Utána nézegettem, de sajna nem találtam XJ500 kapcs rajzot. Ellenben szerintem nem sok különbség lehet a te géped és mondjuk az XJ 550/750 közt. Írd meg a mocid típuskódját, annak alapján biztosan találunk valamit. például az én XJ900-asom egy 31A típus.
Szervusztok, kedves XJ-s kollégák! Mivel közelebbi témát nem találtam, itt érdeklődnék, hogy esetleg XJ500-hoz nincs e valakinek véletlenül kapcsolási rajza!? Mert a friss szerzeményem komoly villamos problémákat produkál, jó lenne látni, mégis mi mire van kötve! Előre is köszönöm a segítségeteket! Üdv!
Nem kell semmilyen csavart fellazítani ahhoz, hogy a feszítőt állítsad. Ez úgy működik, hogy van egy fogasléc, meg van egy kilincs, ami csak egy irányba (befelé) engedi mozogni a feszítőt (mint egy racsni), amit egy rugó nyom befelé. Ha lazul a lánc, eggyel beljebb ugrik. Amikor megnyúlik a lánc, akkor már nem tudja feszíteni, tehát lánccsere következik. Egyszerűen megtudhatod, hogy ez e a baj, vedd le a szelepfedelet (8 csavar) és a hátsó oldalon mozgasd meg a láncot, ill. próbáld a fogaskeréknél meghúzni felfelé. Ha megmozdul, vagyis nem elég feszes, akkor lánccsere, amit mindenképp bízd szerelőre, mert nagy kárt lehet okozni benne, ráadásul kell hozzá speckó szerszám is.
szia momo.az a láncfeszítő elméletileg autómata a benne lévő feszítőrugó miatt.csak fel kell lazítani a csavarját és megfeszíti magát.a mi nap segítettem eggyik cimborámnak ebben a dologban
Mondjuk tény hogy nekem is volt benne "tötymörgés" 2 személlyel, meg 160 is... ennek ellenére letaglózott a fogyasztásod, pedig büszke voltam egy pillanatig.
Azon a 7-literen meg sürgősen változtatni kéne! Elképesztő sok. Azért hagytam abba a nagyobb gép nézegetését, mert rájöttem, hogy nem éri meg a 6-8 literes átlag. Akkor már menjek kocsival! Pedig nagyon bejön az FJR 1300! Viszont azonnal vehetnék mellé egy 125-250-es supermotót... városi használatra! Szóval ez van. Maradtam a tipusnál. Szeretem így ahogy van.
Kis segítség kéne nekem a teló szimeringhez. Állítólag nem tudjak milyen szimeringet hozzanak az xj-hez mert 3 méret van belőle valaki tudna nekem ebben segíteni? 19959-ös xj 600 n.
Az biztos, hogy a karburátoroknál kell keresned a hibát, ugyanis a fekete füst a sok, nem tökéletesen elégett benzin miatt van. Néhány nagyokos a többletteljesítmény reményében a fúvókákat nagyobb keresztmetszetűre cseréli, gondolván több benzin -- nagyobb teljesítmény. Ez természetesen nem igaz, hiszen tudjuk, hogy 1 kg benzin elégetéséhez 14,8 kg levegő szükséges, a több benzin vagy több levegő teljesítményvesztéshez vezet. Esetleg még arra tudok gondolni, hogy hozzá nem értő valami drótdarabbal próbálta kitisztítani a fúvókákat, így azok keresztmetszete megnőtt, emiatt fogyaszt olyan borzasztóan sokat. Szerintem mindenképp nézesd meg egy hozzáértővel a fúvókáidat, esetleg cseréld is ki őket, illetve egy karburátorszinkronizációt is kövessetek el rajta, ilyen benzinárak mellett hamar megtérül a befektetés.
Nekem a fogyasztásommal az a bajom, hogy én 7liter alá nem tudom vinni, mégy 90-nel sem!
Ez miért lehet?
A haverok a túrázásnál mondták, hogy amikor megtépem a száját, akkor fekete füst jön ki a kidörrentőn, valószínű sok neki!
Hogy lehetne levinni a fogyasztást?
Utána nézegettem, de sajna nem találtam XJ500 kapcs rajzot. Ellenben szerintem nem sok különbség lehet a te géped és mondjuk az XJ 550/750 közt. Írd meg a mocid típuskódját, annak alapján biztosan találunk valamit. például az én XJ900-asom egy 31A típus.