Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Érdekel minden megoldás , mert nekem ez gáz amit a Tibi alkotott.
Köszi !
Holnap azért beindítom .

Hétfő lesz az útólsó vizsgám !
tükör ügyben lehet hogy tudok segíteni.
Igen, az reálisabb, de úgy tűnik nem volt már energia a böngészéshez! Majd 12 év múlva, mikor az új forgalmit kapod, jelezd, biztosan jobban utánanéznek! De szerencsére ez tényleg nem oszt, nem szoroz.
Startgomb azt gyííííííí/persze óvatosan/ Gondolom már megvan a jogsid is.
Én találtam valahol adatot róla ott 184 kg volt a megengedett
terhelés.
Nem akarok foglalkozni vele én sem , főleg azért mert eddig már
sokat vártam amíg idáig eljutottam .
Csak érdekességnek írtam ! Kösz a választ !
Amúgy valószínűleg a normál 70kg-os motorosból számított kettőt, cumó nélkül. Ez elfogadható abban az esetben, ha nincs egyéb dokumentáció, bár ezt nem tudom elképzelni.
Szia !
Nekem meg van kettő db jobb oldali tükröm, de hiányzik egy bal oldali
ha esetleg csak bal oldalit találsz megoldható, hogy cseréljek veled.
Az a 337 kg annyira nem számít, nem fog senki sem mérlegre állítani. Bár az tényleg érdekes, hogy a kolléga honnan szedte ezt a számot!
Az előbb azt olvastam, hogy egy gesztenye is képes csodákra! Hát még egy marék barackmag! Igazad van, lehet, visszarakom! , Akár még pótalkatrész is lehet belőlük. A probléma csak annyi, hogy azt a fél kg lánckenő anyagot, amibe beleragadtak a kis drágák, már kimostam.... Ezt hívják meggondolatlanságnak?
Sziasztok !

Végre már ott tartok, hogy talán holnap meg lesz a rendszámom a
XJ 600 S-re /1998/ ! Angliából hozták be.

Furcsa , hogy a KPM által kiállított műszaki adatlapra amiről
a forgalmit ki fogják tölteni a megengedett legnagyobb össztömeghez csak 337 kg-mot írtak. A saját tömeg 197 kg.
Szerintetek ez OK így.
Ne szedd ki! hosszÚ Út utÁn az Út mellett mÉg jÓl jÖhet!
Sziasztok!
Lehet még nevezni a "legtöbb barackmagot rejtő XJ" kategóriában...
Üdv!
Kedves Freddy bácsi!

Szerintem kitűnő választás lehet, ha túrázásra, városon kívül használod.
Elnyűhetetlen masina kicsit nehéz és lomha.

Üdv Fecó
Igen igen! Jól érzékelted!:D
Kedves Yamahások!
Én egy 62 éves fiatalember vagyok, aki most jött rá, hogy szeretne motorozni. Eddig a legnagyobb gépem 125 ccm-es volt, nagyobbon nem ültem. Most meg vénségemre nagyon megtetszett a 650-es dragstar.
Mi a véleményetek a márkáról?
Köszi, üdv Freddy bácsi
Yahoo!IDE talaltam:)en volnek az akinek a negy imadnivalo csodas pasas megallt segiteni:) milli milli millio koszonet a segitsegert es a csodas hetvegeert.fantasztikus pasas mind a 4!koszonom szepen
Ahogy olvasom kopcsi történetét, az az érzésem, hogy Paragraf volt az, aki beléjük botlott annak a bizonyos gesztenyefának a tövében
Gratu Nektek Fiúk, hogy így segítetek szegény bajba jutottakon
A hölgy nevében is millió Nektek
Tisztelt hallgatóság!:)
Most olyan történetet mesélek el ami igazi és megtörtént velem illetve a történtet többi szereplőivel! Hol is kezdjem hát kezdem az elejétől! Úgy kezdődött a napom hogy iszonyú jó idő volt ezért benéztem siófokra ahol rengetegen voltak! Hazajöttem, beültem a gép elé de, meg is untam nagyon hamar így már előző héten megbeszéltük Tomek barátommal hogy gurulunk egyet, és gondoltam felhívom, nem-e megyünk!:) Úgy is lett elmentünk de nekem tankolnom kellet meg ő is tankolt a motorba! Mikor megbeszéljük, merre mennénk egy motoros mögé, kanyarodtam ki kicsit bizonytalanak tűnt a mozgása és én is észre vettem, hogy nagyon mozog a kipufja ahogy a barátom is! Mikor én megpróbáltam megelőzni barátom elém ment s lealította, hogy szóljon a dologról, s ahogy levette a sisakot még az is kiderült, hogy hölgy vezeti a motort! Mondtuk neki, hogy van ismerős, ha gondolja, megpróbáljuk megcsinálni, de észre vettem hogy a féklámpa villog a vész vilogo helyet, s egyre gyengültek a fények! Mondtuk, hogy indítsa el s már az önindító, se hajtotta meg gondoltuk csak simán lemerült az aksi, de igazából 200km töltés után nem lett volna szabad!
Azért mi megpróbáltuk kb. 200m-t tólhatuk mindhiába mikor negáltunk megbeszélni a dolgokat mikor megállt két motoros társunk sajna ez nem volt mindenkire jellemző volt, aki csak dudált mikor toltuk hozzá teszem nem motoros, hanem autós és ez is bizonyítja az autós motoros viszonyt sajnálatos módon! Mindegy ezzel most ne foglakozunk pedig erről is lehetne írni!Ezek után mondtuk a srácoknak a problémát de ők is valamilyen szinten tanácstalanok voltak vagyis az bizonyos volt hogy aksi a baj de ha lemerül akkor is be kell indulni a motornak hogy a generátor újratermelje az energiát! Mind1 szereztünk töltőt, illetve áramot egy idős házaspár nagyon segítő kész volt és adott nekünk áramot hogy töltsünk az aksin! Addig beszélgetünk tapasztalatokat cseréltünk ilyesmi abban a tudatba, hogy minden jó lesz! Sajnálatos módon így se mozdult meg az aksi semmi visszajelző ha közvetlen kötöttük rá akkor se indult de a visszajelzők mentek ezután megpróbáltuk úgy is hogy aksi nélkül közvetlenül így el is indult de ugye így nem mehet mert a generátor leég szval kiderült hogy a motorral és a több dologgal nincs baj kitaláltuk azt a verziót is hogy a Tomek barátoméból kiszedjük és az ő aksiával menni fog-e és mit ne adjon az isten ment! Megpróbáltuk hogy akkor a Tomek megy a Kata aksiával tehát, hogy cserélnek! De sajna meg se mozditota a Laci motorját az ő aksi ami még látszólag nem lett volna baj mert hátha beindult volna, de nem fért el a motorba ezért ez az ötlet bukott volt! Nézegettük, hogy a jános illetve Ákosnak az aksia hátha jó lenne de mind hiába! Gondoltuk van annyi az aksiba hátha, beindul de igazából 99.9% esély volt, arra hogy nem mikor csavaroznánk vissza az akumlátort kérdezik tőlem, hogy hol játszottam az aksival mondom, nem tudom!:D Kerestük az anyát mind hiába Kata, elhatározta, hogy átmászik de, nem találta ott sem. Miután én hagytam el meg hát közel is, laktam Balatonakarattyától így haza mentem anyáért, hoztam is de sajnos nagy volt ezért Laci elment köszörülni, de Ákos cigizés közbe belebotlott az anyába hívtam is a lacit hogy ne fáradjon! Visszaraktuk az aksit, de addigra elvetettük az ötletet, hogy betoljuk, mert esélytelen a dolog! Így Ákos elment a mol kútra hogy vegyen bika kábelt hozott i de, reménytelen volt beindult a motor de csak addig, míg rajta volt a másik aksin próbáltuk, hogy járatjuk a motor és hogy tölti e de semmi! Hosszas telefonálhatások után így 5 óra múlva lett nekünk egy aksink Laci haveromnak a robogójából. Míg vártuk hogy hazaérjen az illető ez eredeti trvet kellet hogy teljesítsük tehát a kipufogot mondja a Kata hogy ott a kerítés bontsuk le, rendben leszedett egy drót darabot persze ha drót van akkor gesztenye is tehát gesztenyét raktunk távtartónak! Az akinek a kerítése volt lehet hiányolja a kerítés darabot de nem vártuk azt meg hogy megkérdezzük tőle! Lezártuk a helyszínen a motort és elindultunk Balatonszabadinak megálltunk és várt minket a meleg vacsoraforró teával hála Lacimamának!
Így, hogy leültünk egy asztalhoz el is kezdtünk beszélgetni, hogy ki kicsoda szval meg tudtunk egymásról dolgokat hogy kerültünk ide ilyesmi! Elfogyasztottuk a vacsit átmentünk egy másik házhoz ahol össze lett forrasztva a robogó aksi hogy jó legyen a nagy móciba.
Vissza is mentünk beraktuk az aksit és hála istenek beindult, indulhatunk akaliba!
Útközbe kicsit fáradt voltam meg szerintem mindenki Katának meg fájt a lába az esése miatt így lassú tempóval de eljutottunk akaliba éjfélre. Itt leültünk egy pár percre számot cserélni illetve egy kis üdítőre. Többiek haza indultak én ott maradtam és ott aludtam! Hideg volt az estém és álmatlan de ez már nem nagyon foglalkoztatott! Másnap reggel indult a túra, ami 350km volt s én is a túrázok között voltam! Hamarosan folytatom!:) De így a végére megjegyzem, hogy a hangulat iszonyat jó volt s szinte olyan volt mintha már régóta ismertük volna egymást hatalmas poénok voltak, röhögtünk a dolgon, s nem idegeskedtünk, hogy most mi van már!:) Ezt jó tapasztani, hogy a motoros nem csak motoros, hanem egy iszonyatsegítő kész és mint magán ember is nagyon szimpatikus!:)
Hát én is pont ez miatt kényszerültem a Midnight Star tologatására. Tudnillik a spanom, amikor múlt vasárnap hazaért a komáromi motoros találkozóról, rajt hagyta a Staron a gyújtást. Péntekig. Otthon, tolásra még elindult, de aztán a Várpalota-Siófok távon már nem vett fel semmi töltést az akksi. Így nyilván Siófokon már b*szott bármit is tekerni, nem is beszélve arról hogy a Midnighton AC-pumpa is van...
Tehát : akksi XJ900-ból átrak --- Midnight elindul --- XJ betol --- mindenki hazaér. Mi lenne a világgal XJ-k nélkül...
Egy kis élménybeszámoló május 1-ről
Találkoztunk egy motoros hölggyel és 2 fiatalemberrel, akik éppen életet próbáltak lehelni a hölgy motorjába. Nem kevés időbe tellett mire rájöttünk, hogy egy teljesen zéró akkumlátorral van dolgunk, amivel kb. 200 km-t megtettek mire tényleg gondot okozott.
Az történ ugyanis, hogy a leányzó a Kawasakijával (Kawa ZZR 400) sajnálatos módon eldőlt, viszonylag lassú tempó mellett (kb. 30km-t tett meg ekkor). Eltört a fék oldali lábtartó, amit a helyszínen valaki pár szorítóbilincs segítségével visszaapplikált. A kipufogónak volt egy távtartója, ami megakadályozta, hogy az a lengővillának nyomódjon. Ezt az alkatrészt sajnos elhagyta, de enélkül vígan tovább tudott menni. Ebben az állapotában megtett még egy jó 150 km-t a vassal, amikor egy fiatalember félreállította, hogy szóljon neki a lógó kipufogó miatt. Amikor el akarta újra indítani a gépet, akkor már csak mormogott a Kawa, majd már azt sem. Tolásra valamit reagált, de végül az sem vezetett eredményre.
Ekkor találkoztunk a csapattal és félreálltunk, hogy talán tudunk valamiben segíteni. Kiderítettük, hogy csak egy új akkumlátorra van szükség, mert az akkumlátor nem veszi fel a töltést, csak leadni tudta, ami még benne volt (valószínűleg leszakadt egy cella az eséskor), de ünnepnap lévén igen kilátástalannak tűnt a helyzet. Végül az egyik srác tudott szerezni egy robogóba való akksit, amit kicsit átalakítottak, hogy hozzá tudják kötni a géphez (tűzősarus volt a robi akksi, a kawájé meg csavaros). A robi akksival már indult a gépezet és szépen vitte is a vasat, de még nem tudom, hogy kibírta-e a haza utat, ugyanis egy motoros ott alvós találkozóra még elkísértük a hölgyet, majd késő este elköszöntünk. Bár másnap találkoztunk még vele, de akkor csak utasként ment el a motoros bandával, nem akarta a nem bele való akksijával nyúzni a gépet a 350km-es túrán.
Még az akkumlátoros történés előtt kitaláltuk, hogy amíg az akksira várunk, kezdjünk valamit a kipufogóval. Volt egy drótkerítés ahol álltunk, abból bontottunk egy kis darabot, de nem lehetett csak úgy odahúzatni vele a kipufogót, távtartó is kellett. Ilyenkor van az, hogy mindenki abból gazdálkodik, ami éppen a kezébe akad. Mi egy gesztenyefa alatt voltunk, aminek a termése pont a távtartó helyére illett. Ezen átvezettük a drótot és úgy feszítettük meg. Nagyon baba lett, de ez a képen is látszik A képen már utólagosan felhelyezett kábel kötegelő is látható, igencsak csúfítják az eredeti állapotot
Sajnos ez kis iromány nem tudja visszaadni azt a hangulatot, ami ott uralkodott és sok részletet ki is hagytam (pl vendégül láttak minket vacsorára és még ezen kívül is sok egyebet).
Annak ellenére, hogy ezek az emberek mind idegenek voltak számomra (tesómon kívül persze, akivel csak egy laza gurulásra készültünk) úgy beszélgettünk, mintha már hosszú ideje ismernénk egymást. Nagyon jó volt a hangulat, rengeteget nevettünk a saját szerencsétlenkedéseinken. Egyikünk se volt motorszerelő, telefonon kaptunk instrukciókat, hogy hogyan deríthetjük fel a hibát. Sokat tanultunk belőle (bár meg kell jegyeznem, hogy minden felhívott azzal kezdte –végtére is talán jogosan-, hogy szedjük ki a gyertyákat és tisztítsuk meg – út szélen, komoly szerszámok nélkül, egy full idomos gépet szétszedni, hogy megnézzünk pár gyertyát…).
Amiért ezt a kis beszámolót elkezdtem írni, az először azért volt, hogy megmutassak egy vicces képet egy felgesztenyézett kipufogóról, de egy kicsit több lett belőle. Az biztos, hogy ezekkel az emberekkel még össze fogunk futni, hiába lakik valamelyik 200 km-re tőlünk. Érdemes megállni és segíteni a bajba jutottakon, mert sokkal többet kaphatunk vissza, mint amennyit mi adhatunk. Én egy nagyon kellemes élménnyel lettem gazdagabb.


Remélem a tulaj nem haragszik meg , hogy képeket teszek fel vasáról és talán ti sem, hogy egy XJ fórumon Kawa képeket láttok.
Készen lettek a gépem oldalidomjai ! Hurrá !
Láttam lent egy fekete 600-as XJ Seca-t, de a pilótát nem ismertem fel sajna. Talán nem is lehet fórumbeli...
Sziasztok xj sek nekem is van egy xj 650 turbós egy hete meg halt a váltója ha valaki tud egy ilyen típusú blokot vagy alkatrészt akkor ide írjon \ redox2@freemail.hu