Köszönöm a segitséget de találtam egy tükröt. Louis-os tükör. Bázismotor.hu oldalon leltem rá. 3140HUF. nem tudom mit fog müvelni mert csak tegnap raktam fel és még nem teszteltem le. Jóval könnyebb mint az eredeti ugyhogy lehet hogy rezegni fog. Majd beszámolok a fejleményekröl
Sajnos nekem sincs jó tapasztalatom velük.... dupla féktárcsás volt a gépem törés előtt és olyanra akartam visszaépíteni. Sok telefon után ők mondták, hogy van náluk hozzá felni. Bp-Baja utazás majd a helyszínen kiderült, hogy nincs is, csak egy tárcsáshoz, de vigyem el ezt, ha már itt vagyok.... + 10 ropi utiköltségem bánta az újjáépítési keretből.....
Szia! Nem tudom, hogy ezek az értékek jók-e a 400-ashoz, az biztos hogy a '91-től '99-ig gyártott 600-as XJ-khez jók. Sajnos a 400-as szervízkönyve nincs meg nekem, így ebben nem tudok segíteni.
Nálunk meg ma van, volt a motorostali. Gondoltam kimegyek én is a felvonulásra, csak azt nem tudom mikor kezdődik. Megnézem a netet, indulás 2-kor. Az idő 2 óra 2 perc. Hiába öltöztem gyorsan mint állat, lemaradtam róla, de legalább azt láttam, ahogy visszajön a sok gépezet. Rengetegen voltak.
Még valami: én is motorlopás áldozata lettem. Szerencsére nem a féltett xj-met vitték el, hanem a 125-ös Hondát, amit tesómnak kölcsönadtam. Most fizethet nekem, mint a katonatiszt.
Na üdv mindenkinek, ma voltam a szentkirályi reptéren a rendőrségi motoros napon. Nem volt valami nagy szám, de azért jól éreztem magam. A szervezés elég gyenge volt, pl. simán kóricáltam vagy fél órát a reptetet körbevevő rettenetes utakon, mire véletlenül megláttam hogy hogyan kell bejutni a rendezvényre. Ezzel nem voltam egyedül, még vagy 30 motoros járt ugyanígy . Sehol egy útbaigazító tábla, vagy ilyesmi. Bent 3-4 pálya kialakítva a tesztmotorosoknak, gyerekmotoroknak, ügyességieknek. Én a két Yamaha gépet próbáltam ki, az XTZ 660 Ténérét, és az FZ1 Fazert. Konferálás nuku, programokról semmi infó...
Jah és láttam egy '84-es kiadású XJ900 F-et német rendszámmal.
A szívó oldalon 0.11 és 0.15 mm között, a kipufogó oldalon pedig 0.21 és 0.25 mm között kell lennie, viszont a kipufogó oldalon megengedett a szelephézagot kisebbre (0.18 mm-re) állítani, hogy a szelepek zaját csökkentsd. Állítás a hézagoló lapkák cseréjével lehetséges, melyhez a következő táblázat nyújt segítséget:
Nincs valami jó véleményem a bajai Sugo motorbontóról.
Tegnap telefonon lebeszéltem az olajcsövet ami az olajhűtőhöz
csatlakozik. Ma elmentem érte, sajnos egyetlen egy darabot sem
találtak ! Kicsit bosszantó ! Legalább más tanuljon belőle !
hello jó emberek! aki vágja a témát hitsen már vmi infot hol vannak az m7 -en "fénykardok" olyan ami hátulról is le obi van kenobiz...meg hasonlók...(km kő)csók
Látom, te másról nem tudsz beszélni csak arról, hogy több, mint 1.5 éve elcsúsztam a hringen. És? Persze, hogy én mentem oda...nwm kényszerített senki.
Mindenki magának csinálja a faszságot (idéztelek ), mert egyántalán motorozik, nem? Mert ha nem ülsz rá nem lehet bajod..... hülye nézzőpont, ne haragudj.
Azért a közúton 100x nagyobb a kockázat....de ebbe ne menjünk bele.
Játszani az elemekkel? Hm.... micsoda megfogalmazás....
Ha valamit lehet több dologra is használni és mellesleg sokkal nagyobb élvezetet nyújt, akkor miért csak "egy" dologra használja az ember...
Amivel szerinted játszottam (mint elemek), az az, hogy mertem fékezni a pálya aszfaltján és féktáv végén elmenet az eleje egyenes motornál....mert szinte biztos, hogy rámentem valamire?
Mekkora játék.....fékezni minden nap rengetegszer fékez az ember és sokkal nagyobb az esélye, hogy a közúton van valami szennyeződés, mint egy pályán.
Én már kicsit unom, hogy te mindig csak erről tudsz beszélni.... nagyon lerágott csont ez...már öklendezni is rossz.
Nem lett volna gáz ha ö is használta volna a tükrét és észre vett volna hogy jövök majd ezután 5 centit lehuzodik ( mert kb annyin mult). De minek használni a tükröt. az csak disz a kocsin. jobban néz ki töle egy auto... minap meg majdnem elütöttek... miböl kifolyolag? na mégis... HÁT MI A FASZÉRT VAN TÜKÖR AZON A KIBASZOTT AUTON HA NEM HASZNÁLJA AZ A SEGFEJ! mert amikor a rakparton csorogtam elöre ( a tükrös incidensböl kifolyolag ovatosabban közlekedtem) és egy Golfos mellé értem a Parlamentnél az uriember ( lévén hogy szembe nem jött senki) ugy gondolta hogy majd megelöz mindenkit hogy a felkanyarodo sávba mehessen. naja... csakhogy én meg mellé értem, és semmi index vagy TÜKÖRBE nézés, esetleg hátratekintés nem törtönt, egyszercsak kidobta az elejét én meg fékeztem mint az örült és az volt a mákom hogy nyomtam a dudát mert visszahuzta magát kicsit, és az elég volt hogy megálljak. de ha nem rántja vissza akkor most nem csak a tükröt kajtatom a neten... Lassan már ott tartok hogy megéri lerugnom a tükrét ha balfasz... ugyse használja... minek oda? Mennek mint a vakegerek...
Úgy látszik én szólok hozzá először. A belépő, hogy töltsd ki légyszi az adatlapod, és tegyél fel majd az új gépedről képet, amihez előre is gratulálok. Másodikként, hogy tag legyél, stoppiezni kéne egy szimpla tárcsás xj-vel két személlyel. Ha mindez megy, üdv a közösségünkben.
Kedves XJ Sorsközösség!
Tekintettel arra, hogy a holnapi naptól minden valószínűség szerint boldog tulajdonosa leszek egy 600-as div.-nek (végreee, hurrrrrrrá ) kérem szerény (és nagymotoron igen mérsékelten tapasztalt) személyem felvételét a tagságba. Természetesen hajlandó vagyok alávetni magam a komoly közösségekre jellemző belépési próbatételeknek (úgymint tűszelep döfés a köröm alá, dadogó motorhang utánzása hasbeszéléssel, egykerekezés csak az elsőn Delhiig és vissza stb.
Élve jóindulatotokkal azonban már a procedúra előtt kérném rögvest tanácsaitokat először is lopásgátlás terén. (hogy a beszerzendő motor lehetőleg hosszú távon nálam is maradhasson....tekintettel, hogy eddig csak bérelt nagymotorokat használtam, a robogómat meg egy karvastag lánccal sem sikerült korábban megvédenem)
Tehát szívesen venném tapasztalataitokat, javaslataitokat a kül. eszközökre (tárcsazár, lánc, riasztó, stb) vonatkozóan. Pl bevált típus, ár/érték arány, figyelemre méltó motorosboltok Bp-n, egyedi védelmi trükkök... miegymás.
Előre is köszi!
Ezt a sokminden okosat a Discaverin láttad a "Hogyan csinálták?" müsorában?
Nézegettem a mocidat... nagyon pofás lett csak nehogy megint pofáraesés legyen a vége
Majd meglesem közelebbröl is.
Köszi a helyreigazítást! Igazából én is csak azért kérdeztem, mert a totalbike-on a népitéletekben egy páran írták, hogy ha ki van cserélve sűrűbbre az olaj, akkor erősebb fékezéskor nem bukik előre annyira a motor eleje. Csak olyanról nem olvastam még, aki tényleg kicserélte, és lett volna belőle valami haszna.
girl
Bocsánat, hogy beleszólok....csak gondoltam elmondom.
Az első villában lévő olaj nem a fékezéskor történő "bólintást" "szabályozza".
Szinte semmi köze hozzá.
Az útegyenetlenségekből adódó mozgások csillapítása a feladata egy szeleprendszeren át.
Ha sűrűbb olajat raksz bele, keményebb lesz az eleje...azaz nagyobb lesz a visszajelzése az felületéről, de fékezéskor azzal is előrebillen.
Hy! Köszönöm mindenkinek a kedves fogadtatást! Jólesik nagyon! Sajna egyenlőre nagyon lassúnak tűnik a tanfolyam. A moci 520.000-be került, annyi hiánya van, hogy hátsó gumit kell rá vennem. Itt meg is kérdezném, hogy Ti milyen konkrét típust használtok? Gyárilag ezen 130 széles van hátul, ha már cserélem, érdemes rá 140-eset venni, vagy teljesen felesleges? Még azt szeretném kérdezni, hogy valaki kicseréltette-e már az első villákban az olajat sűrűbbre, hogy ne bólogasson fékezéskor, mint egy csacsi ? Mégegyszer köszi a fogadtatást!
Üdv: girl
Köszönöm a segitséget de találtam egy tükröt. Louis-os tükör. Bázismotor.hu oldalon leltem rá. 3140HUF. nem tudom mit fog müvelni mert csak tegnap raktam fel és még nem teszteltem le. Jóval könnyebb mint az eredeti ugyhogy lehet hogy rezegni fog. Majd beszámolok a fejleményekröl
87