Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én Lellén leragadtam egész napra úgyhogy én biztos nem láttalak,sok Ducati-s volt lent.Pécstől Lelléig iszonyat nagy szembe szél volt,visszafelé már valamivel jobb volt Magyarszék-től, meg ami a csövön kifért nagy zivatar felhő alatt motoroztam.De sikerült hazaérnem szárazon.
Ha tükröd műanyag alkatrészei nem sérültek, akkor elég elugranod a legközelebbi üvegeshez. Ott tudnak vágni bele tükröt, és azt könnyen be tudod tenni a helyére.
Én meg itt tolom a vasat...
Szerbusztok XJsek!

Minap sikerült lekoccolnom a jobb oldali tükrömet a Pesti rakparton, mert a dobozos játmü soförje ugy gondolta hogy neki a felezön kell lennie. A szembejövö meg baszott kihuzodni, ugyhogy sürgöden vissza kellett ugranom a sávomba de sajna szük lett és a tükröm látta kárát
Nem találtam a neten egyenlöre semmi érdemlegeset. Ugyhogy töletek kérnék kis segitséget hátha tudtok valahonnan szerezni egy jobboldalit baráti áron
A segitséget elöre is köszönöm és motorozzatok ovatosan!

87
Na, ki látott engem Siófokon tolni a haverom Midnight Starját ?
Berber cimbi meg Ordogfiu, mi ebben a felhaborito?
Ugy latom, tul nagy a szabadsag odahaza
Itt kint engednek 10%-ot, aztan kerdes nelkul kapod a buntit.
Es hogy mennyi? £60-£600 kozt valahol, sebessegtol fuggoen. Es most erre jon, hogy de a 60GBP az nem sok az angol berekhez...ez igy igaz, de ha kiegeszitem, hogy:
1.: minden utcaban 2 trafi van minimum, es hogy
2.: azonnal kapsz meg melle 3-6 buntetpopottyot is, akkor mar mokasabb.
De hogy megtisztabb legyen, itt nem lacafacaznak, 9 pontnal mar szova is teszik, hogy ugyan szukseged van-e a jogsidra, es 12-nel el is veszik. Es akkor most gondolkozzunk csak, ha ezt atforgatom magyar viszonylatba: varosban mesz 55km/h-val (ami valljuk be, eleg gyakori) belesuhansz egy trafiba (mint irtam, itt kb. minden utcasarkon van egy) ez kb. 20e magyar forint lesz, es 3 pont. Ezt megteszed 4 alkalommal, es bevonjak a jogsid. Hanyszor is szoktatok 55-tel menni 50 helyett?
Ettol meg mindig humanusabb a magyar tablazat...szerintem!
50 helyett 65? Ha mar valaki 65-tel suhan bele egy trafiba, az mar azert nem veletlen. Ezt akar honnan nezem, 30%
Közben belenézegettem az ECUba, de rendellenességet nem láttam. Forrasztások épek, nincs elégett, fekete ... alkatrész sem.
Azon filózok, hogy a rossz feszültség szabályozó miatt elképzelhető, hogy nem indul a motor? Hogy lehet diagnosztizálni? Szerencsémre ez egyezik az XJ750ekkel. Vagy már ezt szabványosította valamelyik leleményes tulaj
Nna, én minnyá indulok !
Mi a hétvégén a Börzsönybe megyünk túrázni, az egész hétvégén!
Remélem jó idő lesz!
Jó estét mindenkinek!

Vilman és bozontos42, természetesen én megyek a veteránbörzére!Pannonia és Skoda vonalon érdekelt vagyok!
na ,skacok jön valaki holnap Siófokra vagy egyedül kell mennem Pécsről
OK. Holnap délelőtt elnézzünk Siófokra.Neked mikor lenne jó?
Vilman!
Ok, akkor jövőhéten valamikor. Előre is kösz!

más: Van valami általános diagnosztika az ECUra? Hogyan lehet a legegyszerűbben megállapítani működőképességét. Filóztam azon, hogy ha a fesszabályzó letérdelt, akkor hiába cserélgetem az ECU-t.
Viszont jön valaki holnap Siófokra a veteránbörzére ?
Én ott leszek...
feribaacsy, hát msn az gáz egy kicsit, mert egyrészt délutános vagyok ma még, másrészt a hét végén nagyon nem leszek gép előtt...
Inkább jhéten vmelyik délután megbeszéljük.
itt vannak a képek az ECU-ról
Vilman!

Felvettelek MSN-re a kapcsrajzok miatt. Enyém egy 1987-es évjáratú darab. motorkód 5G8
Citroen Xantia kombiba is belefér, csak nekem 5ajtós van
Elméletileg egyezik az XJ650Turbo-val. Értelemszerűen a blokk eleve más és a műszerfal is, mert digitális teljesen. Kaptam egy képet a SUGO motortól az FJ1100-as ECU-ról. Erről teszek fel képet. A csatik ugyanazok, ám a vákuumcsatlakozó is látható rajta, ami nekem külön van. Eből feltételezem, hogy más a lábkiosztása :(
Képet estefelé teszek fel az én ECUmról.

Üdv:
Feri
berber ezt a táblázatot én is néztem valamelyik fejér megyei hírlapban.szerintem felháborító kicsit....
szeva kissb.igen elakartam sőt még most is eladó a vas ha érdekel!bővebben a hirdetések között.ott megtalálod a gépet
Na most ennek örüjjek, vagy ne?
Helló feribaacsy !

Üdv az XJ-sek közt !

Nos, nekem vannak a gépemen XJ 750 kapcsolási rajzok, igaz egyik sem a D változaté, de nem hinném hogy nagy különbségek lennének.
Amikhez nekem van : XJ750 RH, RJ, RK, J, K, MK, illetve az angol XJ750 típushoz. A kérdés az hogy a tiéd melyikhez hasonlít a legjobban, és hogy mikori évjárat.
Heló!nekem van kapcs. rajzom hozzá de max. csak levélben tudom elküldeni.A kábeleket átnézted nem sérült áramot kap minden?
Még egy apróság: Én kisbusszal hoztam haza annó a gépet. Tehát befér.
Szia köreinkben!
Azért határtalan szívás így járni! Amugy kizártnak tartonm, hogy csak a Te motor típusodban más lenne az elektrónika mint a többiben. Itt még egy első kerék, lámpa teló is egyezik másokkal! Pl. TDR - FZ - XJ sok esetben vannak közös cuccok!
Pontos típus, vagy kép az egységről jó lenne.