Én a Pirellimet szeritnem nem úgy használtam akkoriban, ahogy azt illett volna és nem nagyon melegedett. Gurultam pár Hondással 1-2 hónapja és akkor már folyamatosan szinte égett hátul a Pirelli. Szépen tapadt is, csak hát hamar elkopott, én még 1 szezont reméltem tőle, de hiába (kb 8-10E km-t mentem le vele).
Most Dunlop Arrowmax van fent, óccóé volt, de 6 éves. Nem nagyon tudtam gurulni vele az utóbbi időben, így még a formaleválasztó nagy része is fent van. Jó vaskos a majrécsík még. De most vannak a nagy melegek, a forró aszfalton egy kicsit bátrabban lehet koptatni.
A motoromon meg már szinte minden készen van amit kigondoltam rá. Beépíttettem egy riasztót (szereléssel együtt 10E). Távirányítóval indítható a motor és piszkos érzékeny. Még nem volt időm finomhangolni, csak arra volt jelenésem, hogy elhozzam a gépet a beszerelőtől és meghallgassam, hogy mennyire idegesítően tud visítani. A motor majd csak akkor kerül esztétikailag is arra a szintre amit kigondoltam, ha már vége lesz a szezonnak. Akkor majd kap egy szép fényezést.
Nem kell levenned! Fenntről hozzáférsz de vakon talán még lentről is. A lámpatok bal alsó és jobb felső sarkán van az állítócsavar 4 cm-re a rögzítőtöl...
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni ismét.. A fényszórómat szeretném lejjebb állítani,mert nagyon magasra világít.
Azt szeretném megtudni,h le kell-e venni az első idomot is,vagy hozzá lehet férni a lámpához egyszerűbben? Egyáltalán tudom-e állítani, és hol?
(A gyári 18.000-es bukócsőnél nem tudnak olcsóbban után gyártottat sem készíteni ahol én érdeklődtem.)
Előre is köszi a segítségeteket. Üdv
Szerintem mindegyik jó! Paragraffal azt néztük, hogy a Pirellije kevésbé melegedett, mint a Bridgestonom, de mégis azt kiáltják jobbnak. Ezt a ContitGo-t személyesen nem ismerem, nagyon jó is lehet. Frissebb fejlesztés, mint a miénk. Egy biztos: Új gumi, jó gumi! Nem nyúlhatsz mellé. Csak a pénz beszél. Én a szélessebb profil (140) és extra árkedvezmény miatt választottam. Nem bántam meg. Túlzásba viszont ne ess!
Az attól függ mire keresed. Mert hacsak nincs 17-es felnid hátul , fel nem rakod az XJ-re. Márpedig saccomra 18-asod van.... ettől aztán leszűkül a választék.
Ajánlott méret 18/70-140 elöl meg a párja 110/80-17 (120/70-17 ?)
Szana szét kerestelek! Találkoztam Diával, Matskával Marcsival, a fehérvári topikról. Összejöttünk 2 XJ-sel da Vilman urat senki se látta! Lehet, csak azon az összekötő szakaszon fordultál? Csesszus, megint kimaradt az erotika sátor! Mindíg lemaradok a tovább képzésről! Mostmár így fogok megpusztulni...
Jelentem a feladatot sikeresen elvégeztem! Köszönöm a segítséget mindenkinek! De Berber nélkül nem nagyon sikerült volna, ugyanis megtaláltam a lapított csődarabot is, és azzal már elég nagy erőt tudtam kifejteni, hogy elforduljon! Amikor alkalmam lesz rá, a menettulajdonságokról is beszámolok!
Most Dunlop Arrowmax van fent, óccóé volt, de 6 éves. Nem nagyon tudtam gurulni vele az utóbbi időben, így még a formaleválasztó nagy része is fent van. Jó vaskos a majrécsík még. De most vannak a nagy melegek, a forró aszfalton egy kicsit bátrabban lehet koptatni.
A motoromon meg már szinte minden készen van amit kigondoltam rá. Beépíttettem egy riasztót (szereléssel együtt 10E). Távirányítóval indítható a motor és piszkos érzékeny. Még nem volt időm finomhangolni, csak arra volt jelenésem, hogy elhozzam a gépet a beszerelőtől és meghallgassam, hogy mennyire idegesítően tud visítani. A motor majd csak akkor kerül esztétikailag is arra a szintre amit kigondoltam, ha már vége lesz a szezonnak. Akkor majd kap egy szép fényezést.