Most számolgattam, csurig nyomtam a gépet tegnap és 370km tettem meg vele az 4,3 l körül jön ki 110-130 között mentem és volt benne kis 160 fölötti is,ez ha igaz azért is örülök mert a sport dobok miatt azt gondolom magasabb lett a fogyasztás( megjegyzem ennyit megért).tényleg srácok hány litykós a tankunk,márcsak hogy jól számoltam-é?
Én ott leszek! Ha két nap akkó kettő. Ha December akkor muffot is viszek.
Nagyon klassz volt a tüzi! A Citad Elláról néztük aki egy várfogoly volt, és legurították erről hegyrő. Valami gellért az apja. Papja? Mindegy. Egy mocis rendőr mondta, merre mennyünk be a lezárás mögé. Hát még a szikra is a nyakunkba vót, annyira a közepébe lettünk a dógoknak. Mi szeretünk a közrpébe lenni! A széléről nem is az igazi az élet. Csapágyas lett a nyakam annyit kellett forgatni, mer nem bírták egyirányba lődözni, hanem löttek ezek mint a Törökök amikor Egert Dobózták. Ne ez a történelmi hűség!
Fiúk-Lányok,kb.másfél hónapja feldobtam egy kérdést lenne-e kedvetek egy találkozóhoz elég pozitívan áltatok hozzá. Kecskemét azt jeleztétek jól hangzik,nos én ma legurultam Kecskemétre és kerestünk helyet a találkozó számára és találtam egy nagyon tutit,könnyű meglelni,szép csendes kb. 2km a város ja még egy kis tó is van. Szóval a helyszín adott tisztelettel kérdezem a nagyérdeműt van kedvetek egy TALÁLKOZÓHOZ? És mikor legyen? Én olyan igazit szeretnék ami rólunk és a mocikról szól és nem a lóvéról.Max 2nap lehet sátorozni,sütögetni és megismerhetünk sok jó motoros cimborát no és meg csodáljuk egymás vasait. TESSÉK MEGSZÓLALNI hölgyek-urak! Előre is köszi
szia,nem vesztem el csak teli vagyok melóval,amúgy nem értek egyet a véleményezővel,először is csak japánba gyártják és eddig csak az új gépekre tették fel ami elgondolkodtató mert ezek szart nem csinálnak,másodszor azt én is aláírom nem verseny gumi tehát nem úgy fog,viszont kellően puha és elfogadhatóan tapad,a jóember biztos azt hitte ingyé kap egy pálya gumit, ja barátom ha borogatni akarsz vegyél rá olyan gumit amit arra találtak ki és az nem lesz ocsó! (De azért nekem sikerült a kékestetői szerpentinen megtúrósitanom és nem csúszkált)úgyhogy vannak ennél sokkal jobb minőségű gumák csak azokért nem ennyit kérnek.
Volt átutalás, meg PayPal is. (A PayPal jobb, eccerűbb biztibb. Angolok nem szeretik.)
A szállítási költség mindíg más. Ha nem írja fel a lapjára az eladó, jobb tőle előre megkérdezni, hogy elküldi e Mo.-ra és mennyi a legkevesebb összeg amiért jönne. Elvégre nem a postát akarjuk fizetni nem? Van fafejű, aki nem küld kelet-eu. blokkba. Sejtem miért. Nem csak motor cuccokat szerzek onnan. Szinte minden jobb áron jön be külföldről.
A motromat az eBay-röl raktam össze, egy két csavar és kis kütyü kivételével. A szállítási költség terület, méret és súly függő. Eddig a max 20~25€ volt (7000,- péz) németből. A min. progrip tankpad+benzinfedél védő+szállítás 998,- FT Hongkongból...
A tankpad itt volt 3 nap alatt. A német lustább. Volt hogy 1-1,5 hét is kellett. (Láncot itt vettem a Borsó Tibinél Fehérváron..)
Berber láttam hozzászólásaidat és szoktál belinkelni ebayes dolgokat. Rendeltél már onnan is? milyen áron szokták postázni illetve mennyi idő alatt ér ide?
Együtt érzek veled! Elképesztő, és azonnal le is szaladtam láncot vizsgálni. Nekem egy ócsak 17 eFt-os DID van fenn 12 ekm óta, de még nem kellett utánállítanom.
Higgyétek el nem vezetek nagypapásan. Bár most kicsit óvatosabb vagyok, mert feltörte a markomat a kormány....
Nekem is volt láncszakadásom, csak nálam a patentszem ment szét. Tulajdonképpen a láncom szakaszosan nyúlt meg, és a rossz út, meg az amúgy is egyenetlenül futó lánc szétrázta a patentszemet és a lánc elszállt. Ekkor tájékoztattak arról a motorboltban, hogy nem mindegy hány LE láncot vesz az ember !
Ami elszakadt az 40 LE változat volt. Most viszont 75 LE változat van fent meg se rezzen, 7000 km mentem vele és még nem állítottam rajta után! Megjegyzem ez most DID lánc.Lehet, hogy neked egy gyengébb változat volt fent.
a nittelő szem megvan. Az egész láncból egyébként kb 40cm maradt meg. Tehát 2 helyen is elszakadt. Az volt a mák hogy nem pánikoltam be abban a pillanatban. Mondjuk azóta elég sokat gondolkodtam rajta.
Nos, le tudtam fényképezni a membránt, igyekeztem mellé tenni egy mérőszalagot, hogy kb látszanak a méretek. Köszönöm, hogy megkérdezted a német ürgét, ha nem jönne össze ettől a magyarországi bontóstól a dolog, akkor mindenképpen igénybe venném a segítségedet.
Borzasztóan sajnálom, hogy ilyen történt Veled és le a kalappal előtted, hogy ilyen tempónál meg tudtad fogni a motort. Egy teljesen új D.I.D. láncnak, de egy bármilyen márkás láncnak sem szabadna elszakadni, még a legnagyobb terhelésváltás közepette sem. Írod, hogy helyesen volt felszerelve a lánc, gondolom itt a feszességre, egyenesfutásra és hasonlókra gondolsz. Meg kéne nézned a láncot, hogy hol szakadt el. Ha a nittelőszemnél, akkor a felszerelést végző szerelő hibája is lehet. Ha máshol, akkor anyaghiba. Én biztos futnék egy olyan kört, hogy írnék a D.I.D.-nek egy levelet, hogy mi történt, hátha féltik annyira a márka hírnevét, hogy reagálnának valamit. Sajnos alkatrészügyben nem tudok segíteni.
Sziasztok
Tegnap előtt este érdekes módon egyenletes tempónál elszakadt a zsír új d.i.d. lánc ami helyesen volt felhelyezve és az életemet kockáztatva a kanyarban leblokkolta a hátsó kereket 100nál. Szerencsére meg tudtam tartani a motort. Sajnos a lánc okozott gondokat még. Szétdarálta a felninek a középső részét amire a fogaskerék van felfogatva és felnyította a lengőkart is amit még meg is csavart. Okozott még más problémákat is de azokat házilag meg lehet oldani. Ha esetleg valakinek van elfekvőben egy lengőkarja vagy kerékagya az léci írjon.
Üdv
nekem bármikor jó ! Köszi, hogy utána néztél !
Nagyon klassz volt a tüzi! A Citad Elláról néztük aki egy várfogoly volt, és legurították erről hegyrő. Valami gellért az apja. Papja? Mindegy. Egy mocis rendőr mondta, merre mennyünk be a lezárás mögé. Hát még a szikra is a nyakunkba vót, annyira a közepébe lettünk a dógoknak. Mi szeretünk a közrpébe lenni! A széléről nem is az igazi az élet. Csapágyas lett a nyakam annyit kellett forgatni, mer nem bírták egyirányba lődözni, hanem löttek ezek mint a Törökök amikor Egert Dobózták. Ne ez a történelmi hűség!
A szállítási költség mindíg más. Ha nem írja fel a lapjára az eladó, jobb tőle előre megkérdezni, hogy elküldi e Mo.-ra és mennyi a legkevesebb összeg amiért jönne. Elvégre nem a postát akarjuk fizetni nem? Van fafejű, aki nem küld kelet-eu. blokkba. Sejtem miért. Nem csak motor cuccokat szerzek onnan. Szinte minden jobb áron jön be külföldről.
Milyen az IRC? Olvastam egy kritikát róla, hát rendesen letaglózott! Írj véleményt Te is!
IRC a Boncteremben
A tankpad itt volt 3 nap alatt. A német lustább. Volt hogy 1-1,5 hét is kellett. (Láncot itt vettem a Borsó Tibinél Fehérváron..)
Higgyétek el nem vezetek nagypapásan. Bár most kicsit óvatosabb vagyok, mert feltörte a markomat a kormány....
Senki nem jön Pestre?
Ami elszakadt az 40 LE változat volt. Most viszont 75 LE változat van fent meg se rezzen, 7000 km mentem vele és még nem állítottam rajta után! Megjegyzem ez most DID lánc.Lehet, hogy neked egy gyengébb változat volt fent.
Nos, le tudtam fényképezni a membránt, igyekeztem mellé tenni egy mérőszalagot, hogy kb látszanak a méretek. Köszönöm, hogy megkérdezted a német ürgét, ha nem jönne össze ettől a magyarországi bontóstól a dolog, akkor mindenképpen igénybe venném a segítségedet.
Tegnap előtt este érdekes módon egyenletes tempónál elszakadt a zsír új d.i.d. lánc ami helyesen volt felhelyezve és az életemet kockáztatva a kanyarban leblokkolta a hátsó kereket 100nál. Szerencsére meg tudtam tartani a motort. Sajnos a lánc okozott gondokat még. Szétdarálta a felninek a középső részét amire a fogaskerék van felfogatva és felnyította a lengőkart is amit még meg is csavart. Okozott még más problémákat is de azokat házilag meg lehet oldani. Ha esetleg valakinek van elfekvőben egy lengőkarja vagy kerékagya az léci írjon.
Igen, ő az! Nem győzöm megköszönni! Hétfőig nem vagyok Budapesten, amennyiben megfelel, hétfő délelőtt hívnálak miatta.
Megtaláltam! 30-3010508-on tudsz elérni, ha még aktuális.