Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

LallerP !

Utána nézegettem, de sajna nem találtam XJ500 kapcs rajzot. Ellenben szerintem nem sok különbség lehet a te géped és mondjuk az XJ 550/750 közt. Írd meg a mocid típuskódját, annak alapján biztosan találunk valamit. például az én XJ900-asom egy 31A típus.
ördögf!
még mindig megvan az xj?
el akartad adni nem?
Köszi a válaszokat. Azért megpróbálom állítani, mert 2-3000 Km ezelőtt volt lánccsere és ennyi idő alatt nem nyúlhat meg újra..... Remélem sikerül....
Szervusztok, kedves XJ-s kollégák! Mivel közelebbi témát nem találtam, itt érdeklődnék, hogy esetleg XJ500-hoz nincs e valakinek véletlenül kapcsolási rajza!? Mert a friss szerzeményem komoly villamos problémákat produkál, jó lenne látni, mégis mi mire van kötve! Előre is köszönöm a segítségeteket! Üdv!
Nem kell semmilyen csavart fellazítani ahhoz, hogy a feszítőt állítsad. Ez úgy működik, hogy van egy fogasléc, meg van egy kilincs, ami csak egy irányba (befelé) engedi mozogni a feszítőt (mint egy racsni), amit egy rugó nyom befelé. Ha lazul a lánc, eggyel beljebb ugrik. Amikor megnyúlik a lánc, akkor már nem tudja feszíteni, tehát lánccsere következik. Egyszerűen megtudhatod, hogy ez e a baj, vedd le a szelepfedelet (8 csavar) és a hátsó oldalon mozgasd meg a láncot, ill. próbáld a fogaskeréknél meghúzni felfelé. Ha megmozdul, vagyis nem elég feszes, akkor lánccsere, amit mindenképp bízd szerelőre, mert nagy kárt lehet okozni benne, ráadásul kell hozzá speckó szerszám is.
mi nem járattuk momo.egyszerűen fellazítod és a feszítőrugó elvégzi a dolgát
Hello Ördögfiu! Szóval akkor hogy is van ez? fellazítom a csavart, járatom a motort, aztán meghúzom a csavart? Vagy mi a menete pontosan?
szia momo.az a láncfeszítő elméletileg autómata a benne lévő feszítőrugó miatt.csak fel kell lazítani a csavarját és megfeszíti magát.a mi nap segítettem eggyik cimborámnak ebben a dologban
Sziasztok...... végre megint itt.ahogy elnézem van néhány új arc is
Nem tudja valaki, hogy a vezérműlánc feszítő automata-e? vagy, ha nem, akkor, hogy kell feszíteni rajta?
Köszönöm a segítséget Berber.
Most nézem az árakat! Ezek megőrültek! Én olajjal együtt 8000,-et költöttem a szimeringekre! Japánból!
Váltó koru a géped, de 99% hogy a 38 mm-es szárú a jó! 2 db szimering (38 x 50 x 8/9,5mm) Szerintem. Hamár szétszeded érdemes a csúszókat is cserélni!
Mondjuk tény hogy nekem is volt benne "tötymörgés" 2 személlyel, meg 160 is... ennek ellenére letaglózott a fogyasztásod, pedig büszke voltam egy pillanatig.

Azon a 7-literen meg sürgősen változtatni kéne! Elképesztő sok. Azért hagytam abba a nagyobb gép nézegetését, mert rájöttem, hogy nem éri meg a 6-8 literes átlag. Akkor már menjek kocsival! Pedig nagyon bejön az FJR 1300! Viszont azonnal vehetnék mellé egy 125-250-es supermotót... városi használatra! Szóval ez van. Maradtam a tipusnál. Szeretem így ahogy van.
1995-ös az évjárat
Kis segítség kéne nekem a teló szimeringhez. Állítólag nem tudjak milyen szimeringet hozzanak az xj-hez mert 3 méret van belőle valaki tudna nekem ebben segíteni? 19959-ös xj 600 n.
Van ott erő alól is, de nekem is 6000 felett tesz még rá egy lapáttal. Szerintem ez normális, ott adja le összes mindenét ami van neki.
Még az is gyanús, hogy csak 7000ford/perc-töl jön meg az ereje!
Nektek is onnantól húz?
Az biztos, hogy a karburátoroknál kell keresned a hibát, ugyanis a fekete füst a sok, nem tökéletesen elégett benzin miatt van. Néhány nagyokos a többletteljesítmény reményében a fúvókákat nagyobb keresztmetszetűre cseréli, gondolván több benzin -- nagyobb teljesítmény. Ez természetesen nem igaz, hiszen tudjuk, hogy 1 kg benzin elégetéséhez 14,8 kg levegő szükséges, a több benzin vagy több levegő teljesítményvesztéshez vezet. Esetleg még arra tudok gondolni, hogy hozzá nem értő valami drótdarabbal próbálta kitisztítani a fúvókákat, így azok keresztmetszete megnőtt, emiatt fogyaszt olyan borzasztóan sokat. Szerintem mindenképp nézesd meg egy hozzáértővel a fúvókáidat, esetleg cseréld is ki őket, illetve egy karburátorszinkronizációt is kövessetek el rajta, ilyen benzinárak mellett hamar megtérül a befektetés.
Nekem a fogyasztásommal az a bajom, hogy én 7liter alá nem tudom vinni, mégy 90-nel sem!
Ez miért lehet?
A haverok a túrázásnál mondták, hogy amikor megtépem a száját, akkor fekete füst jön ki a kidörrentőn, valószínű sok neki!
Hogy lehetne levinni a fogyasztást?
Ja, az jó szöveg volt, talán tényleg fel kellene szerelni egyet. Akkor csak fékezni kellene.
Na emelkedő az nálunk sincs. Bár ha jobban belegondolok, ezt a fogyit akkor csinálta, amikor a Mátrában voltunk. Ott meg van egy-két hupli.
vitorla vásznas dumáról gondoltam.
Egyáltalán nem vettem kötekedésnek, nem is tudom hogy jutott eszedbe.
Bocsi! Nem akartam kötekedni. Örülök,hogy nincs étvágya a mocidnak!