Szervusz Berber! Para bátyja vagyok. Nos, tegnap du. megtelefonált, hogy izibe fotózzam le a két levetett kipuját- ez meg is történt, viszont elfelejtettem átlőni a képeket. Amint hazaértem, pótolom a hiányosságot. Az egyik elég "karcos" ahhoz, hogy neked megfeleljen.
Hihetetlenek vagytok! Hát nem látjátok meg benne a kompozícíó őszinteségét? Az egyszerűre és tökéletesre való törekvést? A sallangmentes szépséget? A színvilág Benettonos hangulatát? Hiszen ez egy motor! És mint olyan a gazdályának szíve-csücske. Tükrözi örömét és bánatát (leginkább) lekének egyszerűségét (khm..).. Mindent elkövetett, hogy a közeli gazdaságos boltok kínálatából valami nagyot, művészit alkosson?
Nekem 30.000 km-ig semmi szitálás nem volt. Múlt héten kezdtem érezni, aztán erősödött, főleg 2 tartományban 30-60km/h és 90-110 közt. Kivettük az első kereket, centírozás, kb 15gramm eltérés, - ami azért nem olyan sok valljuk be -, és most újra nincs szitálás.
Ennek a vasnak a készítőjét is meg tudom érteni. Látszik hogy nem bolti bevásárlásra használják, legalábbis a hatalmas oldaldoboz alapján nagy túrázós tulajra asszociálok.
A motornak annyira egyedi (és csúf) a a megjelenése, hogy nem valószínű hogy az alkatrész tolvajok nagyon piszkálni akarnák. Igénytelen masina, amit az ember nem sajnál ha esetleg eltaknyol a szerpentinen és elhagy róla ezt-azt.
Szerintem zseniális kompozíció a maga nemében
Sziasztok!
Sajnos megválok szeretett Divimtől 94-es évjáratú, 55e km, megkímélt állapotban, most műszakiztattam...Ha van érdeklődő ismerőseitek között vegyetek fel msn-re és megbeszéljük: attila81(kukac)vipmail.hu.
Képek róla az adatlapomon
Rengeteg oldalt elolvastam már ezzel kapcsolatban, de rá kellett jönnöm, hogy SENKI! sem tudja az okát! Alapvető ok a meredek villaszög. A hajlamot egyértelműen ez okozza. Ezen ugye nem variálhatunk. Az összes többi már találgatás.
Megköszönném, de előtte kérdezd meg itt a fórumon (képpel) nem e kéne valakinek, mer ezek nagy kincsek, azt ha nem nekem 1 is elég, a lomabb, tanulmányi céllal. Lehet ellépek arra.
Akkor van egy pár dobom, amit úgy is kidobnék a lomtalanításnál.
Ha érdekel, csörögj a 30-3010508-ra.
A kormány gátló állítható csillapítású, kíváncsiságból felrakom.
Az enyémben már 40ezer van, ha lehet hinni az órának.
Szerintem ez a szitálás valami összetett dolog lehet, minden kopott egy kicsit.
Ez összeadódhat egy bizonyos frekvencián.
Húúú nagyon köszönöm aranyom, de neked frankó Sitó dobjaid voltak, kár volna értük.
Amúgy oktatni voltam nősténykét rutinra. (Jön egy csutakolással! ) Ebben a zacc időben is lóra ült gyakorolni, én meg sz@rrá áztam, sárosodta gépestül. Ha a KRESZt leteszi (ami necces ) a rutin menni fog neki !
A dobot csak szét akarnám vágni, hogy mi van benne, mert átalakítanám az enyémet. Tetszik a gyári, de tényleg nagyon folytja a gépet. Amúgy meg féltem a fogyasztásom. Az a 4 liter nem vicc! Azt tisztelnem kell. A dob meg azonnal megnyitja a csapot ha hozzányulok, de az agyon folytás meg a blokknak árt.
A kormánygátló, sajna csak tüneti kezelés. Úúúútálni fogod! Én ültem BMW K1300RS-en amin volt. Az első lassú kanyarban halálfélelmem lett. Nem tudod elképzelni, az ember be akar fordulni, a motor meg mint egy kazánlemez oldalra dől nyilegyenes kerékkel. Igaz fel volt húzva állatira. Szokni kell. Mozdony lesz belőle, semmi kanyar csak nyílt pálya. Nem tudom az enyém miért nem szitál, dunsztom sincs, pedig már 27 ekm körül tartok. Igaz nem viszek dobozt, rendben van az eleje, 2 éves a gumim, törött volt, és az egyengetett pipákkal sántikálok ? nem tudom.
Ha tetszik az enyém, van itt helyben a Borsó Tibinél, Yamaha szárral (itt az egyik balos! nem jó akármi) két szár hosszúságban. 3000,- péz Szerintem másutt is elérhető.
Be akartam ugrani hozzád meló után kipu ügyben, de nem találtalak otthon, aztán siettem csapatépítő tréning név alatt futó ivászatra, ippen most értem vissza. Ha emlékszel a régi dobjaimra, akkor azokból esetleg válogathatsz kedvedre. Az egyik egész szép állapotban van, csak egy pöttyet bemauttult az állásban, de felpolírozom secc perc alatt, a másik meg nem kicsit karcos, lehet hogy pont őtet keresed
Az otthon leledző családot kértem hogy kattintson már pár aktuális képet a csövekről, ha megkapom a képeket, akkor továbbítom feléd.
Találkozott már valaki azzal a jelenséggel hogy menet közben felvillan az olajnyomás megszünését jelző izzó.megállok, leállítom a motort, leveszem a gyujtást, visszatesem és még mindig világit, még egyszer leveszem visszarakom és akkor már nem.megyek megint vele egy darabig és ugyanez.olajmennyiséget ellenőriztem és az pont középpen van. maga az érzékelő csesződhetett el vagy mi lehet a gond?
Nekem van két garnitúra gyári dobom, az egyik garnitúra lomtalanításra érett a másik pár még használható. A bal oldali sérülés mentes.
Gondolom neked a cső csatlakozása kéne, az ép mindegyiken még a tűzkarika is benne van.
A szitálással én is sokat bosszankodom 60-70 km/ó- jelentkezik, kormány lengéscsillapítót szerelek rá a hét végén majd beszámolok a tapasztalatokról
Szia xjpalee üdv a nyeregben,csak szólok hogy a tükreid nem gyáriak,ha javasolhatom vegyél rá olyat ami neked jó,én is ezt tettem és tuti a dolog így. Az XJ-sek istene legyen veled !
és mivel mosást sem vállalsz, neki láttam.. de hiába. Nem lesz olyan mint a tiéd. A fészr nyomokat hagyott a lelkén, és a bőrén is.
A motornak annyira egyedi (és csúf) a a megjelenése, hogy nem valószínű hogy az alkatrész tolvajok nagyon piszkálni akarnák. Igénytelen masina, amit az ember nem sajnál ha esetleg eltaknyol a szerpentinen és elhagy róla ezt-azt.
Szerintem zseniális kompozíció a maga nemében
Sajnos megválok szeretett Divimtől 94-es évjáratú, 55e km, megkímélt állapotban, most műszakiztattam...Ha van érdeklődő ismerőseitek között vegyetek fel msn-re és megbeszéljük: attila81(kukac)vipmail.hu.
Képek róla az adatlapomon
Palee Pécsen Tiborc utcában is tudsz rendelni tükröt elég baráti
áron. Kb 4000-5000/ pár.
Üdv.
Egy viszonylag jó összefoglaló
A géped viszont csodaszép! Beájultam!
Akkor van egy pár dobom, amit úgy is kidobnék a lomtalanításnál.
Ha érdekel, csörögj a 30-3010508-ra.
A kormány gátló állítható csillapítású, kíváncsiságból felrakom.
Az enyémben már 40ezer van, ha lehet hinni az órának.
Szerintem ez a szitálás valami összetett dolog lehet, minden kopott egy kicsit.
Ez összeadódhat egy bizonyos frekvencián.
Amúgy oktatni voltam nősténykét rutinra. (Jön egy csutakolással! ) Ebben a zacc időben is lóra ült gyakorolni, én meg sz@rrá áztam, sárosodta gépestül. Ha a KRESZt leteszi (ami necces ) a rutin menni fog neki !
A kormánygátló, sajna csak tüneti kezelés. Úúúútálni fogod! Én ültem BMW K1300RS-en amin volt. Az első lassú kanyarban halálfélelmem lett. Nem tudod elképzelni, az ember be akar fordulni, a motor meg mint egy kazánlemez oldalra dől nyilegyenes kerékkel. Igaz fel volt húzva állatira. Szokni kell. Mozdony lesz belőle, semmi kanyar csak nyílt pálya. Nem tudom az enyém miért nem szitál, dunsztom sincs, pedig már 27 ekm körül tartok. Igaz nem viszek dobozt, rendben van az eleje, 2 éves a gumim, törött volt, és az egyengetett pipákkal sántikálok ? nem tudom.
Az otthon leledző családot kértem hogy kattintson már pár aktuális képet a csövekről, ha megkapom a képeket, akkor továbbítom feléd.
Találkozott már valaki azzal a jelenséggel hogy menet közben felvillan az olajnyomás megszünését jelző izzó.megállok, leállítom a motort, leveszem a gyujtást, visszatesem és még mindig világit, még egyszer leveszem visszarakom és akkor már nem.megyek megint vele egy darabig és ugyanez.olajmennyiséget ellenőriztem és az pont középpen van. maga az érzékelő csesződhetett el vagy mi lehet a gond?
Nekem van két garnitúra gyári dobom, az egyik garnitúra lomtalanításra érett a másik pár még használható. A bal oldali sérülés mentes.
Gondolom neked a cső csatlakozása kéne, az ép mindegyiken még a tűzkarika is benne van.
A szitálással én is sokat bosszankodom 60-70 km/ó- jelentkezik, kormány lengéscsillapítót szerelek rá a hét végén majd beszámolok a tapasztalatokról