Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem azt mondta a gumis, hogy nem az a lényeg, hogy milyen a méret, hanem az, hogy néz ki!
Nekem 130-as gumim van, de nem a szélesebbik fajtájú!
130-as és 130-as között is van különbség!
Sziasztok.
Szerintetek egy 120/80 as gumit butaság feltenni a gépre. Most lenne egy ilyen, csak nem tudom, hogy érdemes e foglalkozni vele.
Köszi
Az nagy királyság lenne ha azt valahová fel tudnád tenni, mert most a hosszú 7végén szeretném kikapni a komplett elejét, kormánycsapágy, elsőteló szimeringek, kerékcsapágy, és társaik cserélye véget. Legalább meg tudnám nézni, hogy mi a gány benne. Olvastam, hogy volt MZ ts-ed, nekem is volt 2-3 hónapja készült el a fullgenerál, de odaadtam bratyómnak had gyakoroljon, mert most csinálja a motor jogsit. Én meg belefogtam ebbe az xj 750esbe, amit 90 pénzért vesztegettek, ez volt az évszázad biznisze!
Köszi szépen!
Most írtam neki egy levelet és várom a fejleményeket!
Nagyon szivesen.
Remélem sikerrel jársz.
Szia Jani !

Szajolban Tompa Tamás
Tud valaki valami jó kis szerelőt itt a környéken/SZOLNOK/!
Szelephézagot kéne állítanom nekem is!
Nekem is lapkás!
Köszönöm szépen az infót
Remélem, hogy sikerrel járok, bár egyelőre több szálon fut a dolog ...
Rábíztam a szerelőre, hátha tud valami megoldást

Esetleg tudja valaki, hogy hol lehet olcsón beszerezni szelephézagoló lapkát?
Cserés 3 lapkám is
Igen, kardános az enyém is. A 650/750/900-asok kardánosak. Képeket találsz a profilomban a nickemre kattintva. Rajzaim külön nincsenek, viszont megvan talán a valaha kiadott összes XJ szervízkönyve, mind PDF formátumban. Holnap feltöltöm egy tárhelyre neked és onnan majd letöltheted.
A tied sem lehet piskóta bicikli! gondolom szedi a lábát. Van fotod a masinárol? Kösz a tippet a modulra, azt az eggyet kellene még kitalálnom, hogy az 1-4es henger induktívjeladója az FHP hoz képest mikor ad jelet, majd kell 1 pár nap míg beleásom magam komolyabban. Nincsen véletlenül robbantott v szerkezeti ábrád a blokkrol(5G2), no meg az elsőfékröl, és a kardánról? legalább fogalmam legyen, hogy mi is van a seggem allatt. Kiváncsi vok, hogy mennyire kell majd szétbombázni a szabadonfutó kimütéséhez. A tied is kardános?
Bowden Szerviz Kft.
Budapest, XIII. Váci út 168.
(Reno udvar, volt csavargyár)
www.bowdenszerviz.hu
Telefon: 06-1/270-2294
Mobil: 06-70/576-8661
E-mail: info@bowdenszerviz.hu
Most én kérnék egy kis segítésget. Valaki múltkor mutatott bukógombát. Ha betennétek pár képet a felfogatásról esetleg a méretekről azt megköszönném.
Köszi domi!
Késedelem nem volt hisz határidö sem volt
mdg@freemail.hu
winfos
Köszi
Szia! A csomagtartó, GIVI a mocin volt mikor vettem ,a dobozt a tesz vesz en vettem 11000 pénz volt. Mondjuk nem egy GIVI minőség ! Nekem kisebb nagyobb átalakítással a GIVI platnira is sikerül fölrakni.Két sisak belefér ez a lényeg. Srácnak megvan a telszáma ,ha gondolod összefutunk valahol, megnézed a mocin tetszik megadom a számát.Korrekt srác 2nap alatt megjött postán.Ja a GIVVI ekkora méretben 45000pénz lett volna.Na eböl kijött nekem a doboz meg asszony pajtinak egy napszemcsis sisak. Hát igy ennyi.Hívj ha gondolod.
Hali Momo!
Küld egy e-mailt, vagy add meg a e-méledet. Már küldöm is az okosságot. Amúgy winfos, vagy a vas ment kukába?
Hello Berber!

Ha jól sejtem Te vagy az én emberem... Elszállt a gépem, és vele együtt a Haynes manual-om. Meg tudod mondani, hogy honnan tudnám letölteni? Vagy esetleg el tudnád küldeni? előre is köszi, Momo
Itt lennének a képet 87! Bocsi a késedelemért.
Tegnap volt valaki Nyírtéten motorostalálkozón?
kössz 87!
Szép lett a géped !

Légyszi áruld el hol sikerült csomagtartót és dobozt venned ?
ilyen lett
szóval ilyen volt
Szia! Nekem is megjavult a gépezet,valszeg az lehetett a problem,hogy péntek este Székesfehérvár-tól Pécs-ig esőben tette meg a laza 150km-ert ozt nem tetszött neki, hisztis a drága .Na azárt rajta tartom a szemem!Micsoda véletlen,az én mocim is sötétzöld és givi csomagtartó van rajta akárcsak neked.Jut eszömbe még nem tettem föl képet róla mióta kész let.Na maj mingyá potolom.
Szia! Akkor nap öntöttem bele egy deci oil-t, attól független, hogy a minimum felett volt picivel a szint. Azóta nem jött elő a probléma(kopp-kopp), és a lé is gyorsan visszafolyik a helyére. De nyugtalanít azért a dolog, fél szemem mindig az oil lámpán van. Azért is, mert amikor történt, nem volt döntve a moci, nem gyorsult, lassult stb. Nem tudom mi volt, de ne is csináljon nekem ilyet többet.