Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv kollégák!

Mit szólnátok ha a találkozó helyszíne Tatabányán a Turulmadárnál lenne?
Ez is szép hely!
Üdv.:XJ750
Berber köszi a véleményt,ducati mellett dehogy nem annak van a nyitott száraz kuplungja ha jól tudom,amúgy azért tetszett amit írtál mert én pont ugyan így gondolom,tuti hogy meg lehet oldani valahogy sok ilyet csináltam már és sokszor csak valami kis kügyü volt a megoldás,a szezon végén neki is állok az biztos.
Sziasztok!

Ma vettem négy NGK gyertyát. Most cserélem először, mióta megvan a motor.

NGK CR8E van benne, Louis boltban az eladó CR 9E gyertyákat adott, hogy az optimális?

Utána néztem, valóban CR8E a belevaló!

Mi a különbség, jó a CR 9E is? Tudtok erről vmit?

Cseréltessem be?

Ja, a XJ találkozót én is támogatom, Dobogókő látványos környék, már rég jártam arra, szóval részemről ok.

Be kellene lőni az időpontot. Júli közepéhez mit szólnátok?

Köszi! Széles utat!
Töltsd már ki az adatlapod pajti! Amúgy nagyon egyformának tünnek a vasjaink, csak e ne cserézzük!
Gyanús nekem ez a tétel, hogy jó lesz neked: link
Ez cuzamme 35 € ~ 10500 Ft (az se piskóta... igaz)
Próbálok adni egy linket az e-bayra ami leválogat. Ebben Európa van benne, necsak Német. Mivel nem tudom a típusod, nem tudok jobban szűrni..
Szöveges:
http://fahrzeugteile.shop.ebay...

link


Ha nem müxol, bocs, nem az én hibám...
Az nem egy jó árnak tűnik! Azért a hazai bontókat is nézdd meg, bár én tegnap mentem neki egy .... 35 eFt-ért akar adni egy 900-as első teló rugót ami használt! Az új ár párban 25 eFt! Szóval vannak abnormális tagok.
Ez csak azért lehet, mert Ducati mellett nem álltál még! Azóta nem foglalkoztat ez a kupplung hang. Azt is mondhatnám, hogy az XJ egy csendes jószág. Amúgy a kupplung szerkezete erősen eltér a többi verdáétól. Ez ki húzza a kosarat, és nem kinyomja. A mechanika a fedélben van kialakítva, és nem egy mérnöki csoda a szerkezete. Semmi megvezetés, kontaktus nincs a kosárral, ezért nem együtt futnak. Ettől van a zaj. Amit viszont nem értek, az az, hogy hogyan lehet csendben eleinte? Márpedig ha csendes is tud lenni, akkor javítható is. Namost az enyém még nem zajos, meg olajcserém sincsen, így nem állok neki kísérletezni.
Én az e-bay-en nézelődtem. Van esetleg valami konkrét beszerzési csatornád?
Lupus hallanád az enyémet, hogy szól a kuplungja rosszul lennél tőle, de semmi gond vele, sajnos ez tipus jelenség. Ha meg állok vele a városban sokszor behúzom a kuplungot, hogy ne halljam. Az én gépemben 45 ezer km. van de semmi gond a kuplunggal/ mármint a hang hatáson kivül /, úgy, hogy nem kell aggódni. az okát magyarázta a szerelőm, de nem egészen értettem, azt mondta, hogy a kuplungház két részből áll és az ver bele egyik a másikba. Valami ilyesmi.
köszi a megnyugtató választ ,már az enyémnek is van kicsi hangja,de amúgy mi lehet, vagy csapágy vagy lánc? azért érdekelne mert nem tudom, még nem szedtem szét ezt a típust. köszi
típus probléma, nem nagyon kell vele foglalkozni.
Sziasztok,lenne egy kérdésem kedves ismerősömnek is xj -je van 600-as,szépen megy a moci minden okés de ha járó motornál üresben jár a kuplung felől rágós,darálós hangot ad,ha behúzod a kuplungot szépen fütyül elhalgat,ez mi lehet egyedi gond vagy típus probléma, ha van ez ügyben tapasztalatok kérlek írjatok. köszi
Porlasztó beállítás ? Mé az is lesz ? A Fater nem is mondta...
Köszönöm a segitséget a plexi lehet össze jön nekem bal elsö index kellene de most egy srácnak van egy 650-turbo ja az nagyon hasonlit az enyémre töle sok alkatrész tudok szerezni.hát igen ez a fránya D-tipus eléglesz felujitani de ha sikerül szép lesz
Én spec mennék ha lenne találka az fux. Most hétvégén is megyek a: http://roadtigers.extra.hu/ren... -ra
Engem a szex sátor érdekel, ja meg a porlsztó beállítás
2000-ért türhetős dolog.
Hmmm. Akkor pedig kötelezően nézd át a kötéseket, mert azok okoznak átviteli ellenállást sokszor. Szerintem a gerjesztőkörnél bukik a töltésed. (Csak sacc) A fesz.szab. vagy rossz vagy jó általában. Amúgy nem hiszem, hogy németből 25 ropi egy szabályzó. Annyiért már fél XJ kapható... (no jó túloztam csak 1/4 )
Köszi! Valami töltés van, mert ha fogyasztót teszek rá, akkor tartja a feszültésget. Nézegettem már a feszszabaáylzót, de elég húzós (25 eft körül van).
Még egyszer köszi!
Budapest környékén nagyon szép hely és igen jól motorozható Dobogókő, ahol lehetne XJ Találkozót szervezni.
Vagy lehetne találkozót szervezni a Komáromi Monostori Erődben is, de ott van belépő kb. 1000 Ft/fő. De ezért meg tudjuk nézni az erődöt is és van ott tér, megbeszélhetjük pl. miért csörög hidegen az AC.
Bilaca
Upsz! Valakitől szerezhetnél egy kölcsön fesz.szabályzót, csak kipróbára mielőtt beruházol. (nekem sajna nics ilyen)
Az nem semmi, ha ez a motor fekve is tud muxolni!
Szerintem neked töltésed sincs. Ha szerencséd van akkor az összes töltéssel kapcsoltos csatlakozást letisztítva+végighúzva megjavulhat (generátor, fesz.szab, miegyéb). Ha ekkor sem emelkedik 12V fölé, rámérhetsz a generátorra, hogy nincs e szakadás/zárlat. ha ez is jó akkor marad a fesz.szabályzó/generátor csere. Ezek jó eséllyel kaphatók, és a fesz szabályzó egyéb típusokban is előfordul. A generátort mint LIMA keresd német nyelvterületen. Remélem segített a süketelésem.
Sziasztok!

Van egy 1987-es XJ600-om. Nagyion ritkán járok vele. Valami gond van a töltésével, mert lehúzza az aksit, ha megyek vele. 12 V fölé nem nagyon megy a töltés, ha még pörög akkor sem. Az aksi új Varta, azzal nem lehet gond. Milyen ötletek van?
Tudtok ajánlani egy jó szerelőt Budapest környékén, Dunakeszin lakom.
Előre is köszönöm!
Nagyjából én is erre gondoltam, nem azt akartam mondani hogy csak úgy bárhova befolyhat az olaj... Így jár az aki éjszakás után felkelve rögtön beül a gép elé.
Igen tulajdonképpen logikusnak tűnik az eszmefuttatás. Mindig jobb mint a gyűrűtörés