Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tud valaki valamit a B.boglári találkozóról ezen a hétvégén? Mennék rá, de nem lelek infót! Csak hallottam! Esetleg jön is valaki?
Üdv a klubban amugy. Majd az adatlapod tölsd már ki légyszi, meg egy képet dobjál fel... Köszi
Az nem a vezérműláncnak a hangja. Nekem is megvan, megvolt a 400asnál is, én nem foglalkozok vele.
Sziasztok!
Nemrég hozzájutottam egy xj 600 51J-hez de alapjáraton vezérműlánc csörgést hallok, ha viszont húzok egy kis gázt elhallgat!
Komoly ez a probléma vagy ne foglalkozzak vele!?
szórakozunk még a pontos legyártással.de napokon belül kész lesz és tökéletes is.
Megpróbálom,de már csak holnap mert itt leszakadt az ég,mire hazaértem
Addig is köszönöm a tippet
Már nagyon szükségem lenne a láncra és a lánckerékre!
Mennyi pénzért tudnál szerezni?
Szaladj vissza a 274-es oldalra. Ott volt szó olcsó láncról, lánckerékről.
A segítségetekre lenne szükségem!
Megszerettem volna feszíteni a láncomat, de hiába feszítettem már 100m gurulás után is meglazul!
Az utolsó rovátkánál jár az alátétem!
Honnan szerezzek láncot és lánckereket!ÓCCCSSSÓÓÓNNN!
Szóval, menj egy kisebb karikát úgy, hogy legyen benne minél több olyan szakasz, ahol 8000 körül pörög a motor. Menj haza aztán vegyél ki egy vagy 2 gyertyát, nézd meg a színét. Ha nagyon sötét akkor a először a tűt rakd egyel lejjebb, és próbáld meg úgy. Valami változásnak kell lennie és akkor valamely irányba el lehet indulni.
Éjjel megálmodom mi lehet vele, aztán holnap írok valami érdemlegeset!
Köszönöm Para. Sajnos én sem tom a mocin lemérni mert én sem vagyok egy megyében a motorommal. De nagyon szépen köszönöm az infót.
Megmértem a fúvókákat.3 db. 85 ös és 1 db.75 ös volt benne...
Gondolom ez nem gyári
Kapott 2 95 öst meg 2 90 est.
A tűn is emeltem egyet.
Sokkal jobb lett de 8000 felett elfogy.SEGÍTSÉG....
Köszönöm.Gondolom az használati útmutató akar lenni.
Nézz fel a nagyvas.hu -ra mert ott van egy beszédesebb kép az első féktárcsáról (JT márkáju, Yamaha XJ 600 1992-1997 szűréssel). Be akartam ide linkelni a képet, de olyan karaktereket tartalmaz a link, amit nem eszik meg a sportmotor oldala.
Ezek a hátsó féktárcsa paraméterei

Teljes átmérő: 245mm
Osztókör átmérő: 132,7mm
Agy átmérő: 115mm
Vastagság: 4,8 mm

Hogy most az osztókör átmérő mi egyebet takarhat a felfogatás átmérőjén kívül azt nem tudom, de mivel neked is 1 tárcsás Divid van, ezért esetleg utánna mérhetnél, én sajnos nem tudok, mert nincs a közelemben a motorom, csak hétévégén férek hozzá legközelebb. Esetleg akinek van szervíz könyve, az is utánna nézhetne az adatoknak (az enyém megint csak a motorom közelében van).
ja amugy az 1 tárcsásra gondoltam. amugy a felfogatás ugyanaz elöl meg hátul?
És ez az osztókör a felfogató csavaroknak az osztóköre? Mert nekem az kell.
1 vagy 2 tárcsások méretezésére lennél kíváncsi ? Az 1 tárcsásokra vonatkozóan egy cseh gyártmányúhoz találtam infót.
nagyvas.hu -n rajz is van, a 2 tárcsásoknak is próbálok utána nézni.

Gold Fren normál utcai első féktárcsa első CZ
# Teljes átmérő: 320mm
# Osztókör átmérő: 216mm
# Agy átmérő: 198,2mm
# Vastagság: 3,6 mm
Sokakat megihletett már ez a motor. Van akinek csak a motorblokk kellett egy kis gokartozásra, valakinek egy kicsit több...

ez is divi
Sziasztok!
Lenne egy SOS sürgősségű kérdésem/kérésem. Ha valaki esetleg fejből tudja vagy le tudná nekem mérni hogy a féktárcsáknak a felfogatási furatainak mi az osztóköre azt nagyon megköszönném.
Meg ettől is függ hogy ma fel tudom e rakni a fogaskerék,lánc meg ennek az árát.
Előre is köszönöm.
http://www.bikepics.com/yamaha...

Na itt a Bikepics.com-on szinte minden, valaha gyártott mociról vannak tulajdonosaik által készített képek. Sasoljátok és ámuljatok !
enyhén átdolgozott divi

Ezt láttátok? A túramotor fogalmának enyhe átdolgozása...
Köszi, így már megvilágosodtam
Ilyen tipus nem létezik. Ha elolvasod ebay-en a hírdető szövegét akkor abbol rájössz hogy ez egy cég amely egyedi idomokat gyárt és ez pl egy olyan moci amin cseréltek mindent gimmel idomra