Tudod mindíg peremgyűrűig töltöm, azt ennyit mutatott a kút... azt ha ennyi hát ennyi. A napi km, meg 277 pont nullán. Nem is mentem tartalékkal. Még ment volna 2 litert. Elképesztő ez a motor....
Tudod, az a gond, hogy Te a motorozásról beszélsz, én pedig a jogosítvány letevésről. Miért áldozna valaki 2x időt, pénzt, energiát a kategóriák miatt. Szerintem a Te jogosítványodba sem azt írták, hogy A korlátlan, csak 600- asnál nagyobb gépet vezethet. Én sem az mondtam, hogy irány a Hayabusa, hanem ha a kor megvan, nem érdemes duplán dolgozni. Vezethet a korlátlannal is 40, 50, 62, 100, 190 LE-t is fokozatosan.
Köszi Berber! Megnézném az idomot ha tudsz küldj képet róla meg az árát. Tel: +3630 326 5279. NAGYON FONTOS EZ NEKEM! Az új xj egyébként nem nagy szám a régihez képest (szerintem). Tavasszal ki próbáltam meg jól megnéztem. Az előzőkhöz szólva csak annyit, hogy egy elfeküdt megpakolt moci felállítása azért combos. Sajna már csak tudom.
Előre is köszi a cuccot!
Minél több km-t nektek!
Sziasztok !
Egyetértek XJRikével !
Szerintem ha olyan a hozzáállása az oktatónak is, akkor sikerül
fog a korlátlan jogsi megszerzése . Lehet, hogy kicsit több
munkával fog járni, de ezért vannak a kihívások. Ezek szerint
sok helyen az álomtanulót szeretik oktatni a legjobban !
Sok sikert !
Kicsit lehiggadok a dologgal kapcsolatban azt lehet írok egy vitriolos tesztet... az ára jól jönne.... a hétvégén vagy 450 km-t sikerült a vasba préselni, és még nem értem haza... közben mondatok, kifejezések, keringenek bennem róla, pl. hogy a nap fénypontja volt amikor felfőzte a tojásaimat kb. 10 perc alatt, meg hogy a férfias kipufogókat nőies csiklóra cserélték, meg olyan a hangja, mint az "Orion űrhajó kalandjaiban" a Varangyok járműveinek, bár inkább hangja sincs. Az egyetlen pozitívum az a futómű és a +18 le ami jól kijön. A keskeny ülésről nem írok, mert annyira nem tűnt kényelmetlennek. Ja és az a mindent átható "tejfölös doboz" feeling.. ehhh... szóval nem írok róla ok?
aszem rátapintottál a lényegre,TISZTELD A MOTOROD ÉS ÉSSZEL VEZESS!GRATULA! Persze a köv mondatoddal Nem értek egyet! Velünk fiukkal nem fordul elő olyan ,hogy elveszítsük az egyensúlyt
Akkor talán én vagyok itt az egyik ellenpélda.
Berber, ezt a pár sort a barátosnődnek üzenem:
SOHA nem vezettem motort, még simsonnal is csak egy kört ha mehettem, aztán jött a késztetés, hogy letegyem a jogsit.
Rögtön korlátlanra mentem, nem lévén kedvem újra meg újra vizsgázgatni, stb. ...
Az oktatóm nagyon rendes volt, megtanította a kuplung használatát, az első köröket úgy tettük meg, hogy szaladt mellettem, és mondta, mit csináljak
A leg gerinctelenebbnek tartom, ha egy nő alatt szándékosan megborítják a motort, hiszen mi csajok épp a súlyától félünk a leginkább, hogy nem lesz elég erőnk megtartani, meg sztenderre tenni ...
Szóval szerintem, ha túl vagy már a lázadó korszakodon(benőtt a fejed lágya), és tisztában vagy a képességeidel, meg a tapasztalatlanságoddal, és ehhez mérten kellő tisztelettel vezeted a majdani motorod, akkor nyugodtan nekifuthatsz rögtön a korlátlan jogsinak!
(Engem pl. meg is dicsért a vizsgabiztos, hogy nagyon szépen motorozok )
Nem művészet megtanulni, csak nem szabad elfelejteni, hogy TISZTELD a motorod, és ÉSSZEL vezess!
A súlyát pedig úgyis érzed egy idő után, de még a fiúkat is van, hogy megvicceli a vasuk, ... és berántja Őket a pittypangosba
Van egy barátnőm, aki "A" KRESZ után hasonló esetből kifolyólag Akorl.-ra íratkozott át, ősszel vizsgázott, most pedig tépi a haját, hogy hogy lehetett ennyire marha, mert a 600-as túra vasra kevés a korlátozott jogsi
Persze lehet, hogy nem mindenki így gondolja, ... én csak leírtam az én véleményem ...
Köszi az ajánlásokat! Sajna az egyik az előző típus a másikról meg már el kelt minden. A sugo motort még megpróbálom meg most szét néznek Németországban is. Minden ajánlást köszönök és továbbra is szívesen fogadom.
Az esemény egyébként úgy történt, hogy az autók stb egy kis olajat belehordtak a beton dilletáció közé és rá esett az eső. Így az első kerék irányíthatatlanná vált a hátsó meg meg indult oldalra.
Még jó, hogy nem mentünk gyorsan, és nem jöttek autók.
És a helyiek is nagyon rendesek voltak. Most úgy érezzük újjá születtünk. Üdv mindenkinek!
Tomitata nagyon sajnálom,mi történt? hallok valami alkatrészről szolok természetesen.A mocimhoz az alkatrészeket a sugó motortól szereztem be,viszonylag jó áron.tel:06306258400 Robinak hívják a srácot egy telefont megér.
Sziasztok! Múlt héten feleségemmel balesetet szenvedtünk szarajevóban és a mi sérüléseinken kívül sajnos a motorunk eleje is csúnyán összetört. Ha tudtok kérlek segítsetek alkatrészekben és tippekben. Hol találok esetleg alkatrészeket, olcsón,hogy bírnék javítani a motoron? Előre is köszönöm mindenki segítségét.
Sziasztok szerencsésebb nyarat mindenkinek!
Szevasztok,ha már téma szeretnék én is tapasztalatot mondani. Berber története szerintem nagyon jól tükrözi a valóságot,persze vannak akik áldott érzékkel születve felülnek egy nagyobb gépre és minden előélet nélkül motoroznak, probléma nélkül ülik meg a vasat.Én annak a híve vagyok amit az oktató ajánlott,végig "lépcsőztem" a létrát amíg 600-ra ültem,és hogy miért hiszem hogy jobb így? Egy kicsi motoron mind a súly mind az erő nagyjából arányban van,megtanultuk kezelni a technikát KUPLUNG ami a legfontosabb,első,hátsó fék,csúsztatás stb. és persze hogy hogyan kell esni.Azok akik így kezdték sokkal stabilabb tudással (technikai) rendelkeznek mint a többiek,és ebben mindenki egyet ért.Az én barátném is ebben a cipőben jár,azt ajánlottam neki motorozzon simsonnal fél-egy évet, utána nézünk egy jó pörgős 250-est, kínozza 1-2 évet aztán arra ül amire akar,és persze a kezdő motoros szerintem menyjen ki az erdőbe ,mezőre és ott is nyüstölje a vasat,igazi jól felkészült motoros lesz belőle! Hát én így gondolom
fejidom 219€
műszerek 85€
ez meg egy álltalános kereső
remélem jók a linkek...