Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem 16ezer az jó. Átlagosnak mondható túragumi futás. Nekem elöl a Michelin makadam-om 15ezret bírt. a hátsóm meg még mindig fent van (majdnem 26ezer van a gépben) Nem a leglágyabb keverék de szerencsére nem volt bajom vele.
Pilot Aktiv-val meg vagyok elégedve. kellően lágy keverék de mégis jo a futásteljesítménye is. már 10ezret gurult de nem látszik rajta
87
Az ebay-en nézelődtem, amikor egy érdekes Divire lettem figyelmes. Tudja valaki, hogy ez miféle kiadás lehet ?
Nekem Pirelli Sport Demon van fent és kb 8000 km-t bírt ki a hátsó, a csere gumi már megvan, csak időt kéne szakítani rá és felszerelni az újat.
Nálam 16000 Km kb. másfél szezon. Lehet hogy más gumik többet bírnak, de szerintem a tapadás minősége sokkal fontosabb mint a kopásállóságé. Ezért én azt mondom, hogy Metzeller. A Heidenauval elmentem két szezont, ez tény, de amit az elejével kínlódtam azt nem kívánom senkinek...
szerintetek 16000km sok vagy kevés?
Gumikopás szempontból?
Nekem is lasertec van fönn elöl hátul, szerintem nem rossz gumi.Írjatok véleményeket gumikról többen gumicsere előtt állunk aszem!
Én Michelin párti vagyok
De ez én vagyok
Nekem elől hátul Metzeller Lasertec van, de a hátsó gumim most lett cserélve, 16000 km után. Szerintem kevest birt ki. Nem koptattam simára volt még egy milli középen, de akkor is elég hamar kopott el. Esőben meg szerintem csuszós , pedig állitólag ez főleg eső gumi. Minden esettre legközelebb Dunlop Arowmax-et veszek majd még ha drágább lesz is vagy 8000 -10000Ft-tal. A hátsó gumimat különben Érdről a Mayer Gumitól rendeltem, házhoz szállitva, tavaly ősszel ,21500 Ft -ba került. Nem volt drága. Ez különben egy szubjektiv vélemény, lehet, hogy másnak ez a Lasertec gumi bevált.
Metzeller. Olcsó és XJ-re a lehető legjobb. Szerintem.
Helló! Megint hátsó gumi! Szóljatok, ha az agyatokra megyek! A tanácsokat nagyon köszönöm, és megfogadom, nem forszírozom a Heidenaut! Szerintetek ezek közül: link melyikben, vagy melyikekben lehet megbízni? A 30ezer alattiak közül? Túrázásra kellene, a nagyobb futásteljesítmény fontosabb, mint az, hogy 1 perc múlva már tapadjon! Előre is köszike, és bocsika, de nem értek a gumikhoz, és a leírásokban csak jókat írnak mindről!
Üdv: xj600girl
XJ 400 S Owners Manual-om van ha valakit érdekelne. Service manual-om nincs.
Sajnos én is csak a 600 as gépkönyvet tudtam letölteni.A 400 ét csak japánul tudnám.Abból viszont nem értek mindent.
Kösz az infót.Majd valahonnan kinyomozom.
Szép napot!
Üdv.Robi
A hátsóval nekem sem...de az első egyszerűen nem bír ezzel a súllyal.
Akkor ezek alapján, még jóhogy nem heudenaut vettem. Nekem a 400ason az volt fent és nem volt rosz tapasztalatom vele.
Már néztem, és hajít rendesen. Ahogy te is írtad, oldalirányban kb. másfél centit. Remélem tényleg csak a gumi az, és nem a kerék.
ForgoTT, na...
Így van makimi. Tuti hogy az elsőgumi a krampusz nálad is. Menet közben sasold meg az elsőkereket, hogyan fut. Az enyémen a felni kb. olyan pontosan forgot mint egy cd lemez, míg a Heidenau másfél centit ütött rajta...
Ha a két szélső hengernél kisebb a fúvóka akkor ott valami gond van. Ugyanis a két középső hengernél kéne kisebbnek lenni, hiszen azok melegebbek. Sajnos a 400-ashoz nincs gépkönyvem, abban kellene megnézni hogy pontosan mekkora is kell bele és melyik hengerhez. Nem tudom hogy a karburátor mennyiben tér el a 600-asétól, gondolom kisebb a torok (hogy az áramlási sebesség ugyanakkora legyen). Nekünk a két szélső hengerbe 105-ös fűfúvóka kell, míg a két középsőbe 102.5-ös. A méretek századmilliméterben értendőek.
Szia bozontos

Most értem haza, megint vezetés alatt tudtál hívni :) de el kell hogy keseritselek mert nem jött át megint.
Hello tg-xj600s!
Köszönöm a felhomályositást.Nekiálltam szétszedni :)
A 2 szélső hengernél jóval kisebb a főfúvóka mint a 2 belsőnél(gondolom a hőkülönbség miatt...?)
Ha jól olvastam 62-35.
Mivel nincs dörzzsáram,mitöbb fogalmam sincs hól lehet beszerezni
megpróbálok előbb kb. 10% kal nagyobbat beletenni.Azt könnyebb lesz szerezni.
Ha nagyon nem győzök és nem bánod majd még nyaggatlak.
Üdv.Robi
szerezni
Akkor lehet, hogy meg van az enyémnek is baja? Írtam korábban, hogy üt az első kerék, illetve lehet hogy a gumi, és 120 felett életveszélyes. Nekem egy 170-es tempónál akarta kicsavarni a kezemből a kormányt, azóta nem is mentem ennyivel, nem mertem. Viszont a hátsóval nincs különösebb bajom. Azért mert még nem mentem másik drágább fajtásival? Lehet. 4000 km van mindkettőben, ugye mondanom sem kell, Heidenau a guma.
Heidenau : ilyet használtam 4 évig, tehát ismerem úgy-ahogy. Olcsó, ez tény, viszont egy valamit figyelembe kell venni : ez a gumi könnyű motorokra készült túragumi. Tehát pl. az én 900 Secámra gyenge. Lehet hogy egy 600-as Divcsire jó ettől függetlenül, azonban egy valamit ki kell emelnem : elsőguminak nem ajánlom, mivel nem bírja a nagyobb sebességeket, ugyanis nem képes tartani a formáját. Nekem egy meleg nyári napon történt tempósabb (160+) motorozás után annyira eldeformálódott a gumi, hogy kb. 1.5 centit ütött oldalirányban. Attól kezdve szitált és rázott a Seca eleje, és 120 felett veszélyes volt...

Hétfőn tetettem fel a Metzeller Lasertec-et. 10000 Ft.-al drágább ugyan, de megérte !
Szia Gino,

Köszi a tanácsot
Én is úgy értettem, hogy túlfékeztem a hátulját, ami utas nélkül egyébként is könnyű, a fékezés miatt pedig még inkább elkönnyül.
Szóval volt némi közöm a riszáláshoz
A hirtelen megállást pedig biztos, hogy gyakorolni kell! Én (kellő rutin híján) reflex szerűen húztam és tapostam mindent, amivel meg tudtam állni, ami ilyen esetben nem biztos, hogy célravezető
Ha ehhez még egy kevésbé jó gumi is társul, akkor annak tuti zakó a vége
... ha az ember nem bízik a gumijában, akkor pedig megette a ziz az egészet ... legalábbis szerintem
A hejj...denau egy kemény túra gumi, sok km-el. Másra nem igen jó...
Erika, első fékkel lehet nagyot fékezni és intenzíven lassulni. Nekem is rázza a seggét a motor nagy fékezésnél, pedig én nem is használom a hátsó féket. De az már attól van, hogy elkönnyül a hátulja...
A hátsó fék intenzív taposásáról lebeszélnélek, mert azzal nem fogsz hatékonyan megállni, max. keresztbe állsz.
Szóval a hirtelen megállás elsőfék + egy pici hátsó finoman...ha ragaszkodsz hozzá. (ha úgy látod, necces a hirtelen megállás...kicsi a hely....keresd a kerülő, menekülő útat...)
Próbálgasd ki...előszőr finoman...
Nem okítani akarlak, ne értsd félre....
Tanácsot szeretnék adni.
Szia,
Osztom motoros87 véleményét!
Nekem ilyen gumi van a mocimon, de nem vagyok vele megelégedve.
Igaz, eddig még nem hagyott cserben, de durvább fékezésnél éreztem rajta némi bizonytalanságot, járt a segge jobbra-balra nem kicsit ... persze ez lehet azért volt, mert intenzívebben tapostam a hátsó féket, de a hirtelen megállás az ilyen
A járó-kelők meg csak
Szóval ha már rászánod a pénzt, akkor érdemes kicsivel többet adni egy kategóriákkal jobb gumiért !