Hát nem akartam hülyeséget írni ezért inkább hallgattam...
A füst esetleg olajbefolyásból, kokszból összegyűlött zacc kiégése. Annyira nem nyugtalanító. Befolyhat a szelepszár mellett. Néhány adat függvénye, pl. a futott km. Nem lehet 40-50 ekm alatt! Felette már kikophat annyira. A tenyérnyi folt akármitől is lehet fotó jó volna. Nekem amikor elszállt a telószimmeringem a pipám is olajos volt! (A fékbetétről nem is szólva! ) Nem kell azonnal a leg rosszabbra és ritkább bajra gondolni!
Nem annyira nagy baj. Azt jelenti, viszonylag keveset eszik (szegény a keverék, esetleg kemény menet után lett leállítva azonnal.), és nincs olaj égésed. (Nem hordja fel az olajat.) Ezek nem problémák.
Nem lesz ez olyan egyszerű menet. mert vidéken adta be a kulcsot(Nógrád megye déli része) Én meg Csömörön vagyok. Utánfutóm nincsen, így ismerősömnél pihen. motorvaros.hu-t néztem ki. sztem értik a dolgukat, de a szállítás , illetve még nem jeleztek vissza hogy vállalják-e.
üdv:
Feri
Engedjétek meg, hogy bemutatkozzam. Ruga Ferenc vagyok egy öreg japán belpiacos Yamaha XJ750D mkp tulajdonosa. Megpróbálok aktív tagja lenni a fórumnak ha időm engedi. Motoros pályafutásom ezzel az egy motorral ki is fújt, mivel első motor
Gondja most akadt mivel tavasz lett.... Elment mind a 4 hengerről a szikra. Trafók, gyertyák jónak tűnnek. Szerintem az ECU-val lehet baj. Gondom az, hogy japán belpiacos lévén nem találtam ilyet az országban. TID 14-14. Mivel kapcs. rajz sincs, fogalmam sincs mivel lehetne helyettesíteni, esetleg belepróbálni. Na és itt el is akadtam
Ebben mondjuk van valami. Az előző kérdéseimre nem tudsz valami okosságot mondani, hogy mitől lehetnek ezek a jelenségek? Gyertyákat kivettem, inkább fehér színűek, mint barnák. Úgy tudom ez se jó jel.
Az olaj hőjét méri és az nem azonos a hengerfejjel. Ráadásul a visszatérő, (nálam hűtött) olajat. Reális adat. Egyébiránt én olyan 10-15C körül még lazán fogdosom a hengerfejet, kézmelegítés címén.
Pontosan erre gondoltam. De a valós értéket mutatja nem? Bár a 40 fok elég kevésnek tűnik, mikor két km után már tojást lehetne sütni, ezeken a léghűtéses gépeken.
Nekem (ha ilyenre gondolsz) egy kiárusítás alkalmával nyílott lehetőségem venni egyet 3500,- ért. Sajnos azóta se... Amúgy mellékesen, még információ szinten is felesleges..
Van hogy 40C fölé nem is megy. Csúcs melegben 130 tartós után érte el a 100C-t (Horvátfele) Értelmetlenke. De szép.
Sziasztok!
Kettő kérdésem lenne. Bő egy hét után vettem elő a mocit, pöccre indult, de a bal oldali kipufogó érdekes hangot adott (recsegő,pattogó), és néha egy kis füstöt is köpött ki. Melegen már semmi gond. Tehát a két szélső henger valamelyike rosszalkodik?
Másik: bal szélső henger, kipufogó csonk alatt kb. 5 centire lefele tiszta, onnantól féltenyérnyi olajfolt látható. Nem tudom hogyan kerülhet erre a helyre olaj. Talán repedt a henger? Nem hiszem, de más nem jut eszembe. Mi a meglátásotok?
Budapesten a Yamaha World-be (IX. Soroksári út) az idősebb szerelőnek van egy eladó pár 38 mm-es csőátmérőjű. Valószínű, hogy rendőr Yamahán volt, mert fehérre vannak festve. Megnéztem jó állapotú, 40-et kér érte. A nyáron én akartam megvenni, de nem volt rá keretem. Azóta is furdal a lelki, hogy hitegettem, de a pénz és a család nagy úr.
Mióta vettem(két éve) még nem állíttattam szinkronba... volt a szelepeknek hangja már akkor is, de azt mondták, mondtátok, hogy típushiba. Most rávetem magam és megcsináltatom... tudtok esetleg 25ezernél olcsóbb szerelőt, aki jó szaki?
Üdv,
Mauser
:)) nasszerű... olyan érzés, mintha valami rosszindulatú daganatot távolítottam volna el.
Közben kicseréltem a láncot, de koptatót még mindig nem kaptam...
valami tipp, hogy hol lehet találni?
Berber!
Köszönöm a jóindulatot, most oldódott meg a problémám!
Vilman!
Nagyon szépen köszönöm a rajzot, első ránézésre tökéletes, másodikra pedig talán a mocim hibája is meg van! Holnap bele is mászok, hogy helyes e a gyanú.
Találtam XJ650 ill. XJ750 rajzokat, '80-'84-es kiadásig.
Angol és amcsi modellekről van szó, de nem vágom hogy ezek mennyire egyeznek az általad keresett rajzzal.
Minden esetre itt az XJ 650 11N-es rajza. Hátha...
Én most rakattam be az XJ400-asba egy ilyet: http://shop.unas.hu/shop_artde...
Igaz, hogy a 400-asnak 38 mm a teleszkópszár átmérője, de ezen az oldalon biztosan találsz neked megfelelőt (valószínű, hogy a tied 41 mm-es).
Üdv!
Igen, az 550-es valóban majdnem teljesen ugyanaz, mint az enyém, így annak a rajza sem jönne rosszul. És talán még a 750 is jó lehet! A típuskód, ha minden igaz 5n4. Sajnos pontos évjáratot nem tudnék mondani, bár a kódnak elégnek kéne lennie.
Köszi! Jó éjt mindenkinek!
A füst esetleg olajbefolyásból, kokszból összegyűlött zacc kiégése. Annyira nem nyugtalanító. Befolyhat a szelepszár mellett. Néhány adat függvénye, pl. a futott km. Nem lehet 40-50 ekm alatt! Felette már kikophat annyira. A tenyérnyi folt akármitől is lehet fotó jó volna. Nekem amikor elszállt a telószimmeringem a pipám is olajos volt! (A fékbetétről nem is szólva! ) Nem kell azonnal a leg rosszabbra és ritkább bajra gondolni!