Itt már írtak erről nálam okosabbak de a jelenlegi felnire nem tudod felrakni csak olyan kompromisszumok árán amit te sem akarnál!Ugy tudom 140 es a felső határ.
Már én is járom a jó idő táncot rendesen. Hogyan sikerül azt nem tudom, de rajta vagyok a szeren.Úgy kéne csinálni, mint a Kínaiak.Úgy érezték szárazság van és generáltak egy kis havat a Nagy Falhoz. Szerintem simán megtudod oldani a gumisig a gurulást.Tavaly sikerült nekem is egy jégpáncélos időzítés Hajmáskérig, ha jól emlékszem gumicsere miatt.Nem egy öröm motorozás,de nem lehetetlen.Ne becsüld le a képességeidet!
Jut eszembe!
Ma a szó szoros értelmében leszarták a motoromat az emberek!
A biciklitárolóban csőtörés volt, és pont a szennyvízcső alatt volt a motorom!
Indítás előtt majd lemosom azért!
Nyugi! Két két és már egy ideális 12-15 fokos gurulós idő lesz.Az udvarunkban kezdi a rügyeit növeszteni az orgona bokor.
Rendezek március 15-re olyan időt, hogy elég lesz a protektoros ing a motorozáshoz.
Mikor lesz már jó idő!
Már zsibbad a se..em annyit ülök a székemen, ahelyett, hogy a motoron ülnék!
Ma majdnem elmentem motorozni, de úgy gondoltam, hogy a rendőr biztos nem kérné el a jogsimat, meg a forgalmit, hanem egyből vinne az Elme Gyógy És Intézetbe!
Sziasztok!
Van egy ilyen doboz tartom ami felesleges lett
12 ezer az irányára. Igény esetén egy hozzá való 48 literes dobozt tudok hozzá adni +10 ezerért.
Az én vasam olasz import volt és rettenetes volt a kábel köteg. Ilyen csúnya vezetékezést rég láttam, de egy ügyes szaki nagyon szépen megcsinálta. A vezetékek színe a gyáriak lettek, így ha esetleg hozzá kéne nyúlnom és egy piros vezeték van feltüntetve a kapcsolási rajzon, akkor az most már a vason is piros színű.
Szóval tényleg érdemes a vezetékeket megnézni és esetleg újrahúzni párat.
Lehet kapni ra "levonot", (nekem is az van rajta, csak pepitaban, mivel az enyem olasz es angliaban "hasznalom") de nem nagy kunszt venni ra egy foncsort, mivel ha jol remlik, a tied is Naked...tehat a csere kb. 2 csavar.
Meg egy javaslat, ha angliabol szarmazik a motorod, nem art atnezni rendesen, pl. kabelkoteseket, meg ilyenek, mert itt nem igazan foglalkoznak vele. tapasztalatbol mondom, en is amig ezen tul nem estem... kontakthiba hegyek, ossze-vissza villogo index...
Szerintem várj türelmesen mert a karbik szinkronállítása úgy tudom tavaszi művelet. Kb 20 celsius és egy hosszabb kanyar után. Valóban a kompressziót nem árt megnézetni, és szerintem a gyertyát sem árt cserélni.
A lámpával kapcsolatos észrevétled teljesen jogos.Ha angol a gép akkor elvileg a lámpaüveg a baloldali közlekedéssel kompatibilis, tehát pont a tükörképe mint a jobbos közlekedésben használt lámpák.Lehet, hogy műszakin átsiklanak fölötte, de használni nem a legjobb hiszen nem megfelelően vetíti a fényt az útra.
Csak 1 észrevétel az angliai vassal kapcsolatban. A foncsorodra nézz majd rá hogy merre is világít, mert valószínüleg az nem az EUs utakra való, de mivel ebben nem vagyok 100%ig biztos ezért csak észrevétel.
Azt sejtettem, hogy a hideghez van köze, mert már az előző idény deres reggelin is volt hasonló probléma, de akkor elég volt kb 3 perc küzdés. Azt meg tudnád mondani, hogy hol és miképpen lehet ezt a más beállítást megoldani? Öcsém szintén XJ-t hajt, neki is nehezebben indul a szokásos pöcc-röffnél, de azért nála jobb a helyzet.
A karburátorok beállítása nem megfelelő a mostani hideg, téli időjáráshoz.A porlasztó nagyon precíz szerkezet másként kell beállítani tavasztől őszig (a melegebb időjáráshoz) és mást kíván a motor hideg téli körülmények között.
Szervusztok! Vagyok olyan szerencsés (köszönhetően az időjárásnak), és kisebb mértékben elvetemült, hogy idén már volt lehetőségem egy pár alkalommal húzni az XJ szarvát. Sajnos üröm az örömben, hogy igen nehezen indul a paripa. Szívató maximumra, röffen egyet-kettőt, és ez így megy kb. 10 percen keresztül. Aztán, mikor már kézmeleg a blokk, egyszer csak elindul, és onnantól kezdve szépen jár, jól húz, nincs probléma. Mire elindul, engem szétvet az ideg (bár, kezdem megszokni), az akksi meg érezhetően merülés közeli állapotba kerül a sok indítózástól. Ha leállok valahol, akár csak 10 percre is, egy kicsi (kb. harmad) szívatóra újra szükség van, amit utána azonnal vissza is tolhatok, tartja az alapjárati fordulatot. Valakinek ötlete, hogy mindez mitől lehet? Előre is köszi! Ákos
sziasztok még egy nagy problémám van elsö villa szét szedhetö e ?
és mit tegyek annak érdekében hogy keményeb futo müvet kapjak
én sürübb olajra gondoltam pl mol rmo 22re
Ha nincs olajhűtő én 20w50-t használnék, ha van 10w40-től 20w50ig.Csak jó legyen a minősége és a japo szabványnak megfeleljen. Gyertya NGK cr8e, DENSO u24esr-n (ez kicsit drágább).AZ OLAJJAL SZŰRŐT IS CSERÉLJ!
Ma a szó szoros értelmében leszarták a motoromat az emberek!
A biciklitárolóban csőtörés volt, és pont a szennyvízcső alatt volt a motorom!
Indítás előtt majd lemosom azért!
Nézni fogom a naptárt, és a hőmérőt!
Rendezek március 15-re olyan időt, hogy elég lesz a protektoros ing a motorozáshoz.
Már zsibbad a se..em annyit ülök a székemen, ahelyett, hogy a motoron ülnék!
Ma majdnem elmentem motorozni, de úgy gondoltam, hogy a rendőr biztos nem kérné el a jogsimat, meg a forgalmit, hanem egyből vinne az Elme Gyógy És Intézetbe!
Van egy ilyen doboz tartom ami felesleges lett
12 ezer az irányára. Igény esetén egy hozzá való 48 literes dobozt tudok hozzá adni +10 ezerért.
Szóval tényleg érdemes a vezetékeket megnézni és esetleg újrahúzni párat.
Meg egy javaslat, ha angliabol szarmazik a motorod, nem art atnezni rendesen, pl. kabelkoteseket, meg ilyenek, mert itt nem igazan foglalkoznak vele. tapasztalatbol mondom, en is amig ezen tul nem estem... kontakthiba hegyek, ossze-vissza villogo index...
és mit tegyek annak érdekében hogy keményeb futo müvet kapjak
én sürübb olajra gondoltam pl mol rmo 22re