Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!Lehet hogy most körberöhögtök ,na de mindegy vállalom .Én egy SHIRO sisakot vettem 16000 pénzért.Eddig 400km mentem vele volt benne város,csúcsforgalom, főútvonal 140km/h én meg vagyok vele elégedve ,nem mondom mikor lassan mentem a csúcsforgalomban melegem volt ,de szerintem nincs az a sisak amiben napsütésben 20-22 fokban ne lett volna .amikor meg húztam picit a bajszát 140 körül akkor sem volt hangos.SZerintem nem rossz sisak ennyié.
Szerintem is a Caberg tökéletesen megfelelő. Én is ennél a márkánál kötöttem ki, tényleg jó a napszemcsi benne, és kényelmes is a viselete. A búrám még nem izzadt bele. Én 45-ért vettem tavaly ilyenkor.
Szerintem Caberg sisakot vegyél, általába van beépített napszemüveg, nagyon jó srtapabíró sisak áruk akciósan 30eFt körül van, amúgy olyan 40-50eFt. De inkább menj el egy szallonba és probállj fel minnél több sisakot és amelyik a legkényelmesebb azt vedd meg.
Az idei szezonkezdés kicsit drágábbra sikerült mint terveztem, ugyanis a vezérműláncom már olyan hosszú volt, hogy a feszítő nem tudott utánamenni, emiatt 4.000-es fordulatszám környékén eléggé lehetett hallani a hangját. Ez most cserélve lesz, na meg a tömítések is. Ráadásul a karburátorokat és a légszűrőt összekötő gumik is betonkemények voltak, szintén csere. A szelephézagom jó volt, a karbiszinkron összeszerelés után meglesz.

Viszont a segítségeteket szeretném kérni abban, hogy milyen bukósisakot érdemes vásárolnom az XJ-hez (olyan 50e Ft körül gondoltam). Kinek milyen van? És mennyire vagytok elégedettek vele?

Válaszotokat előre is köszönöm!
Az engedélyünkkel...
Na de én kérek elnézést A nem xj-vel is elindulnék azért az engedélyetekkel.
Ez nem volt kérdés! Viszont mit kezdenek a márkaidegenek ? Azokat majd megvárjuk?
Az én XJ-mnek 48 órást is lehetne szervezni, főleg ha megbízhatóságról volna szó...
Nem szervezünk 24 órást? Kizárólag öreg XJ-nek? Mekkora show lenne!
Idén lehet szervizelni, mert elmarad a 24 órás A szponzorok nem adnak lét a válság miatt (hivatalos verzió)
Májusig sajnos a lakás teljes felújítása lefoglal, de utána gurigázhatnánk már egy jót.
Sziasztok !
OK ! Csak nekem is előbb lesz meg a rendszám mint a jogsi.
Sajnos közben lemaradtam az egyetlen doboz tartóról ami még
múlt héten fent volt a neten !
Ha valakinek van infója , megköszönöm a segítségét !
Szia! Igen én vagyok.egyébként majdnem én vettem meg a bordó motort .Jól jártál vele ! Intézd a papírokat oszt mennyünk egy kunkort ha van kedved.
Hát összeget nem tudok mondani mert családi vállalkozásban megy a buli
12000be vettem egy két eredeti dobot és azt csináljuk meg faterral. Ki lesz herélve és megy bele egy perforált csö meg üveggyapot. Már az egyik megvan. Szép hangja lesz. Alapjáraton szépen duruzsol, de ha rákapkodod a gázt olyan mint egy Ducatti

87
SZia !
Beszéltem a Tibivel.
Igen az vagyok aki a 98-sa bordó S-es kinéztem .
Tegnap cserélte ki a az első teleszkóp szimeringeket is.
Most állt csak fel a moci, holnap megyünk majd kipróbálni.
Múltkor írtad, hogy bevált a sisakod milyet sikerült venned ?
Szia !
Akkor az vagy Te aki csomagtartót keresel és motorolaj cserét
tervel pár hét múlva ?
No nekiestem, levettem a lengőt és máris kiszabadult a lánc, csak a koptató eléggé elkopott. Van tippetek, hogy hol lehet olyasmit venni? vagy esetleg mi a német neve, h louisozzak.
Üdv,
Mauser
Nekm annó "O" gyűrűkből volt ez a raktár...
Bocs, nekem is van egy ülés készítőm... amit csinált még jó...

Ja és van egy ülés aljam 92-98 Xj-hez. Szivacs hiányzik!
Szia !

Valószínű igen azt a motort néztem !
Írok az e-mail címedre !
Szia! Véletlenül nem egy metál bordó diversiont veszel ,kertvárosban a Tibitől?
Sziasztok Urak!
Általában csak olvaslak titeket, de most eljött a nagy nap... vettem Did láncot fogaskerekestől, nem látok a láncon olyan szemet, ami arra szolgálna, hogy szétszedjem... Kérdeznélek titeket, ha már csináltatok ilyet... szétszedés nélkül rakjam fel?, akkor úgy nézem, hogy a lengőt kell levegyem? vagy hogy történik egy ilyen műtét.
Ha nem muszáj nem akarom szerelőhöz vinni.
Üdv,
Mauser
U.i. csatoltan az első fogaskerék alá összegyűlt mocsok. Ajánlom figyelmetekbe ezt a mocsokraktárat. Csodálkoztam, hogy az utóbbi időben hiába tisztítottam a láncot.
Szia!

Köszi szépen, a Szabadbattyán tényleg teljesen belefér Fehérvár vonzáskörzetébe, bár sosem jártam ott. Hétfőtöl kezdem a betegszabimat, ha kigyógyultam a nyavajából, akkor megkeresnélek a részletekkel kapcsolatban (az adatlapodon láttam egy telszámot).

Még egyszer köszi
Most csináltam u.e. Alig 1 óra a csere, de szét kell az elejét szedni.

Árak: szimmering, a jobbik 3000,- lehuzó, szintén jobb 5000,- 1/2 olaj 10W ~1700,-
Ajánlott a két pár csúszógyűrű cseréje is! Főleg 30ekm felett! (nekem alatta.)

Menete: Kerék (első) ki, sárhányó, féktuskó le, telószárak kihúz.
Felső rugócsavar ki, és rugó+a seprünyél ki. Olaj kiborít.
Lehuzó alá vékony szerszámmal benyulsz, és finoman ki emeled. Allul a keréktengelynél axiális imbusz csavar kihajt.
Ekkor a szár széthúzható, csak a szimering tartja bent. Az rángatva kicsuszik, mert beépített kiszerelője van. Egy alátét. A szimmering kivésését, fenntről szerelését NEM ajánlom! Meg se próbáld! Az alu a gyengébb!

A csuszó hüvelyek értelemszerűen jönnek le a szárról.

Visszaszerelés fordított sorrendben. Előszőr a hüvelyt kell vissza ütögetni. Aztán a szimering.
Allul a csavar, ütős levegőkulccsal szorítható vissza leg egyszerűbben. Olajat tedd be a rugócsavar előtt.

Gyártatom a progresszív rugót hozzá. Majd elmondom.
Sajnos a kintről behozott motornál kell a származás ellenőrzés, addig semmi más papírmunkát nem lehet elkezdeni és eredet vizsgát sem csinálnak e nélkül.

A lényege, hogy leellenőrzik a járművet nem-e lopott nincs-e nemzetközi körözés.
Hali !szerény személyem kárpitos lenne vagy mifene és a Fehérvári körzet is ok(Szabadbattyán)ülés ügyben segítek szivesen.