Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én mértem 4.1 L-es fogyasztást is a 900-assal. Kis csomaggal, + sok emelkedő sincs a Várpalota-Kalocsa vonalon...
Én nem tudom mi van ezzel, hogy nincs étvágya. Pedig, ha kell, megy mint akit seggbe rúgtak. A 3,7-es fogyiját pedig 90-100-as tempóban érte el, ha 70-nel megyek, akkor mi van? Termeli a benyát? A városi tötymörgéssel is 4,4 l. Pedig nem is vagyok pille súlyú, lassan a 90-et nyomom.Már gondolkoztam rajta, hogy én számolok rosszul, de aztán rájöttem ezt elb...ni sem lehet. Mindig teletank, számláló nulláz, osztok-szorzok, nem eszik. Ez van.
Heló! ma csak a móri útig jutottam igaz az volt a cél is,de ha az idő jó lesz a jövőhéten elgurulok Győrig.
nahááát milyen vitorla vásznat használtál ehhez a fogyasztáshoz? lemegyek fölaprítom a mocim!
ez, ez... ez.. engedd meg hogy beájjujjak! Bakker az egy hengerrel se menne!
Nem rossz, de még mindig én tartom a rekordot, (vagy nem) 350 km, és 13 liter benya. Mondjuk nem száguldoztam.
Véletlen nem futottunk mi össze, Mór-Fehérvár között? Láttam egy hófehér rendőrt! Űdv!
Kellemes HUSVÉTOT! Ennek alkalmából kellett menni egy 270 km-es kanyart... 12 liter benga. Nem rossz....
Én nem tudom... szerintem kétféle bukó van. A Nolan, meg a Schubert. Ja meg amit a Lidl-ben lehet kapni occóért az utasnak. (de az nem bukó csak olyan.) Gyárt még valaki sisakot?
Nem hallottam róla, hogy szaporán kéne kuplungozni az XJ-ket... lehet nagy a hangja, de csak azért mert Ducatit- még nem hallottál!
Sziasztok! Köszönöm a tanácsokat ,ha van valakinek még ötlete ,vagy csinált már kuplung felújítást akkor ne fogja vissza magát.Köszönöm!
Az indítóláncnak elvileg nem szabadna lógnia, hiszen van feszítője, ahogy a képeken is látszik. Ha a kuplung behúzására megszűnik a hang, akkor valószínűleg ott lehet valami. Többek szerint ez típushiba, enyémnél speciel nem jelentkezik. Ha nagyon hangos, akkor lehet, hogy rossz a csapágy, de az is lehet, hogy csak a rugói gyengültek el, így nem kinyomott állapotban a kinyomócsapágy lazán van benn és zöröghet. Kb. ennyi jutott eszembe. Mivel még nem szedtem szét a blokkot, ezért ha rosszul mondom, kérlek javítsatok ki. Ja, teszek fel képet a kuplungról, hogy lásd miről is beszéltem.
starter chain lower guide
starter chain tensioner piston
clutch
Múltkor itt egy páran arra jutottunk, hogy nem a kuplung miatt van, hanem az indító lánc lógása okozhatja ezt....
A 900-asra a GYÁRI lamellaszett 28000 Ft.- tavalyi áron. A mostani ára biztosan több.

Indítórelét már találtam !
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni kuplung felújításában.Behúzott kuplungal semmi hang ,viszont mikor kiengedem van hangja röndösen!Engem zavar,bár tudom tipus hiba.Tehát árakra lenne szükségem,és szerelési tanácsokra .Köszönöm! MINDENKINEK BOLDOG ÜNNEPEKET!
Nah megvolt mar az első hosszabb túránk. igaz nem volt felhőtlen így jogsi nélkül, de a gép nagyon rendben volt. Remélem mindenki nyomatja neki...
Na hááj!

Az indítórelém bemondta az unalmast. Valakinek elfekvőben esetleg ?
Nekem is Grex-em van, de tervezem a lecserélését. (sajna nekem nem lesz jó utassisaknak, mivel ugye a párom feje nagyobb )
Szóval 100 fölött leszedi a fejemet, vagy ha lejjebb döntöm a buksim, akkor meg süvít be a plexi és a gumi közt a levegő, és a szemem akar kifolyni ... nem is beszélve a szélzajról
Próbáltam a haverom Nitro sapkáját, háááát ... ég és föld a különbség!
Én is azért vettem meg, mert Nolan utód, és árban kedvező, de azon kívül, hogy a plexit résnyire is lehet nyitni, más előnyét nem tudok említeni
Én kaptam a HJC -met, azért van az (előtte Grex volt ).
Tavaly még egész csendes volt, idén viszont valahogy hangos lett. Biztos megártott neki a tél, pedig még csak 1 éve használom.

Amúgy ezen speciel lehet 2 állásban is résnyire (kb. fél centi és 2 centi) nyitni a plexit, csak az a ciki, hogy 70 - 80 -nál már rendszeresen visszacsapódik.
Nekem Grex-em van. Nolan másodmárka, ha jól emlékszem. Ebből adódóan állítólag véd, de szerencsére még nem próbáltam. Amúgy kényelmes, nincs vele különösebb gondom, viszont a bélése nem kiszedhető, nem mosható és 100 km/h fölött rendkívül zajos. Városban jó, meg országúti tötymörgésre, de tervezem egy éppkézláb sisak beszerzését, mert az xj tudásához kevés. Amikor vettem, erre volt keret. Szerintem ne ilyet vegyél.
Sziasztok !

Köszi a jó tanácsokat !

Kellemes Húsvéti Ünnepeket Mindenkinek !
Jah, es meg valami:
A nolan felnyithato allu...nagyon feltem tole, de tokeletes illesztes, jo zarszerkezt. Baromi hasznos, nagyon sokszor veszem hasznat. Es meg ennek ellenere is negyede a zaj benne, mint a cabergben volt.
Izlesek es pofonok :S
Ha az emlekem nem csal, kb. egy eve volt egy eleg hosszu eszmecserenk a sisakokrol itt.
En vettem egy Caberg V2-t, es gyulolom. Iszonyat hangos, mar alacsony sebessegnel is folyik ki a szemem, mert akkora benne a huzat a szememnel (az allanal nincs benne semmi legterelo, es felhuz a levego benne.) Amugy szep, kenyelmes, nem parasodik (a legkevesbe sem, meg az orrbetet nelkul sem) En most utassisaknak hasznalom, es mar karcos a plexi (ez mondjuk lehet, hogy inkabb az utasom hibaja :D)
Van egy Nolan-om (N-102) imadom! (Bar a meretezeset el kell talalni, egy picit nagyobbnak tunik... de nem lotyog, es mocskosul kenyelmes)
A belese talan kevesbe tunik strapabironak, mint pl. a caberg-e...ez mondjuk erdekes.
A nolan sem parasodik, nincs benne a legkevesbe sem huzat, ellenben meg annyira sincs benne meleg, mint a Cabergben.
Meg egy oltari kulonbseg (az ara, es a beepitheto fules meg egyeb csicsa picsa mellett), a csat. Ezt nem lehet elmondani, ezt probalni kell. A leheto legjobb!
Szoval nalam a caberg leszerepelt, a nolan viszont 150%-ra vizsgazott!
Én a motorkiállításon próbáltam HJC-ket, és volt egy nagy baj velük, mégpedig a plexi záródása és mechanikája. Ezt úgy értsd, hogy nem mindegyik sisak plexije zárt rá a gumira lecsukott állapotban. A mások, hogy nem volt olyan állása, hogy kicsit nyitva, vagyis a zárt állás után egy félig nyitott állapotba akadt meg a plexi, a következő fokozat a teljesen nyitott állás. Vagyis melegben nem tudod résnyire kinyitni, ami szerintem nagy hiba.
Sziasztok ! Szintén bukósisak vásárlás előtt állok! XJ 600 S-re A KELEMOTOR-nál találtam HJC felnyitható bukósisakot 3 rétegű kompozit ötvözetből az IS maxot 43 ezerért. Ugyan ez 3 rétegű üvegszál+spectra+kevlár héjszerkezettel az FS max 64 ezerért. Kíváncsi a vagyok a véleményetekre a HJC-ről !