üdv kollegák,
korábban szerettem volna az egykori xj600s alkatrészeimet, felszerelési cikkeket olyan motorosokra bízni, akik bizonyára legalább olyan örömmel hidegindítóznak reggelente, mint ahogyan ezt én tettem. köszönöm, hogy ennyien megkerestetek, azonban a francia utazást követően, sőt, az alatt is egy rendkívűl agilis valaki egyszerűen lekoptathatatlannak bizonyult, a szupernyomulósabb fajtából való, szóval minden cuccott (gumiköpenyeket, láncot, lánckerekeket, fékbetéteket, gyertyákat, szűrőket, plexit, bukócsövet, lámpát, tápszivattyút, feszültésgszabályozót stb) kirámolt, megkeresett vmi autóval, mesélte, neki is ilyen mkp-ja van, szóval bepakolt, fizetett is és elgurult... remélem, nem gond, kellemes időtöltést a nyeregben,
üdv
Az átalakítás szerintem minimális, és ez volt a cél,az Y-tól a dobig új cső lett hajlítva rá de a gyári felfogatásokat megcsináltam hozzá ugyan úgy,az ülés alatt a vázon van egy kis csöcs oda van rögzítve a dob esztergáltattam hozzá két közbetétet és hajtottam két kipu. tartót,ennyi.
És mennyit kellett átalakítani a felfogatáson? Mert én is tervezem most két karbon akra kipuff beszerzését és felszerelését. Csak nem tom h miket kellett hozzá átalakítani.
a KIPURÓL, srácok ez valami isteni,igen berber sajna a gyári dob nagyon fojtott babettás, a hangja gyönyörű lett szép mély duruzsoló ( ma többen rákérdeztek ez 1000-es?)ha húzod neki kicsit ordít de nem zavaró,olyan mintha bele tettek volna még 60 pacit,a moci harapósabb ,nyomatékosabb lett alacsonyabb fordulatról sokkal jobban reagál,én nagyon élvezem így a járgányt egyszóval megérte melózni vele-érte,nagy élmény! Bocs fiuk de egyenlőre hangot nem tudok adni nincs mivel felvenni de rajta leszek az ügyön,de látom BERBER nem lakunk messze egymástól ha van kedved szívesen átgurulok,HM?
makimi, a gumiról az a tapasztalatom hogy HA ! ez az, egy cimbi 500 kawáján van ilyen iszonyú kemény,és nagyon csúszik én még azt is éreztem hogy a mintázata miatt rázta a mocit,viszont soha nem kopik el.
Nyonyá má föl egy videót a hangjáról! Tudod sokkal zaccossabb gépekkel van tele ez a site... elkéne egy dögös XJ vidi! Megaztán nagyon érdekel az erdmény is. Most hogy talikra is járok, sajnos az enyém nagyon Babettás a visitók mellett ... mintha gyenge lenne. Pedig nem...
Sziasztok! Fiúk-lányok, elkészült rég szerettem volna valami ilyesmit és szerintem klassz lett, és a hangja baromi jó ja és nyomatékosabb lett a gép.A kritikákat elfogadom lehet valakinek tetszik és valakinek nem Ilyen volt......
Szevasztok!
Csak szeretném veletek közölni, hogy készen lett a mocim!
A szelephézag állítás, a karburátor beállítás+szinkron, és a lánc-lánckerék cserék!
Kú..a jó lett a gép! A fogyasztásom most olyan 5-5.5L között van 120km/h-nál!
Arra gondoltam ezzel, hogy nem használtam ki kellő intenzitással a gumi külső részeit. Nem mertem annyira döntögetni a motort mint mostanában és ezért nem is nagyon tudott a gumi felmelegedni.
Megnéztem a lapjukat. Már változott az ár. Mindenesetre tedd el ezt a nyilvános hírdetményt, szerelkezz fel a fogyasztó védelmisek teló számával és rúgd szét a seggüket!
Szerintem azt a 8 eFt-t elírták! Fuxbizti! Mindenki ezzel járna ha így lenne! Az beszerzési ár lehet ! A honlapokon előfordulhat. Persze ragaszkodj, és emlegesd a fogyasztóvédelmet , és azt is tudd, hogy nem arra veszünk gumit amennyivel járunk , hanem a mi a gyári előírás! Az meg H .
Csak zárójelesen jegyzem meg, hogy a Divivel lehet 200-al sepretni. Bizti. Tudom. 2xis. Oda-vissza.
Tehát nem helyes, ha S-essel merészkedsz.
Ma elmentem érte. A csajszi megcsinálta számlát, majd kiatták a gumikat.
A hátsó ok, de az elsőn feltünt, hogy nem 57H, hanem 57S, amit kiadott a srác. Megnéztem a számlát és azon is 57S volt.
Visszamentem az ügyfélfogadóba, jeleztem a problémám. Gyorsan összefutott ott pár ember a cégtől, mondták, hogy csak sebbességhatárban van különbség. A H jelű 210 km/h-át bír, míg az S-es csak 180-at.
Kérdeztem nincs -e a H jelű, nem mintha 180 felett mennék, de eredetileg azt néztem ki.
Raktáron nem volt, a diszpécser körbetelefonálta a beszállítókat, senkinek sincs raktáron, sőt azt mondták neki, hogy bizonytalan, mikor lesz.
Kérdeztem mennyivel lenne több, mondja a csaj kb 2000 HUF-al lenne a H jelű több.
Mivel azt mondták semmi különbség nincs az H és S között csak a sebességhatár, így elhoztam.
Kíváncsiságból utánanéztem ennek az S jelűnek. A gumi cég honlapján, ahol eredetileg a H-t rendeltem 17 300 HUF-ért, ez az S jelű: 8 154 HUF!
Máshol 9-10 eFt körül van. Mivel 17.00-ig voltak nyitva már nem vették fel a telefont.
Szóval nem kicsit át lettem b.....a.
Nyílván tudták, hogy ez a gumi fele annyiba kerül, gondolták nem veszem észre, hogy H vagy S. Amikor rákérdeztem senki nem mondta, hogy ez kb. fele annyiba kerül, eladták H jelű árán.
Holnap hívom őket, kíváncsi leszek mit mondanak, visszaveszik-e, vagy a különbözetet odaadják-e?
Amúgy valaki mit erről az S - H jelűről? Jó lenne az S-es is? Nekem "túl olcsómnak" tűnik?
Szóval ez van srácok, lehet én vagyok tapasztalatlan, bár ez nem változtat a lényegen, mert ők tudatosan lehúztak!
korábban szerettem volna az egykori xj600s alkatrészeimet, felszerelési cikkeket olyan motorosokra bízni, akik bizonyára legalább olyan örömmel hidegindítóznak reggelente, mint ahogyan ezt én tettem. köszönöm, hogy ennyien megkerestetek, azonban a francia utazást követően, sőt, az alatt is egy rendkívűl agilis valaki egyszerűen lekoptathatatlannak bizonyult, a szupernyomulósabb fajtából való, szóval minden cuccott (gumiköpenyeket, láncot, lánckerekeket, fékbetéteket, gyertyákat, szűrőket, plexit, bukócsövet, lámpát, tápszivattyút, feszültésgszabályozót stb) kirámolt, megkeresett vmi autóval, mesélte, neki is ilyen mkp-ja van, szóval bepakolt, fizetett is és elgurult... remélem, nem gond, kellemes időtöltést a nyeregben,
üdv