Sziasztok!
Egy kis segitséget kérnék tőletek.Mi a véleményetek egy 1982-es xj650-ről.Úgy motorikusan,mint futóműileg.És még egy fontos dolog lenne,ami nekem feltűnt.Az elképzelhető hogy ezeknél a tipusoknál kétféle hátsó kerék méret lehetett?Mert amit én néztem ,ha jól emlékszem 18 as volt,ami meg nekem tetszene, az ettől kissebb.Talán 16-os, de nem biztos.Ha valakinek lenne eladó hátsó felnije,vagy tudna valahol egy helyet ahol fellelehető ilyesmi,azt szivesen venném.Előre is köszönöm a hozzászólásokakat.
Hát xjRikie ez tényleg szép túra lesz,irigy is vagyok kellően de kaland mentes legyen az utatok azt kívánom no és persze a paripa jól bírja! Én Horvátba készültem de sajna nem engednek el szabira úgyhogy erről lemaradtam.
Kb. 1000km, ez krisztiánfz6 léptékével mérve olyan, mintha leugranék a boltba
Négy naposra terveztük, vasárnap este érkezünk, ha minden flottul megy
Remélem, hogy a szaladóm is bírni fogja ... 2 személlyel ... némi cuccal a Tátrában
Nyugalom, a Kék túrára itthon leszünk, szóval ha találkozni akarnál, részemről OK
Ez nem lesz kis túra, kicsit irígy is vagyok ám rád Meddig lesztek oda? A Kék túrára hazajöttök? Én tegnap voltam Egerben, sajnos csak kocsival, de hamarosan a mocival is meglátogatom a környéket.
Üdv yamahaxj
Akkor majd gondolok Rád, augusztus 20-án indulás Auswitzba, útba ejtve Krakkót, Donovalyt, Wieliczkát, Árvaváralját ...
Szállás lefoglalva, már alig várom az indulást
Egy kicsit idén kevesebb az időm a netre, még ha nem is írkálok sokat,de be-be nézek az oldalakra.Deauvillben is csak beugró vagyok.Ajusztrijába, Cseheknél és átutazóba Lengyelelknél voltunk idén a paripával, meg hetente egy-két alkalommal Ajka-Öskü melóba.Motorral terveztem Ópusztaszert is,de kocsi lett belőle.Jövőre megint jó lenne egy hosszabb túra.Nagyon izgatja a fantáziámat a lengyelországi lágerkiállítás Auswitzban, vagy Horvátország látványosságai. Még egy "bolyongós" fedezd fel Hazánkat útba is beneveznék.Ezeken agyalok majd télen.Idénre már csak rövidebb kiruccanás férhet bele.
Hali! Azért örülök, hogy nyílvánvalóan olvasod a fórumot, és nem válaszod jött pü-re néztél be!
Van arra Dauvillben fórumélet? Gurulgatsz? Vagy csak a melóba? (Tudom hogy Osztrákban voltál. Azon kívűl!)
Itteind vagyok e! A szívem csücske az XJ-vel marad az biztos. Egy teljes hét családi pihi volt a csendes és igen szép Tisza-tó
környékén és végre öt év sóvárgás után láthattam Ópusztaszer nevezetességeit .Mindenkinek csak ajánlani tudom a környéket.Nagyon baráti szállásárak és nyugodt helyek.Ha valaki egy kicsit pörgősebb életre vágyik, akkor Abádszalókot ajánlom, ha pedig nyugodtabb helyen lenne, akkor Tiszafüredet.
Sziasztok,
Ma megérkezett az új nyeregtáskám
Fel is próbáltam, és szerintem csúcs lesz, 12590Ft pedig baráti ár érte
Csatolok róla fotót, meg ígértem anno xj600girl-nek képet arról, hogy hogyan van leengedve a villán a kormányom, azt is felteszem ...
Na erről a szitálásról annyit, hogy lehet gumifüggő a dolog. Lásd az én esetemet : a Seca 900 a Heidenauval NAGYON szitált, a Metzeler Lasertec-el kicsit SEM.
Azt azonban hozzá kell tennem hogy a Heidenau sem alapból szitált - egy nagyon meleg napon, agyonpakolva, egy nagy sebességű mocizás után jött elő a probléma. Gyári új guminak, legyen az olcsó vagy drága, nem szabad szitálnia.
Ja és még valami - Ha új gumit veszünk, az első dolgunk legyen megnézni a gumi GYÁRTÁSI IDŐPONTJÁT. Ott van az oldalán...
Monnyuk én is belefutottam már nagynevű márkák silány sz@rába... (soni, ople, fócvagon, wirpol... ) Az az emlegetett persely a teleszkóp csúszógyűrűje, az egyik a szimering alatt (3.22), a másik a szár végén (9.28). Szerintem ha ezek lotyognak, az nem jó omen. A magyar ztakon meg igenis 25-35 ekm-nél cerélni kéne. Mondjuk nem esik szét, de bizonytalan a működése. Apropó egy dilettáns ötlet: Esetleg el lehet forgatni a szárakat némi javulás elérése végett. Mégse ugyanott csúszik tolyásra.
Üdv Berber! Ok, ok szerintem sem olcsó és ócska a Continental, azért is vettem ezt. Ettől függetlenül én már nem lepődök meg semmin. Találkoztam már márkás cuccal, ami gagyi volt, szóval simán el tudnám képzelni, hogy a neves gyártó csinál egy olcsó, de sz.r terméket.
A villaszög nem rossz ötlet, mivel kicsit hosszabb villát sikerült bele kerítenem, mint az eredeti volt, lehet, hogy nem lőttem be jól a hosszát? Milyen csúszóperselyre gondolsz amúgy?
Szóval kösz az ötletet, ennek is utánajárok...
Sziasztok! Köszi Berber a kapcsolatot, meg a fel ajánlott cuccokat.
A email címem: tomitata@freemail.hu
Sokat segített az a pár tanács amit adtál tegnap. Most várok a németországi alkatrész vadászatra.
Most be fejezem mert menni kell tüzet ótani.
Üdv mindenkinek!
Ez az "olcsó" gumi szöveg nagyon gáz! A Continental NEM olcsó gumi, NEM pontatlan, és főleg NEM ócska!
Ez a szita kérdés olyasvalami, mint a kupplung hang. Idővel előjön. Nem esemény után azonnal. Nekem is elkezdett enyhén hullámozni, kemény kihuzatáskor, persze mélyen limit alatt 25000 km környékén, aztán szinte szinig visszatoltam a villákat (előzőleg 2cm-re fel voltak húzva), egyéb okból, és hirtelen volt-nincs szitálás! Villaszöggel kapcsolatos a dolog egy része. Amúgy meg ha a szárak nincsenek rendesen megvezetve, símán adódhat ilyesmi. A csúszóperselyre gondolok. (Olcsóbb rendberakni, mint drága gumit venni kipróbára)
Nemkell feltétlenül újjat. Csak olyan használtat vegyél, hogy jólegyen. Vagy valakitől kérj egy kölcsön gumit ami biztos, hogy nem üt. Érted esetembe másról nem lehet szó, mert sose volt törtve, szóval csak erre tudok gondolni.
Az a vicc, hogy a baleset után kapott új gumit, de állítólag az olcsó gumikban simán van annyi gyártási pontatlanság, hogy üssön.... De csak a próba kedvéért venni egy új és drága gumit, hááát. Mondjuk, ha biztos lennék benne, hogy megoldja a problémát, akkor megtenném, de így....
Szia.
Ugyanezek a tünetek megvannak nekem is. A gumis azt mondta, hogy elkezdett ütni a gumi és az a baj. Nincs kizárva, hogy a baleset során a gumi elkezdett ütni.
Üdv mindenkinek!
Hosszú idő után ismét itt vagyok a fórumon. Sokat olvastam XJ-k ről és többen panaszkodtak kormányszitálásra. Nekem semmi ilyen jellegű panaszom nem volt, így nem is foglalkoztam vele.
Volt egy balesetem, amiben rendesen amortizálódott az eleje a gépnek, de összeraktam. Először úgy tűnt, hogy minden tökéletes. Aztán egy szép napon.... nekem is elkezdett szitálni az eleje. Először csak finoman, aztán egyre vadabbul. Most elkezdtem végére járni a dolognak (valószínűleg több kisebb dolog együttes fennállása okozza a problémát) és még nem találtam meg mindent...
Szóval:
1.) raktam fel hátsó dobozt és nagyobb sebességnél ez okozhat szitálást. Először erre gyanakodtam, mivel a doboz felrakása után vettem észre először a problémát. (ettől függetlenül nem hiszem, hogy ez okozná, de +tényező lehet, vagyis hozzáadódhat az egyebekhez)
2.) szitálást okozhat a lógó kormánycsapágy - nálam rendben van
3.) szintén problémás lehet a kerékcsapágy - nálam ez is rendben
4.) kicentíroztattam a kereket (baleset után új felnit és új gumit kapott) - valamennyit segített, de nem oldotta meg a problémát. Érdekesség, hogy a gumis úgy érzékelte, hogy üt egy kicsit maga a gumi (Continental) kb. 1500-2000 km van benne (ezt most nem akarom lecserélni, de simán lehet, hogy a gumi okozza)
5.) nem látszik, de előfordulhat, hogy az első tengely is kapott egyet, így ha lesz keret azt is kicserélem, hátha segít....
Egyenlőre itt tartok, más ötletem nincs a szitálásra, de próbálok a végére járni.
Ja és még egy érdekességet mondott a gumis: Figyeljétek a szelepet, mert az erős igénybevételtől berepedezhet az oldalfala és akár le is törhet...
Egy kis segitséget kérnék tőletek.Mi a véleményetek egy 1982-es xj650-ről.Úgy motorikusan,mint futóműileg.És még egy fontos dolog lenne,ami nekem feltűnt.Az elképzelhető hogy ezeknél a tipusoknál kétféle hátsó kerék méret lehetett?Mert amit én néztem ,ha jól emlékszem 18 as volt,ami meg nekem tetszene, az ettől kissebb.Talán 16-os, de nem biztos.Ha valakinek lenne eladó hátsó felnije,vagy tudna valahol egy helyet ahol fellelehető ilyesmi,azt szivesen venném.Előre is köszönöm a hozzászólásokakat.