Ez a gyönyörűség a legjobb barátomé
Kicsit át van faragva ... szélesebb felni 190-es gumival, ... segge levágva (X4-ről másolva) ... hasa és első sárvédő FJ-ről mintázva ...
Így jobban egyben van a gép, és vizuálisan is jobban lejön a brutális ereje
Kipróbálni még nem mertem(csak a hátsó ülést), talán majd egyszer, ha felnövök hozzá ... egyelőre csak
Elég mögötte menni, és figyelni, hogy húz maga után gumicsíkot az aszfalton egy komolyabb gázadásra ... félelmetes ... na de nemhiába, hisz Yamaha
Szerintem a 900-as bőven elég sebességre, meg nyomatékra is, egy hétköznapi embernek. A Vmax-tól meg mentsen meg a Jóisten, legalábbis is engem. Van egy ismerősöm, vett egyet. 200 km-t bírt ki esés nélkül. Rendbe hozta, felpattant rá, második utcában megint odaverte. Persze azt is el lehet kezelgetni, csak a gázzal kell sokkal óvatosabban bánni.
Egyébként én se mostanában fogok megválni a mocimtól, nekem több mint elég ez a 61 paci.
El kell, hogy keserítselek, de ha én ezt eladom, akkor a következő nem 600-as lesz
Valami jó nyomatékos motort szeretnék,(a végsebesség annyira nem érdekes) ami kigyorsításnál "szétszeaggat", hogy az utasom így üljön hátul : , akik meg hallják, hogy jövök, azok ne merjenek odanézni:
Nah, persze ilyen motorra (pl. Vmax)nincs pénzem, dehát jó az álmodozás
Írtad hogy van kettö jobbos tükröd. Nem szeretnéd eladni az egyiket? Amugy jo állapotban van az a jobbos? Marhára elegem van hogy egyszerre 6 autot látok ha a jobbosba nézek hátra
Add el a gépedet, és vedd meg az enyémet. Én meg veszek egy 900-ast. Egyébként én a dupla tárcsát irígylem le girl gépéről. Rám férne egy intenzívebb lassulás.
Légy üdvözölve a köreinkban
Nagyon szép a motorod, kicsit irígy is vagyok rá
Nekem is elférne még az a +200ccm, néha bánom, hogy nem nagyobbat vettem ...
A vizsgák meg hamar meglsznek meglásd, és még rengeteg időt tudsz az idén a vas nyergében tölteni
Szia!Múltkor nem tudtam befejezni szóval.Szerintem nem kell levenni az egész idomot!Elég ha leszeded a szélterelő plexit 6db imbusz csavar és az alatta levő fekete burkolatot amit még 2 csavar tart jobról balról az idomon .Szembe álsz a mocival és látod a müszerfal alját. Első 4 a műszerfal világításé. Lehúzod őket és csere,bár elég furi ,hogy kiég egyszerre az összes.Sok sikert!
Sziasztok!
Szeretném mindenkivel megosztani egy mai élményemet.
Délelött a Soroksári úton autóztam amikor jött szembe két motoros rendőr. Az egyik gép formája olyan ismerős volt és amikor közelebb értünk egymáshoz látom, hogy ez bizony egy Diversion.
Az idom a lámpa körül olyan "angol" zöld volt, mint az én 400-asomé, de hátrébb már fehér volt a gép és voltak rápakolva oldaldobozok is Rendőrség felirattal. Létezik ez szerintetek vagy csak álmodtam?
Mindenkinek köszönöm a választ! Akkor lehet, hogy megpróbálkozom vele, mert cseréltem már nagyrobogón is ilyen, teljes burkolat bontással. Csak azt nem értem, hogy egyiksem világít! Adatlapot elvileg kitöltöttem, de oda nem sikerült még képet feltennem, úgyhogy most rakok be ide!
Mégegyszer köszi!
Üdv: xj600girl
Nem olyan nagy macera az izzó csere, de le kell venned hozzá a fejidomot, hogy hozzáférhess a műszerfalad aljához (nőgyógyászoknak megy anélkül is) . Ha ezzel megvagy, és hozzá férsz az izzókhoz akkor csak ki kell őket húzni a tartó tokjukból és megnézned hogy az izzószálak rendben vannak-e, ha okésak , akkor meg próbáld meg őket megmozgatni, lehet hogy oxidálódott egy kicsit a csatlakozási pontnál. Ha az izzók nem jók, akkor meg természetesen csere. Évjárat alapján asszem a te vasadnál a fejidom tartja a fényszórót és nem a keret. Ebben az esetben húzd le a fényszóró csatlakozót, mielőtt leemeled teljesen az idomot, nehogy megránts valamit. Ügyesen, körültekintően, türelemmel (csavarokra vigyázni, mindent egy helyre valami tartóba tegyél ahonnan nem gurulhatnak szerteszét).
Jah, adatlapodat töltsd ki és szívesen látnánk képeket a vasadról is.
Helló Mindenki! Nemrég lettem tulajdonosa egy 1999-es XJ 600 S Diversion-nek! Sajna gurulni még nem tudok vele, mert a jogsi folyamatban van. Úgyhogy jelenleg csak nézegetem, meg üldögélek rajta. Na mind1. A kérdésem az lenne, hogy mennyi műszerfal világítás izzó található benne? Ha egyáltalán nem világít a műszerfal ( az információs jelzések világítanak), felkapcsolt világítás mellett, akkor mi lehet a gond? Az ülés alatti kis dobozkában lévő biztosítékok jók. Egyébként nagy macera sajátkezűleg kicserélni az izzókat? A válaszokat előre is köszönöm!
Üdv: xj600girl
Mióta megvettem(lassan másfél éve) napi használatban van, persze a telet kivéve. Nemrég néztem meg reggel óta, hogy mi újság, és a minimum felett volt egy picit a szint. Öntöttem hozzá egy decit, a szint középen. Elindítottam, és egész melegre járattam, döntögettem erre-arra, lámpa alszik. Nem mentem vele, mert már bennem volt egy serecske. Viszont mikor helyére tettem a gépezetet, vártam vagy 5 percig, mire megjelent újra az ablaknál. Túl sok idő. Máskor ahogy sztenderre húzom, azonnal megnézem, a szint középen. Valamiért túl lassan folyik le, pedig elég meleg volt már az olaj szerintem. Olajfogyás eddig nem volt tapasztalható. Szerintem most sem eszi.
Kicsit át van faragva ... szélesebb felni 190-es gumival, ... segge levágva (X4-ről másolva) ... hasa és első sárvédő FJ-ről mintázva ...
Így jobban egyben van a gép, és vizuálisan is jobban lejön a brutális ereje
Kipróbálni még nem mertem(csak a hátsó ülést), talán majd egyszer, ha felnövök hozzá ... egyelőre csak
Elég mögötte menni, és figyelni, hogy húz maga után gumicsíkot az aszfalton egy komolyabb gázadásra ... félelmetes ... na de nemhiába, hisz Yamaha