Nem százas hogy okosat mondok, de teljes átfolyásra tenném a csapot, várnék 1-2 percet(!) aztán úgy próbálnék indítózni. Mondom lehet, nem ez a baj, de lehet ez is.
Légszűrő új, gyertyahézag ok, indítás ahogy írod: és mégse indul! Amikor hazahoztuk garázsban állt egy hétig, indult pöccre, utánna fészer alatt ponyvával letakarva hideg, nyirkos időben, na innentől nem indul, köszörül rendesen, ötpercenként pöffen egyet, aztán megint semmi.
Én is így jártam mikor elhoztam a mocit mint Misi, nálam a megoldás a köv. volt.
Gyergyák ki benya csap elzár és índíts rá 1 kicsit, hogy a benyát lökje ki a hengerből. (nálam a gyertya kormos lett)
Gyergyákat pucold meg drótkefével és rakd vissza.
szia! nem kell pattogo kék szikrának lennie mint a 2 ütemüeknél!Gyergyahézag 07- 08 hideg motornál szivatót ráhúzod start gomb.GÁZKARHOZ NE NYULJ ! LÉGSZÜRÖ MILYEN?
Egyszerűen nem akart elköltözni a moci. Tudod, a gépeknek lelkük van. Én így jártam az autómmal. Mikor megvettem egy hétig szívatott, azóta semmi baja(2év) Egyébként nem tudom mi lehet a baja a mocidnak. Sokat nem segítettem tudom...
Hello! Vettem egy xj600 diversiont olasz papirokkal. Nos az történt h indult, ment rendesen, de hirtelen meggondolta magát és nem indul. Szikra van, öninditózik, minden fasza, kivéve h alig ad szikrát.(a gyertyák újak.)Mit csináljak?
Ha Élvezet ,Én mÁ elÉlveztem fÉlig! illetve bocÁnat,bocÁnat!2szer tÚl voltam rajta,ugyanis a zabszem mocorgott a seggembe És gurultam vele 1 kicsit.persze idom m?szerfal nÉlkÜl.id?kÖzben szervÁtam cuccosokat nem kevÉs pizÉr ,csak a gabesz ott van hogy ,a piz elfogyott idom tartÓkonzolra nem jutott.a rÉgi egyengetÉse pedig ?rÜlt szivÁs! szÓval egyengetÉs ÖsszerakÁs szÉtszedÉs dobok rÁ egy lackot És gyÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ!persze kÖzbe sok sok szivÁs,de megoldom,remÉlem! az egyenes futÁsrÓl? hÁt nem tom ,mentem vele És nem Éreztem hogy nagyon hÚzna valamelyik irÁnyba. a szimeringek sem eresztenek szemmel sem lehet lÁtni hogy lenne kunkor benne,remÉnykedem !gyerekek!pÉcsen sÜt a nap!szerelÉs És motorozÁs lesz a mai menÜ! sziasztok szÉp id?t jÓ motorozÁst!
1. ránézésre nem kell túl sokat szerelni rajta. Sérült, hiányzó alkatrészeket lecserélni, beszerezni, felrakni, bekötni és kész. Csak píz és idő kérdése a dolog.
Az egyenes futásra figyelj nagyon oda. A villákat nagyon nehéz javítani, érdemesebb azokat is cserélni, ha bajuk van...
Nálam van egy komplett gyüjtemény linkhegyekből, mindenféle moca van rajta meg egyéb állatságok. Robbantott ábrák, szerelési és használati utasítás hegyek. Akinek köll elküldöm a linkeket.
Úúúúú, egy ideje nem néztem fel a fórumra, úgy hogy csak most láttam hogy egy kicsit lecsúsztam a szülinapodról, de azért így utólag is isten éltessen.
A kérdésedre is válaszolok :) Már láttam, idén már 3szor is, de 50km-nél nem bírtam többet menni vele alkalmanként, mert lefagyott aminek nem kéne...
Gyergyák ki benya csap elzár és índíts rá 1 kicsit, hogy a benyát lökje ki a hengerből. (nálam a gyertya kormos lett)
Gyergyákat pucold meg drótkefével és rakd vissza.
Ezekután nálam egyből indult.
Minden gyertyánál kicsi a szikra?
Én is valami hasonlóból cidáztam a mocorgómat.
1. ránézésre nem kell túl sokat szerelni rajta. Sérült, hiányzó alkatrészeket lecserélni, beszerezni, felrakni, bekötni és kész. Csak píz és idő kérdése a dolog.
Az egyenes futásra figyelj nagyon oda. A villákat nagyon nehéz javítani, érdemesebb azokat is cserélni, ha bajuk van...
Sok sikert, türelmet és kitartást a vashoz.
A kérdésedre is válaszolok :) Már láttam, idén már 3szor is, de 50km-nél nem bírtam többet menni vele alkalmanként, mert lefagyott aminek nem kéne...