Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem 2 éve volt kuplung és gáz- és kuplungbowden cserém. A motorosboltban tudtak volna gyárit rendelni, de sokáig tartott volna míg megérkezik és még piszok drága is lett volna. A bolt szerelője egy bowden készlet segítségével készített nekem megfelelő bowdeneket. Ha jól emlékszem ez akkor volt egy 10E píz, de lehet hogy több is.
Sziasztok,

Cserélt mostanában valaki gázbowdent?
Az enyém kezd kiszálasodni, szeretném lecserélni, de a neten nem találok az enyémhez valót
Valakinek valami ötlet, hogy hol kereshetném, esetleg infó, hogy kb. mennyibe kóstál az ilyesmi újba?
Szia Makimi! Pár oldallal előrébb írtad ,hogy nehezen folyt le az olaj az ellenőrző nyíláshoz és kigyúladt az olajnyomás ellenőrző lámpa ,de olaj fogyasztásra utaló jel nem volt. Az én mocim is hasonló dolgokat produkál ,nálad mi volt a gebasz sikerült megoldanod?
Sziasztok!Talán hallottátok,hogy április 24én egy fiatal 21 éves fiú meghalt motorbalesetben pinnyénél Győrvári Dániel! A temetésén több mint 250 motoros kísérte el utolsó utjára! Köszönjük a jelenlétet minen motorosnak!
Most elkészült róla egy emlékvideó kérlek nézzétek meg,a társatok volt...

http://www.youtube.com/watch?v...

Mert ő ilyen volt...
Elöre is köszi
Nem hajt a tatár, nem holnapra kell megcsinálnom a rácsot
tetszik az egyszerüsége. meg valahogy le kell vinnem Balatonra a sátrat és nem akarom összeb@szni a festést a farokidomon

87
Huuh pont jókor írtál, mert most itthon vagyok és meg tudom csinálni. Estére megoldom, remélem addig nem késő. Amúgy szerintem lazán meg fogjatok tudni csinálni.
üdv
Szia domi!

Kérnék egy kis szivességet:
tetszik a csomagtartod és az lenne a kérdésem hogy lefotornád-e nekem? fölülröl hátulrol meg oldalrol kellene mert faterral hajlítgatnánk egyet és nagyon jo alapul szolgálna
És a rögzitése is érdekelne.
Elöre is köszönöm!

87
Egy XJ 900 Secával nyomom. '88-as kiadás, tehát ő sem mai csirke. Nekem is sok mindent kellett már rajta cserélnem, de ettől függetlenül elnyűhetetlen az XJ konstrukció. Gyújtásmodult szerintem E-bayen kéne keresned, mert a magyar bontósok nem nagyon foglalkoznak XJ-korú gépekkel már... Viszont ha ráfanyalodsz egy magyar bontóra, a legjobb ha viszed magaddal a modult. A Yamaha is "építőszekrény" elvben gyártotta a motorjait, tehát egy XJ alkatrész csereszabatos lehet egy XS, RD, FZ, FZX, FZR, Vmax-éval is. A lényeg hogy nagyjából ugyanabból a korszakból származzon a két gép. Az én Secámban pl. egy '91-es kiadású FZR 1000 indítótekercse van...
Isten vagy! királyság, ha lesz végre 1 lélegzetvételnyi kis ídőm akkor el is kezdem átrágni a kapcs rajzot. most egyenlőre a lakatos meló halad, már ahogy időmböl és pénzemből kitelik, a szereléssel egyetemben. Kicsit átszabom a vázat, mert ugy is rommá volt csavarodva a hátulja, biztos volt 1 2 perec, azt követően pedíg 1 valag motyót ki kell majd cserélni pl kerékcsapágyak kormánycsapágyak szimeringek, és sajna sorolhatnám még napestig, de csak lesz belöle 1 király moci! jeeeeee! nincs véletlenül ötleted, hogy hol tudnék megcsípni 1 gyujt modult? (2 induktív jeladó, és 2gyujt trafó van rajt, parazitaszikrás gyujtás. Neked amugy milyen bringád, mivel kergeted a bogarakat?
Sziasztok ha valaki tud 1982-es Yamaha Xj 750D Motorhoz alkatrészt az légyszíves írjon Seimon@freemail.hu vagy ide Bármi érdekel irányjelzö plexi stb.
Köszönöm
Az 5G2 ami kellett, de az a helyzet hogy pont azt nem említi a gyári szervízkönyv hogy melyik modifikáció melyik típuskóddal van "gyelűve".

Mindesetre itt van az XJ 750 RH Seca rajza. A '82-es kiadásé.
Hali! kösz az udvözletet. nos hát feltételezem a tipuskód az alvázszám első 3 karaktere, (szóljatok ha nem) 5G2. Igazábol hasonló is nagy segítség lenne, a gyujtás része az oké (persze ha lenne 1 gyári gyujtásmodulom, mert most 1 utólagos hebrák elektronika vezérli), ami a kérdéses témakört illeti az a generátor+fesz szab. Csunyán belecsaptam a lecsóba ezzel a mocival, de most már legalább beindult, igaz kipuf nélkül a szomszédok nagy örömére! ha jót akarsz mulatni nézd meg a képeket!
Még egy markolat link

Csak azt nézem hogy ebbe van e olyan pöcök ami neked eltört... lehet hogy ez csak dizájn. De egy telefont megér sztem.

87
ui: természetesen bunkóságról részetekről szó sem volt!


Rajnának pedig velkám!
Kösz Berber!

akkor: csutka = gázkar :)

Bontókat már hívogattam... majd kiderül.

Fotót is rakok fel maholnap.

a probléma: lényegében valóban tök új gázkar kell, mert az a kis tárcsa tört le a markolat "gyökéről" amibe a két gáz bovden van beakasztva. (próbáltam tegnap sufni-barkácsolni, de mivel az egész, sajnos műanyag "markolatalap" szilánkosra van törve, ezért nincs esély se ragasztani, se olvasztani...stb)

Bocs a nem túl szakszerű leírásért.
Üdv Rajna, itt az XJ-sek közt ! Írd meg a géped típuskódját (az enyémé pl 31A), és rakom is fel a kapcsolási rajzot.

Na hát az alkatrész az ugyebár nem egyszerű dolog még a Diversionoknál sem, nemhogy a Secaknál...
Üdv mindenkinek! Én ezen a héten léptem be a yamaha tulajdonosok körébe, de jó pár hónapom rá fog menni mire öszzekaparom a vasat. Tudnátok esetleg segíteni hogy, hol tudnék beszerezni kapcsolási rajzot 1 1982es XJ 750 seca-hoz, vagy XJ 750-eshez, akár hasonló kapcs rajz is segitség lehet. No a másik nagy gondom az pediglen az alkatrészek, van estleg tippetek, hogy ezekhez az öreg bringákhoz hol lehet fellelni darabokat (kipuff, gyujt modul, stb..................!
Ok, összefuthatunk valamikor, de nekem sincs túl sok időm a motorozásra. Minden nap felülök a gépre az igaz, csak éppen melózni megyek, jövök. És az nem igazán motorozás. 10 évvel ezelőtt kellett volna kezdenem, és akkor minden ok lenne ezen a téren. Alpok túra? Csak egy szép álom az én részemről. Majd ha a gyerkőcök kirepülnek. Az meg még odébb van.
Bocs, szerintem nem bunkók vagyunk csak spec. nekem lövésem sincs, hogy a "csutka" mit takar? Elsőre a komplett gázmarkolat tört le leki szememim előtt a fél kormánnyal. Aztán rájöttem, hogy hülyeség, és nem volt több ötletem. Esetleg fotó? Vagy kicsit pontosabban. Amúgy lejjebb valaki részletezi a Mo.-i bontókat. Bátran ajánlhatom!
akkor ismételném, hátha valaki mégis akar válaszolni rá...

köszi

Hali Mindenki!
Tegnap a kezembeben maradt a csutka. (burkolatot szétszerelve, Dobogókőről a gázbovdent mozgató gyűrűt markolászva gurulhattam haza

Van ötletetek, hogy bp-n (vagy a közelben) hol érdemes újat venni, ill. a cucc (méret, stb) típusfüggő vagy szabványos? Kössz

Hogy jó hír is legyen: A Dobogókő alatti elágazástól Esztergom felé új aszfaltot terítenek... nagyon pöpec (bár még elég szakaszos...)
Szia makimi! igen makói vagyok, és lehet elkerültük egymást. Nekem négy éve van meg a divim, és szinte mindig hétvégeken motorozom, szombat vasárnap délután, mivel a munkám csak akkor engedi meg ezt a hobbit.Ha van kedved egyszer összefuthatnánk,elérhetőségem az adatlapomon van. Jövő hétvégén Egy alpok túra van betervezve különben, ha összejön!
Ha a második és a harmadik képemet nézed ott látod a különbséget a Makadám és a pilot aktiv között ( 1 Maki, 2 Pilot)
Amikor nem lehet már tovább fesziteni a láncot, akkor még lehet kiszedni a láncból egy láncszemet/flex, dorni bevetve/,és még akkor jó egy darabig teszi. Cak patentszemes lánc esetén kivitelezhető. De az a lánc amelyik elkezd nyúlni az gyorsan a végére ér. Cápafogas lánckerék is intő jel. Valóban olyan 20-25 ezret bir egy lánc tapasztalatom szerint.
Nekem a "szakember" azt mondta hogy 20ezret birnak az O gyürüs láncok. Az X esek meg 25 körül. nálam bejött mert csutka 20nál megadta magát. Lehet hogy az én hibám is mert fujkálhattam volna többet is de szomiszo kezeltem kellö sürüséggel. Az lett a bajom hogy beállt pár szem a láncon. elkezdett kattogni az egész és rángatta a motort is. aztán elmentem vele egy Mátrai kirándulásra és az betette a kulcsot. akkorát nyult hogy verte a lengökart. és csutkán hátra volt állitva a tengely. nekem ez volt az a bizonyos jel a cserére

87