Lényegében ez az ára arra vonatkozik mint amilyen az eredeti.Esetlegesen megoldható bonyolultabb is de az az árán látszódna is.Mivel drágább lenne mert a gépnek többet kell rajta dolgoznia.
Több fotót láttam már egykerekes, sőt street fighter Diviről is. Gyakorlatilag a fűnyírómmal is tudok egykerekezni, csak gáz és kuplung kérdése. NEM arra való.
No a féktárcsa már jó áras! Az teccik. És ha már fehér háziszárnyas, akkor már olyat kaszabolsz lézerkarddal amilyet akarsz. Gondolom a hullámos szélű is müxölne, spéci hűtő vágatokkal.. Nem csak ez a szokvány luggatott szita.
Ez lehet aktuálissá tevődhetne nekem hamar.
Hogy Divivel lehet-é ekkerekezni azt nem vágom, de a nagy Secával lehet . Még annak ellenére is, hogy kardános.
De a Seca nem arra való. Meg a Divcsi sem...
Amúgy közgazdásznak tanulok, de érdekelnek az ilyen dolgok és elég rendesen utánajárok. Meg mindig is szakmát akartam tanulni csak hát a szülők meg....
Na megvan a körülbelüli árak, a hátsó lánckerék és a gumi gyűrűs lánc kb 23000be kerül. Az első fogaskerék sajnos nem megoldható. Azt meg kellene rendelni a nagyvasról 4000ft-ért mert a lézer ki tudja vágni csak ugy felmelegszik hogy elolvadnak a recék amik a tengelyre fognák. Van sima láncos variáció is de szerintem ez a lánc nem drága de igény esetén megbeszélhetjük.
Ezek mellett most akciósan féktárcsa lehetőség is van:
első féktárcsa:14000ft
hátsó féktárcsa:11000ft
Ha valaki mindenből kérne az még kaphat kedvezményt. Várom a jelentkezőket ha vannak :D
De ezek tájékoztatás jellegű árak. Részleteket e-mailben a reimer.mark88@gmail.com-on tudunk megbeszélni.
aha értem a válaszodat. Azt biztos, hogy a lézervágó, az tuti lehet. Meg tudnád majd írni a típusát? Milyen vastagságig tud vágni?
Ez a hőkezelés csak egy ötlet volt, ami úgy logikusan következett nekem, de ezek szerint nem így van. Amúgy mi a végzettséged?
Az miért lesz jó? A kipu a 4az1 es? Nekem nagyon bejött a gyári.
Apropó. Van valami cégem aki tud pl. Castrol 10w-60 full szint racing olajat ~9000,- Ft-ért 4 litert árulni. Meg van occóbb is. pl. BP olaj. Ha valakit érint.
Nem, nem így van. Ez a gépezet a most kaphatok egyik legfejlettebb verzió ami ipari szinten megvásárolható. Az alapanyag egy szivacs szerűségen fekszik fel ami alatt egy erős elektromágnes tartja fixen az alapanyagot. A lézer tökéletesen merőlegesen fekszik rá az alapanyagra.Így nincs olyan ferdeség amire te gondolsz. A fogak srégségét is a lézer tudja alakítani mert szögben rááll. Amúgy meg különböző erősségeket is lehet rajta állítani így akár gravírozni is lehetne vele. Pontosság ügyileg a vágása 0.001 mm-ig 100%-ig pontos. (öveget is vágtunk vele, tökéletes volt). A láncot pedig nem én gyártanám le. Van már egy bevált beszállító franciaországból aki teljesen d.i.d. minőségi láncokat szállít olcsobban. Ja és a az edzettség még. Na nem tom h mennyire értesz hozzá de az nem teljesen van úgy ahogy te mondod. Az első fogaskerék keményebb a hátsóhoz képest mivel kevesebb fog van rajta. Igy egyenletes a kopás a 3 tényező között. Ha minden ugyanolyan keménységű lenne akkor egyenletlenül kopna. De ha kéred akkor megedzhetjük a fogaskereket de akkor az szinte nem is kopik de a láncodat megeszi akár milyet is teszel rá.
Ja és hétfőn lesz meg a4az1-ben kipufogóm!
Bendorf tipusú!
Már nagyon várom!
Valakit érdekelne a régi kipufogóim? Én 55000ft-ra gondoltam érte!
Sérülésmentesek!
Meg még annyi, hogy a lézer, ahogy kivágja a darabot, annak lesz a vágott felület mentén egy bizonyos oldalferdesége, hogy ki tudjon esni a darabtálcába. Ez a ferdeség az fogja erdeményezni, hogy amég a lánckerék nem kopik egy kicsit, ami ugye egy lánckerék anyagnál nem kellene, hogy hamar bekövetkezzen, egyenletlen lesznek a láncgörgők terhelései. vagy nem így van?
Szia!
Ne haragudj semmiképp ne vedd kötekedésnek a következő kérdéseket, csak a kíváncsiság hajt.
Azt hogy fogod megoldani, hogy a fogak oldala megfelelő szögben legyen megköszörülve. Mert ugye azok valamilyen szögben meg vannak köszörülve?
Másik, hogy a lánckerekek gyárilaf különböző hőkezeléseken esnek át. Tehát attóé függetlenül, hogy az anyagminőség ugyan az lesz, azt ugyanúgy alá kell vetni az adott hőkezelési eljárásoknak nem?
Meg annyi, hogy a láncot is Te gyártod?
Úgy látszik megvalósulni kezd a legyártás. Már csak 1-két nap. A lánckerekek ugyanabból az alapanyagból lesz lézerrel kivágva mint az eredeti és a féktárcsák is szintúgy. A lánc meg minőségi és nem ratyi lesz.Árral már tényleg hamarosan jelentkezem.
Vigyázz az olcsó lánccal mert lehet, hogy drágább lesz mint gondolnád! Saját példa rá. 2-3- ezer forinttal volt olcsóbb ,viszont szakaszosan megnyúlt, úgy hogy félidőben eldobós lett. Kicsivel drágábban kb. 21-22 ezerért vettem a mostanit, kb . ötezeres futás teljesítmény, még nem kellett rajta húzni! Meggondolandó, mi a drága, és mi az olcsó! Ja természetesen lánckerekeket is illik cserélni rajta.
Egy darabja már papucsban+pólóban nyomulok...
Nem türöm a bőrszerkót.... valahogy. Ez a túrázósdi igen kiapadt nekem. Megyek én is rendesen, de az élvezet munka közben van csak meg. Majd visszakérdezek erre B.boglárra...
Nincsen semmi duzzogás csak kevés az életre felhasználható
idő egység .Motorozás is általában hétközben melóba Öskü-Ajka,
meg improvizált hétvégi rövidebb (Graz-i Louis ) lepattanások.20-tól viszont szabi és nagy kaland a Cseh fővárosba és a hegyekbe ("nászút) motron-bontron .Nem mertelek eddig zaklatni mert fázós vagyol , de egy guriga már elkelne.
Ez lehet aktuálissá tevődhetne nekem hamar.
De a Seca nem arra való. Meg a Divcsi sem...
Na megvan a körülbelüli árak, a hátsó lánckerék és a gumi gyűrűs lánc kb 23000be kerül. Az első fogaskerék sajnos nem megoldható. Azt meg kellene rendelni a nagyvasról 4000ft-ért mert a lézer ki tudja vágni csak ugy felmelegszik hogy elolvadnak a recék amik a tengelyre fognák. Van sima láncos variáció is de szerintem ez a lánc nem drága de igény esetén megbeszélhetjük.
Ezek mellett most akciósan féktárcsa lehetőség is van:
első féktárcsa:14000ft
hátsó féktárcsa:11000ft
Ha valaki mindenből kérne az még kaphat kedvezményt. Várom a jelentkezőket ha vannak :D
De ezek tájékoztatás jellegű árak. Részleteket e-mailben a reimer.mark88@gmail.com-on tudunk megbeszélni.
Érdekelne a kipufogó írj egy imailt az f1964@freemail .hu az elérhetősségeddel, megbeszéljük.
Ez a hőkezelés csak egy ötlet volt, ami úgy logikusan következett nekem, de ezek szerint nem így van. Amúgy mi a végzettséged?
Apropó. Van valami cégem aki tud pl. Castrol 10w-60 full szint racing olajat ~9000,- Ft-ért 4 litert árulni. Meg van occóbb is. pl. BP olaj. Ha valakit érint.
63 le-hez nem kell extraspéci hipiszupi hűdejó lánc! Csak olajka.
Bendorf tipusú!
Már nagyon várom!
Valakit érdekelne a régi kipufogóim? Én 55000ft-ra gondoltam érte!
Sérülésmentesek!
22500ft a lánc, 4500ft az első fogaskerék, és 6000ft a hátsó!
5000ft a munkadíj!
Ne haragudj semmiképp ne vedd kötekedésnek a következő kérdéseket, csak a kíváncsiság hajt.
Azt hogy fogod megoldani, hogy a fogak oldala megfelelő szögben legyen megköszörülve. Mert ugye azok valamilyen szögben meg vannak köszörülve?
Másik, hogy a lánckerekek gyárilaf különböző hőkezeléseken esnek át. Tehát attóé függetlenül, hogy az anyagminőség ugyan az lesz, azt ugyanúgy alá kell vetni az adott hőkezelési eljárásoknak nem?
Meg annyi, hogy a láncot is Te gyártod?
Nem türöm a bőrszerkót.... valahogy. Ez a túrázósdi igen kiapadt nekem. Megyek én is rendesen, de az élvezet munka közben van csak meg. Majd visszakérdezek erre B.boglárra...
idő egység .Motorozás is általában hétközben melóba Öskü-Ajka,
meg improvizált hétvégi rövidebb (Graz-i Louis ) lepattanások.20-tól viszont szabi és nagy kaland a Cseh fővárosba és a hegyekbe ("nászút) motron-bontron .Nem mertelek eddig zaklatni mert fázós vagyol , de egy guriga már elkelne.
Aszittem duzzogsz!