Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia XJ750!

Én még nem használtam, csak felpróbáltam a mocira, viszont kölcsönadtam egy kollégának, aki Szerbiába ment vele ... holnap kapom vissza, meg várom a kritikát is Tőle
Látom, hogy Te az ülés felett használod! (itt említeném meg nem mellékesen, hogy csodaszép a motorod )
Arra lennék kíváncsi, hogy így nem kényelmetlen az utasodnak?
Én az ülés alatt húztam át a hevedereket, bár így nehéz az ülést felnyitni, mert eléggé kifeszíti a zárat
Az egyetlen negatívuma, hogy kissé szűkösen fog elférni a pasim lába, de sajna hátrébb nem nagyon tudom tenni, mert akkor már az irányjelzők vannak útban
Neked elfér kényelmesen?
Sorry!
Most olvasom, hogy a tiéd 400-as.Nem baj attól még a szabályzó lehet ugyan olyan mint a 600-asokban.
Szia XJRike!
Most olvastam vissza és látom neked is olyan oldaltáskád van mint nekem.Kb. másfél hónapja vettem és nagyon meg vagyok vele elégedve, sikerült párszor használni és az ára is valóban nagyon baráti.Te kipróbáltad már, hogy tetszik?Jövő héten indulunk Horvátországba, akkor lesz a nagy "teszt".Ő lenne az:
Szia Tramp!
Érdekelnek a motorok maradjunk annyiban!
Sajnos nem tudom a 600-asban milyen van mivel nekem 750-es a gépem.Mutatok képet az én feszszabályozómról.Ez két csavarral van felfogatva.Nem ismerem a 600-ast de nem hinném hogy gumipánttal fogatnák fel, azt biztosan csavarkötéssel rögzítik a ti gépetken is.De attól még lehet eredeti a szabályzó.
Sziasztok !
Ha minden igaz akkor a műszer megvilágító 12V- 1,7W x 3
Az üres, távolsági fény, olajszint, irányjelzők 12V- 3,4W
Sziasztok!
Szerintem bontasd le az idomot, hacsak nincs extra nőgyógyász újaid!
Foglalat nélküli izzó, talán 0,5w-os.
Nekem alapból narancssárgán világítja meg a hátteret.
Szia Berber,
Nem, még nem oldottam meg.
Legyártatni már nem lesz időm, így még hezitálok, mi legyen vele.
Azt mondták, ki lehet cserélni benne a bovdent, és ráforrasztani, de nem tudom, az mennyire lenne stabil
Kb. egyharmada van kiszálalódva ... nem tudom, kibírja-e a Lengyel túrát ... kb. 1000km.
Szerinted bír az még annyit, vagy mindenképpen cseréltessem ki előtte? ... esetleg érdemes-e megpróbálni a forrasztásos módszert?


Köszi előre is a tanácsot!
Látom hozzáértő vagy. Meg tudod mondani, hogy ez eredeti-e, mert nekem úgy tűnik, hogy ez nem az XJ-be való mivel ezen csavaros rögzítésre való lyukak vannak, de a gépemen olyan (hasonló) gumi pánttal van rögzítve, mint az akku.
Nem tudom odaadni, mert elösször megnézem a bontókban, hogy mennyibe kerül egy másik és ha nem bírom kiköhögni az árát, akkor "meghekkeltetem" ezt. Ezen beforrasztott alkatrészek vannak amit ki is lehet cserélni, ha kell. Gondolom te is ezt tennéd vele és nem szobadísznek kéne. Apropó, tudsz valaki buherátort aki meggyógyítaná?
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy a műszerfal izzó milyen típusú izzó?Meg hány darab van belőle? Érdekes módon nekem mindegyik kiégett.Vagyis így vettem. A másik kérdésem is ezzel kapcsolatos hogy a számlap azon része ahol az izzó fénye áthatol az szinezve van e vagy látszódna az is ha zöld vagy akármilyen más színű izzókat raknék bele?
Neki ...
Ha már úgyis leégett a fesz.szab-od (sajnálatos módon), én igényt tartanék a leégett darabra. Megoldható hogy valahogy elküld nekem. Persze a járulékos költségeidet megtérítem (posta). Előre is köszönöm!
Hogy kinek nézitek meg a motort?
Szia Tramp!
Itt bizony a feszszabályzód adta meg magát sajnos.De úgy néz ki, hogy ezt már valaki "meghekkelte" előtted!
Bontókban, vagy valamelyik külföldi aukciós oldalon nézd ,meg (pl.:Ebay).
Üdv.:XJ750
Sziasztok!
Szeretnék kérni egy kis segítséget!
Meghalt (amperszag, égésnyom, nincs töltés) egy elektromos kütyü a '91-es évjáratú XJ400-asomban.
Hibajelenség: nincs töltés, mert a feltöltött akkuval (teljesen újjat vettem) megy egy darabig a gép, majd meghal és utánna én is, mert tologathatom teljes menetfelszerelésben.
Talán a fesz. szabályzó lehet?
Ha a képek alapján felismeritek kérlek benneteket, hogy jelezzetek vissza! Ha esetleg van valakinek eladó akkor vevő lennék rá!
Előre is köszönöm a segítséget!
Aláírás:
Egy '66-os évjáratú, boldogtalan, dél-pesti XJ400-as tulaj.
15 óra körül voltam arrafelé! Hátul volt egy doboztartó! Ha jól tévedek kb. 23ezer km volt benne. Köszönöm a hozzászólást!
Nem most volt az olaj csere, már pár ezer km-rel ezelőtt, az előző tulaj követte el. Eddig teljesen átlátszó volt!

girl
Docile gépe néz ki külsőre úgy mint a tied, de az csak 93-as évjárat igazából. Nem mondtad, hogy mikor jártál a tacskónál. Ha ez 5-6 előtt történt akkor akár az a tesómé is lehetett volna.
Szerintem nincs azzal gond, ha fekete lesz az olaj egy idő után. Most volt olajcserés, vagy mennyi km volt benne, még átlátszó volt? Az enyém csere után az első méterben fekete lett. A kuplungod meg lehet csúszik egy kicsit, talán állítani kellene rajta. A fokozatokat rendesen veszi?
Helló Mindenki!
Tegnap elsétáltam a veszprémi nagy tesco előtt egy zöld xj mellett, nagyon csinos darab! Az enyém ikertestvére is lehetne!
Az enyémmel viszont van 1 olyan problémám, hogy a kémlelő nyíláson látható olaj elfeketedett! Három gurulással ezelőtt szinte teljesen átlátszó volt! Van erről valakinek valami tapasztalata? Ja, a három gurulás összesen kb. 200 km volt, és nem pörgettem nagyon, egyszer 5-ből 6-ba váltáskor húzattam ki 7500-ig, és kb. 5 másodpercig kipróbáltam vele a 170 km/h-t, utána 120-al gurultam vele. Egyébként úgy érzem, hogy nem úgy megy mint kellene, olyan érzés, mintha vissza lenne folytva, és ha behúzott kuplunggal megállok, akkor hajlamos magától leállni! Eléggé aggaszt a dolog és nem is merek menni vele! Van valakinek valami ötlete? Hálás lennék! Köszi előre is!
Üdv: xj600girl
Akkor én már nem is ajánlgatom a vasat. Az én moccom is eladó, persze ez se minden áron.
Én nemrég voltam vele a Balatonon, és innen a Bakonyon keresztül kell menni odafelé. Két személlyel, kb. 20 kilóval a topcase-ben volt a fogyasztásom 5,5l. Hiába, finom voltam és nőies ...
Még nem érkezett meg a csapágy. A "before" hangot majd a napokban felteszem valahova. Már van jó mikrofonom, a laptopot meg majd leviszem, illetve megpróbálom kamerával is felvenni, mert ha telefonnal csinálnám, abból nem lehetne hallani semmit.
hogy állsz a kuplungcsapágy cserével?
ahogy nekem is... 6,5-7 körül kajál nekem mindig... de úgylátom, hogy az ikertesó is...
Ezek szerinte nem szabad csodálkoznom nekem se a 6,5-7 literes fogyasztásomon. 7-et akkor eszik ha fel vagyok dobozolva, tanktáska púposra, és fent van az oldal táska is. Mind rettenetesen megpakolva, de a 6,5 az szinte mindig megvan.