Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Berber ebben a fogyasztásban valami csalafintaság van ! Valami nagyon jól el van találva a gépeden. Én soha nem szoktam a gázzal spórolni, nem is érdekel. Motorozunkvagy szarakodunk ? Ha néha mérem a fogyasztást, legtöbbször amikor túrázunk hosszabb úton, akkor olyan 4,7 literre jön ki asszonyostól cuccostól. Utazóm általában 110-120, ha lehetőség van rá a forgalomtól. De akinek 7 litert eszik a gépe , ott valami baj van. Gyárilag is 5 l körül van az érték ha jól tudom.
Valaki írta , hogy a kuplung csapágyat kiakarja cserélni mert szerinte az megoldja kuplung problémás hangját. Kiváncsi vagyok mire jutott, írjon ha már van valami eredmény!
Tudom én azt nagyon jól! De hát nincs másikra lóvém. Egyébként ezt is döntögetem elég szépen, (amennyire ezt lehet) és még nem csúszott meg , kíváncsi lennék egy jobb típusra, azt mennyire bírnám kordában tartani. Esőben viszont rendesen be vagyok sz...va. Mint a jégpálya.
Én most ruháztam be két új michelin pilot activ-ra. Nagyon meg vagyok elégedve vele. Végsebességre egyszer mentem vele kicsivel 190 fölött, haverom jött velem egy GSR-rel, de neki már 210-et mutatott. Valahogy az enyém kevesebbet mutat mint az övé. Kíváncsi lennék melyik a valós...
Heidenau ? Szigorúan tilos! Nem ide való, és életveszélyes.
A fordulattal nincs gond,a végsebesség egy kicsit gyenge. Én egyszer 170-et mentem, de akkor annyira beszitált a szuper Heidenau gumi, hogy halálfélelmem lett. A motorban viszont volt még, ezt tudom. Elképzelhető, hogy a kipuff az oka.
Sziasztok !
Kb. 3 ezer Km-t gurultam eddig, a fogyasztásom 4.3-4.8 l volt.
Nekem 100-as tempónál 4400-at forog a motor, de csak 160Km/ó
a végsebessége. Egy db angol gyártmányú Nexxus kipufogó van
fent / ami szinte hangtalan / , lehetsegés, hogy ez nagyon lefolytja
a motort ? Egyébként semmi panaszom a Divire.
Képek a membránról.
Persze, egyértelmű, hogy csak mozgó alkatrészekre vonatkozik. Pl eltörik a dekni, bontóból veszel egyet fillérért!
Sok igazság van benne... viszont nem mozgó/működő alkatrészt símán.

Amúgy szerintem az 4db ára. Ha nem akkor elképesztő!
A bontókkal az baj, hogy nem tudhatod hogy milyen állapotban van mondjuk ebben az esetben a membrán. Én még soha semmit nem vettem bontóból, akármennyire is fáj, inkább újat veszek. Ez az én véleményem.
Nah minden ok srácok, miskolci yamahahában 4200 Ft egy darab vaci új. Lehet nem gyári, de talán jólesz.
Azzal nincs gond, hogy jó e, a baj csak az árával van. Kettő van kilikadva, az már 45k. Nekem annyi pénzem tutira nincs.
Felhívtam az összes bontóst, eddig a legjobb ajánlat, hogy 18 ért komplett karburátor sort adnak. De membrán külön szarik adni nekem bárki. Faszba
Talán ez is jó lehet!
http://www.biker-world.hu/kate...(4BR)&hivo_cat_
id=32&h_hivoszint_id=3&h_cat_id=32
Huuha, csak az a baj, hogy egyáltalán nem értek az ebayhez, ráadásul nem is tudok németül. Ki tudnál okítani a használatáról? Vagy valami képpen tudnál benne segíteni?
A leg közelebbi találat... Itt
És minden hengered megy rendesen? Nem lehet gyertya bajod?
Fux hogy bajt okoz, de nézd meg az úszó tűszelepeket is, és valahogy az egyforma benzinszint sem ártana...
Ne hidd. Én sem kímélem a vasat. Ebben a hétvégi adatban volt Veszprém-Fehérvár folyamatos 140 is. Igaz a Bakonyban a kacskaring-on 100-110-el mentem, viszont volt kihuzatás bőven.
Nekem nem akkor puffog, ha gázon mégyek, hanem amikor még hideg, és húzogatom neki a gázt, akkor néha visszapuffant. Nekem a membránok tökéletes állapotban vannak.
Akinek esetleg van membrán, az ne tartsa vissza magát és szóljon.
Szia.
Ha jól emléxem Te mondtad a múlkor, hogy neked is puffog egy kicsit a motor, ha így egy gázon mégy.
Jelentem megvan a hiba oka. Szétrobbantottam ma a motort, és a karbiban lévő membránok ki vannak szakadva. Nekem csak az egyik oldali kipufogó csinálta, az amelyikhez a két középső henger megy ki. Abból kiszedtem a membránokat, és mind a kettőn, egy kb 7mm es vonalszerű hasádás látszik.
Én egyenlőre ennek tulajdonítom ezt a 6,5-7 körüli fogyasztást. Többieknek mi a véleménye erről a dologról?
Fogyasztásba azért gondolom az is beleszól, hogy kinek milyen a csuklója. Nekem 5.5 és 6.3 között szokott enni, legtöbb az 7 volt, de akkor nagyon kapta a gép az ívet. Most már nyugodtabb vagyok, de még így is sokat forog 6000 fölött. Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de az enyém ott kezd el igazán húzni. Félreértés ne legyen, nem száguldozok, csak az utazósebességig dinamikusan gyorsítok fel! Egyszer megmérem, hogy ha tényleg óvatosan megyek, akkor nekem is tud-e fogyasztani 5 alatt...
Bakker, meg kell tanulnom ezt az XJ dolgot, azt mindenkinek rendberaknám a vasát. Az nem állapot, hogy a benya teszi ki egy út nagyobbik költségét. Épp elég népnyúzás a koszt + kvártély
Igen, én is csínosnak éreztem magam a strandról kellett valahogy elhaladnom egy fekvőhelyig.. az meg is lett. Olyan szállást kerítettem a nagytemplom mellett 3300,- ért, hogy csak no! (A campingban 3000,-et kértek volna ) Valahogy le kéne gyüjteni ezeket az occó túrista ágyakat, és akkor haza se mennék hétvégén. Nagyon élveztem ezt a gurigát. Ugye Horvát kimaradt, a Sallerbeck elmaradt, nincs semmi extra az életben, hát gyíí.
Jöhetnétek többen is.
Ha nekem akár 5öt enne, akkor is a földhöz verném magamat.