Én Lellén leragadtam egész napra úgyhogy én biztos nem láttalak,sok Ducati-s volt lent.Pécstől Lelléig iszonyat nagy szembe szél volt,visszafelé már valamivel jobb volt Magyarszék-től, meg ami a csövön kifért nagy zivatar felhő alatt motoroztam.De sikerült hazaérnem szárazon.
Ha tükröd műanyag alkatrészei nem sérültek, akkor elég elugranod a legközelebbi üvegeshez. Ott tudnak vágni bele tükröt, és azt könnyen be tudod tenni a helyére.
Én meg itt tolom a vasat...
Minap sikerült lekoccolnom a jobb oldali tükrömet a Pesti rakparton, mert a dobozos játmü soförje ugy gondolta hogy neki a felezön kell lennie. A szembejövö meg baszott kihuzodni, ugyhogy sürgöden vissza kellett ugranom a sávomba de sajna szük lett és a tükröm látta kárát
Nem találtam a neten egyenlöre semmi érdemlegeset. Ugyhogy töletek kérnék kis segitséget hátha tudtok valahonnan szerezni egy jobboldalit baráti áron
A segitséget elöre is köszönöm és motorozzatok ovatosan!
Berber cimbi meg Ordogfiu, mi ebben a felhaborito?
Ugy latom, tul nagy a szabadsag odahaza
Itt kint engednek 10%-ot, aztan kerdes nelkul kapod a buntit.
Es hogy mennyi? £60-£600 kozt valahol, sebessegtol fuggoen. Es most erre jon, hogy de a 60GBP az nem sok az angol berekhez...ez igy igaz, de ha kiegeszitem, hogy:
1.: minden utcaban 2 trafi van minimum, es hogy
2.: azonnal kapsz meg melle 3-6 buntetpopottyot is, akkor mar mokasabb.
De hogy megtisztabb legyen, itt nem lacafacaznak, 9 pontnal mar szova is teszik, hogy ugyan szukseged van-e a jogsidra, es 12-nel el is veszik. Es akkor most gondolkozzunk csak, ha ezt atforgatom magyar viszonylatba: varosban mesz 55km/h-val (ami valljuk be, eleg gyakori) belesuhansz egy trafiba (mint irtam, itt kb. minden utcasarkon van egy) ez kb. 20e magyar forint lesz, es 3 pont. Ezt megteszed 4 alkalommal, es bevonjak a jogsid. Hanyszor is szoktatok 55-tel menni 50 helyett?
Ettol meg mindig humanusabb a magyar tablazat...szerintem!
50 helyett 65? Ha mar valaki 65-tel suhan bele egy trafiba, az mar azert nem veletlen. Ezt akar honnan nezem, 30%
Közben belenézegettem az ECUba, de rendellenességet nem láttam. Forrasztások épek, nincs elégett, fekete ... alkatrész sem.
Azon filózok, hogy a rossz feszültség szabályozó miatt elképzelhető, hogy nem indul a motor? Hogy lehet diagnosztizálni? Szerencsémre ez egyezik az XJ750ekkel. Vagy már ezt szabványosította valamelyik leleményes tulaj
Vilman!
Ok, akkor jövőhéten valamikor. Előre is kösz!
más: Van valami általános diagnosztika az ECUra? Hogyan lehet a legegyszerűbben megállapítani működőképességét. Filóztam azon, hogy ha a fesszabályzó letérdelt, akkor hiába cserélgetem az ECU-t.
feribaacsy, hát msn az gáz egy kicsit, mert egyrészt délutános vagyok ma még, másrészt a hét végén nagyon nem leszek gép előtt...
Inkább jhéten vmelyik délután megbeszéljük.
Elméletileg egyezik az XJ650Turbo-val. Értelemszerűen a blokk eleve más és a műszerfal is, mert digitális teljesen. Kaptam egy képet a SUGO motortól az FJ1100-as ECU-ról. Erről teszek fel képet. A csatik ugyanazok, ám a vákuumcsatlakozó is látható rajta, ami nekem külön van. Eből feltételezem, hogy más a lábkiosztása :(
Képet estefelé teszek fel az én ECUmról.
Nos, nekem vannak a gépemen XJ 750 kapcsolási rajzok, igaz egyik sem a D változaté, de nem hinném hogy nagy különbségek lennének.
Amikhez nekem van : XJ750 RH, RJ, RK, J, K, MK, illetve az angol XJ750 típushoz. A kérdés az hogy a tiéd melyikhez hasonlít a legjobban, és hogy mikori évjárat.
Szia köreinkben!
Azért határtalan szívás így járni! Amugy kizártnak tartonm, hogy csak a Te motor típusodban más lenne az elektrónika mint a többiben. Itt még egy első kerék, lámpa teló is egyezik másokkal! Pl. TDR - FZ - XJ sok esetben vannak közös cuccok!
Pontos típus, vagy kép az egységről jó lenne.
Én meg itt tolom a vasat...
Minap sikerült lekoccolnom a jobb oldali tükrömet a Pesti rakparton, mert a dobozos játmü soförje ugy gondolta hogy neki a felezön kell lennie. A szembejövö meg baszott kihuzodni, ugyhogy sürgöden vissza kellett ugranom a sávomba de sajna szük lett és a tükröm látta kárát
Nem találtam a neten egyenlöre semmi érdemlegeset. Ugyhogy töletek kérnék kis segitséget hátha tudtok valahonnan szerezni egy jobboldalit baráti áron
A segitséget elöre is köszönöm és motorozzatok ovatosan!
87
Ugy latom, tul nagy a szabadsag odahaza
Itt kint engednek 10%-ot, aztan kerdes nelkul kapod a buntit.
Es hogy mennyi? £60-£600 kozt valahol, sebessegtol fuggoen. Es most erre jon, hogy de a 60GBP az nem sok az angol berekhez...ez igy igaz, de ha kiegeszitem, hogy:
1.: minden utcaban 2 trafi van minimum, es hogy
2.: azonnal kapsz meg melle 3-6 buntetpopottyot is, akkor mar mokasabb.
De hogy megtisztabb legyen, itt nem lacafacaznak, 9 pontnal mar szova is teszik, hogy ugyan szukseged van-e a jogsidra, es 12-nel el is veszik. Es akkor most gondolkozzunk csak, ha ezt atforgatom magyar viszonylatba: varosban mesz 55km/h-val (ami valljuk be, eleg gyakori) belesuhansz egy trafiba (mint irtam, itt kb. minden utcasarkon van egy) ez kb. 20e magyar forint lesz, es 3 pont. Ezt megteszed 4 alkalommal, es bevonjak a jogsid. Hanyszor is szoktatok 55-tel menni 50 helyett?
Ettol meg mindig humanusabb a magyar tablazat...szerintem!
50 helyett 65? Ha mar valaki 65-tel suhan bele egy trafiba, az mar azert nem veletlen. Ezt akar honnan nezem, 30%
Azon filózok, hogy a rossz feszültség szabályozó miatt elképzelhető, hogy nem indul a motor? Hogy lehet diagnosztizálni? Szerencsémre ez egyezik az XJ750ekkel. Vagy már ezt szabványosította valamelyik leleményes tulaj
Remélem jó idő lesz!
Vilman és bozontos42, természetesen én megyek a veteránbörzére!Pannonia és Skoda vonalon érdekelt vagyok!
Ok, akkor jövőhéten valamikor. Előre is kösz!
más: Van valami általános diagnosztika az ECUra? Hogyan lehet a legegyszerűbben megállapítani működőképességét. Filóztam azon, hogy ha a fesszabályzó letérdelt, akkor hiába cserélgetem az ECU-t.
Én ott leszek...
Inkább jhéten vmelyik délután megbeszéljük.
Felvettelek MSN-re a kapcsrajzok miatt. Enyém egy 1987-es évjáratú darab. motorkód 5G8
Képet estefelé teszek fel az én ECUmról.
Üdv:
Feri
Üdv az XJ-sek közt !
Nos, nekem vannak a gépemen XJ 750 kapcsolási rajzok, igaz egyik sem a D változaté, de nem hinném hogy nagy különbségek lennének.
Amikhez nekem van : XJ750 RH, RJ, RK, J, K, MK, illetve az angol XJ750 típushoz. A kérdés az hogy a tiéd melyikhez hasonlít a legjobban, és hogy mikori évjárat.
Azért határtalan szívás így járni! Amugy kizártnak tartonm, hogy csak a Te motor típusodban más lenne az elektrónika mint a többiben. Itt még egy első kerék, lámpa teló is egyezik másokkal! Pl. TDR - FZ - XJ sok esetben vannak közös cuccok!
Pontos típus, vagy kép az egységről jó lenne.