Hát Berber ezt jókor írod, amint a képen látod, éppen le lehetne cserélni a jobbos kipufogót, de egyelőre jó ez.
Viszont rettentően idegesítenek a tükrök, az hagyján hogy a jobb tükör elmászik a rezonanciától, de hogy síktükrök ! Először mindig megijedtem hogy mé' jönnek a seggembe', már megszoktam hogy minden közelebb van, mint látszik, de jó lenne domború tükör.
a Bázismotor-on nem írják, hogy sík, vagy domború amit árulnak, de remélem azért mert egyértelmű (ugye? )
Üdvözlünk köreinkben! Érezd magad jól, és írj! Az adatlap meg arra való, hogy legyen rajta valami adat. A képek is jó helyen lesznek ott. Meglátod több gépsárkány kipróbálása után is, csak becsülni fogod tudni ezt a vasat! Több Divi támadt már fel poraiból mint próféta! (Mégse lett egyháza sajnos )
Mint büszke újdonsült nagymotor és egyben XJ600S tulaj, csatlakozom a fórumhoz !
Szevasz vitarij !
A gépsas 1992-es évjárat szép műszaki állapotban
Megy a gép, belekerült az első 1000 km, Pécs-Szombathely 250 km eddigi leghosszabb távval
5l körül fogyaszt, kormány nekem is szitál ha elengedem, a gumi túlfújása is eredményezi, de normál nyomásnál is észrevehető, asszem olyan 60 körül csinálja, nagyobb sebességnél szerencsére nem.
Eddig nagyon meg vagyok vele elégedve, bár nincs viszonyítási alapom, csak a Simson 51 még a gimis évekből.
Jól bírja az oldalszelet, tegnap áthajtottunk egy kisebb viharon is Duka környékén az asszonnyal.
Majd küldök képet !
Úgy látom más sem tudott mukkanni az ügyhöz.... én csak hosszúban és olcsón tudok segíteni. A meglepő, hogy még nem hallottam Diviről amiben hátsó rugóstag probléma lett volna!
Az ebayon rengeteg jóféle gyári van... csak az átfutás rém hosszú a hétvégéhez képest
Nekem még mondtak olyat, hogy valameily gumi tömítés van elöregedve valahol és az csinál olyan dolgokat amiket nem kellene. Valamint van állítólag egy kondenzátor a gyújtásban, ami ha kiszárad szintén hasonló tűneteket produkál.
Köszönöm ,hogy felajánlod a segítséged.
Remélem a kombinált kapcsolóm ügye hála a csapat segítségének hamarosan megoldódik.Amennyiben nem gond alkalom adtán élek majd a lehetőséggel
Teljesen ugyanaz a jelenség van nálam is mint domi-nál, pedig a karbi szinkronon túl vagyok. Legutóbb gyertya csere volt, de semmi változás. Engem Berber nyugtatott meg, hogy nem nagyon kell foglalkoznom vele (benzin szegény keverékre tippelt nálam, bár nem eszik keveset a vasam).
Sziasztok
Hátsó rugóstagom megadta magát immár másodszor egy felújítás után. Tudja valaki a pontos méretét, vagy hogy milyen motorokba raktak ugyanilyen tipust (XJ 600 Div. 2003-as)?
Van valami ötletetek, hol nézzek utána egy működő használtnak? Egy-két bontót már hívtam, eddig nem sok sikerrel. Hétvégén túra, addigra bele kellene aplikálni :)
Köszi
Hihi, akkor nem én vagyok ezzel egyedül így
Kerestem volna rajta belpiacos xj400hoz gázbovdent, mert itthon cirka 12000Ft-ért kínálják ... de sajna én sem boldogultam
Köszönöm a linkeket valóban sok minden található az oldalakon.
Jelenleg még nem vagyok birtokában az ebay-röl való vásárlás ismereteinek de törekszem rá. De azért reménykedem egyéb számomra egyszerübb megoldáson
Nem normálisak a Yamaha kereskedők! Én is lepattantam róluk párszor. Ha lejjebb nézel, és van e-bayos indíttatásod, ezeket a dolgokat a töredékéért lehet beszerezni. Volt alkatrész amit nekem 180 eFt +AFA áron akartak hozni, és az e-bayról 13 eFt összegért sikerült beszerezni. Megpróbálom megint berakni a keresőmet. Próbáld értelemszerűen keresni a dolgokat.
Kedves xj 600girl!
Köszönöm a segítséged megnéztem a honlapot igaz index kapcsolót nem találtam de írtam egy emailt talán kapok választ tőlük.
Néztem a motorod nagyon szép
Üdv laci
Szia! Nem tudom pontosan, hogy mikori a motorod, de itt találsz 1999-eshez ( az enyém ilyen ), ha visszább mész, akkor pedig évjárat szerint tudsz keresni! Remélem sikerül! ( Ahogy néztem, ezen az oldalon pont a tizedéért van! )
Üdv a klubban: xj600girl
Bázismotoros jobbos tükröm van és közelebb vannak a verdák mint a balosban. vacak érzés de meg lehet szokni.