet használok mióta a Heidenemjó megrázta a Seca elejét. A Lasertec egy isten.
Nekem a BT fenn van 1,5 éve. Soha nem csúsztam vele. Nem pályagumi, de nem az volt a cél se. Ha lemegyek vele 25 ekm-et akkor drága se volt. Vizen tökéletes, még azon se csúsztam meg, pedig 100 körül jöttünk. Bírja a 200-at, meg a hosszú túrát, ütést, padkát, pocsolyát, kátyút. Viszont felszed mindent, mert puha. Jól melegszik. Azért ezt választottam, mert 140-es párban, ami radiál is, akkor ez volt a legolcsóbb, és fontos volt a tartósság.
Méretek: A 140 kipróbált dolog, élményszerű (nekem 1 cm a majrém, és nem pályáztam), és mutatós, a többiek virslijéhez képest. A 150 mint lehetséges, bár nincs próbálva (csak a felnire szerelhetőség szab határt), de csak IRC-ben van méret.
Előre nem annyira ajánlott eltérni, bár én gondolkodtam rajta, de több szól ellene, mint mellette. (Az 1200 Bandit 130-as elsőjét vissza kellett venni 120-ra mert vezethetetlen volt )
Viszont mindenképpen egy tipusból gondolkodj előre-hátra (az összhang miatt), új gyártású (1 éves) és ha lehet radiál .