Bontottan szerintem jóval olcsóbban meg tudod úszni. Van itt egy cég a Sugomotor, keresd meg őket az alkatrészek vagy bontók topikban, hátha szerencséd lesz.
Üdv minden márkatársnak!
Már 2. hónapja a tulajdonomban van egy sötétzöld xj600 1 hét szabadság és kb 1000 km megtétele után a benyomásaim nagyon jók a motor remekül dolgozik csupán egy dolog ami megkeseríti az életemet ugyan is az irányjelző megadta magát és valami eltörött benne.Begurultam Kéthelyen a Yamaha Bajnok céghez és megvigasztaltak hogy semmi gond meg tudják rendelni 56ezer hu.forintért. Nagyon meglepődtem mivel nem számítottam ekkora összegre. Tisztelt márka társak ha valakinek van valamilyen költségtakarékosabb megoldása kérem ossza meg velem .
Előre is köszönöm a segítségeteket .
Üdv
Volt neked is hasonló jelenséged?
Most egy szerelő emberke látatlanban azt mondta, hogy egyszer csinált egy ilyen motort, amiben valahol van a gyújtásban egy kondi, és az ment tönkre. Mondjuk a karbi szinkront mindenképp meg kellene ejteni...
Sajnos nem, nem akkora. Azt tök kezdőként nem bírná el. VTZ 250 '99-es verzió, 26 kW~40le, 156 kg, 37 ekm (igaznak tűnik) (Pöcsköszörű, majd összeszakad a súlyom alatt, de a nőt jól bírja)
Bari már gurulgat vele, váltja, szlalomozik, megvolt az első megcsúszása, dőlése is (megtartotta). Egy év azt kereshetem neki a 500-800 körülit. Szerintem
Hát elmetünk túrkevéig, hogy rájöjjünk: "Mindenki hazudik! (House)" ! Abban a sárga Yamahában volt legalább 70 ekm és 22 ekm-re pörgették vissza! Egy határ lom!
Fel vissza Pestre és a kettes számú befutó lett elhozva.
Lányok, itt az új benzintik:
Miután kicserélem a csapágyat, összerakom és elindítom, utána meg tudom majd mondani, hogy tényleg a csapágy szólt-e, de több mint valószínű az. Ezek az XJ-k amúgy is hangos kuplungú motorok, mert nem kinyomja hanem kihúzza a kuplungot, és a kihúzószerkezet nincs megvezetve, ezért tud zörögni.
Igen, magamnak fogom megcsinálni. A csapágyat és a csapágy mögötti nyomólemezt cserélem ki, illetve megmérem a lamellákat is, hogy kopáshatáron belül vannak-e. Majd beszámolok róla, hogy milyen lett illetve hogy mennyire volt nehéz kicserélni a csapágyat.
57100km. Hát az enyémre is ráférne egy kuplungcsapágy:D:D:D Van hangja rendesen. De szerinted csak azt kellesz kicserélni? Majd számolj már be az eredményről légyszíves. Nagyon kíváncsi vagyok... Magadnak csinálod?
Azt nézd meg, hogy nem-e keményedtek fel a karburátort és a műanyag légszűrőházat összekötő gumik. Mert ha igen, akkor mellette poros levegőt szívhat, amitől megkopik a karbi.
Aha köszönöm, nem vagyok boldog tőlle, de megnyugtató, hogy nem valami súlyosabb probléma. Tavasszal lesz karbi szinkron, aztán akkor megnézem majd hogy látok e esetlegesen valamit.Köszi a segítséget.
Nekem ugyanez a jelenség lép fel, a szerelőm azt mondta, hogy a karbik kicsit meg vannak kopva, emiatt a pillangó szelep mellett kap levegőt, és ez a kevés levegő + a főfúvókán "becsöppenő" benzin (amit a fals levegő szív fel) durran egyet. Nem kell foglalkozni vele.
Már 2. hónapja a tulajdonomban van egy sötétzöld xj600 1 hét szabadság és kb 1000 km megtétele után a benyomásaim nagyon jók a motor remekül dolgozik csupán egy dolog ami megkeseríti az életemet ugyan is az irányjelző megadta magát és valami eltörött benne.Begurultam Kéthelyen a Yamaha Bajnok céghez és megvigasztaltak hogy semmi gond meg tudják rendelni 56ezer hu.forintért. Nagyon meglepődtem mivel nem számítottam ekkora összegre. Tisztelt márka társak ha valakinek van valamilyen költségtakarékosabb megoldása kérem ossza meg velem .
Előre is köszönöm a segítségeteket .
Üdv
Most egy szerelő emberke látatlanban azt mondta, hogy egyszer csinált egy ilyen motort, amiben valahol van a gyújtásban egy kondi, és az ment tönkre. Mondjuk a karbi szinkront mindenképp meg kellene ejteni...
Úgy néz ki nekem minden idő megfelelő !
Bari már gurulgat vele, váltja, szlalomozik, megvolt az első megcsúszása, dőlése is (megtartotta). Egy év azt kereshetem neki a 500-800 körülit. Szerintem
Fel vissza Pestre és a kettes számú befutó lett elhozva.
Lányok, itt az új benzintik: